سم زدایی بدن و کاهش وزن با دتاکس واتر

سم زدایی یکی از بهترین راهکارها برای کاهش وزن و بهبود سلامت بدن است. این کار به افزایش سوخت و ساز بدن، بهبود گوارش، افزایش ایمنی و انرژی نیز کمک می کند. علاوه بر همه ی اینها موجب درخشندگی و شفافیت پوست می شود. یکی از روش های سم زدایی بدن مصرف آب طعم دار یا دتاکس واتر است.

همه می دانیم که تامین آب بدن ضروری است و طبق نظر متخصصان تغذیه هر فرد باید در طول روز 8 تا 10 لیوان آب بنوشد. دتاکس واتر، آبی است که با میوه ها، سبزیجات و گیاهان دارویی مختلف مخلوط شده است. این آب، آب طعم دار نیز نامیده می شود. یکی از مزایای دتاکس واتر خاصیت سم زدایی و  کالری بسیار کم آن است. در این مقاله برنافیت شما را با فواید بی نظیر دتاکس واتر آشنا خواهد کرد.همچنین پیشنهاد می شود مقاله لاغری با آب را مطالعه کنید.

فواید سم زدایی با دتاکس واتر

سم زدایی- فواید دتاکس واتر- برنافیت

هدف دتاکس واتر یا هر گونه رژیم غذایی سم زدا خارج کردن سموم از بدن است. شاید این سوال پیش آید که چرا تا وقتی بدن ما به خودی خود سم زدایی می کند، باید به سراغ رژیم سم زدایی برویم؟ دتاکس واتر از ارگان های ضروری بدن همچون کبد و کلیه محافظت کرده و عملکرد آنها را بهبود می دهد. در ادامه به طور جزئی تر به بررسی فواید سم زدایی با طعم دار پرداخته خواهد شد.

سموم را از بدن خارج می کند

سم زدایی- خارج کردن سموم از بدن- برنافیت

اولین وظیفه ی دتاکس واتر، خارج کردن سموم و مواد زائد از اندام های بدن است. این کار به کبد، کلیه و روده ها کمک می کند تا بهتر عمل کنند. اگر سموم و مواد زائد در بدن جمع شوند، دوباره ممکن است به بدن بازگردند و انواع بیماری ها را در بدن ایجاد کنند.

به کاهش وزن کمک می کند

سم زدایی- کمک به کاهش وزن- برنافیت

سم زدایی با دتاکس واتر به کاهش وزن نیز کمک می کند. این کار متابولیسم بدن را بهبود می دهد و موجب کاهش وزن می شود. آب مخلوط شده با میوه هایی چون لیمو، تمشک و سرکه سیب برای لاغر شدن فوق العاده هستند.

گوارش را تنظیم می کند

سم زدایی- کمک به گوارش- برنافیت

آب طعم دار سرشار از مواد معدنی، ویتامین ها، مواد مغذی، سبزیجات و میوه هایی است که برای بدن ما ضروری می باشند. مصرف منظم آن موجب می شود تا مواد مغذی لازم برای سیستم گوارشی شما تامین شود و عملکرد بهتری داشته باشید. به علاوه به عنوان یک عامل ملین عمل می کند و موجب هضم بهتر غذا می شود. آب مخلوط با لیمو و نعناع برای افراد مبتلا به سوزش معده، نفخ و سوء هاضمه فوق العاده است.

سیستم ایمنی را بهبود می دهد

سم زدایی- بهبود سیستم ایمنی- برنافیت

سیستم ایمنی بدن نقش مهمی در عملکرد درست و پیشگیری از بیمارهای ویروسی و باکتریایی دارد. آب طعم دار یا دتاکس از جمله خوراکی هاییست که به بهبود سیستم ایمنی بدن کمک می کند. این ماده با رادیکال های آزاد، ویروس ها و باکتری ها مقابله کرده و عملکرد آنها را تنظیم می کند.

انرژی بدن را افزایش می دهد

سم زدایی- افزایش انرژی- برنافیت

آیا احساس بی حوصلگی می کنید و به آسانی خسته می شوید؟ این موضوع نشان می دهد که بدن شما سرشار از سم است. بیشتر از این درنگ نکنید و به سراغ سم زدایی بدنتان بروید. آب دتاکس بدن شما را از درون پاکسازی می کند و از لحاظ فیزیکی و روحی احساس بهتری به شما می دهد. این ماده آب بدن شما را نیز تامین می کند و موجب می شود تا به راحتی احساس خستگی نکنید. تمام مواد موجود در این آب برای افزایش انرژی و بهبود فعالیت های روزانه شما مفید است.

پوست را زیباتر می کند

سم زدایی- کمک به درخشندگی پوست- برنافیت

علاوه بر سم زدایی و کاهش وزن، آب دتاکس برای پوست شما نیز مفید است. این ماده سرشار از ویتامین C است که به بهبود تولید کلاژن کمک و از پیری زودرس آن جلوگیری می کند. سموم موجود در بدن در صورتی که خارج نشوند، منجر به جوش، آکنه و برآمدگی های پوستی می شوند. مصرف منظم آب طعم دار موجب صاف شدن، درخشندگی و شفافیت پوست می شود.

guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments