شش حرکت برای صاف کردن قسمت پایین شکم

یکی از سوال هایی که ذهن بسیاری از زنان را به خود مشغول ساخته این است که: برای صاف کردن قسمت پایین شکم چه باید کرد؟ این ناحیه از بدن از اهمیت خاصی برخوردار است.

احتمالا همه ی شما این موضوع را شنیده اید که شکم در آشپزخانه ساخته می شود. بدین منظور که برنامه ی غذایی شما در بزرگ شدن شکم شما بسیار اهمیت دارد. بنابراین علاوه بر حرکات مخصوص شکم باید یک برنامه ی غذایی مناسب داشته باشید. و البته نکته ی دیگر این است که کلید سوزاندن چربی ها در طول تمرین های ورزشی کار کردن بر روی ماهیچه های بدن است.

در بسیاری از موارد تغییر شکل بدن تنها نیازمند یک حرکت نیست، بلکه نیازمند یک روتین برای کل بدن است.

سعی کنید تمرین های ورزشی زیر را یک یا دو بار در هفته انجام دهید. حتی می توانید آنها را قبل از تمرین های ورزشی روزمره ی خود نیز انجام دهید. این تمرین ها نه تنها قسمت پایین شکم شما را درگیر می کند، بلکه ماهیچه های عمیق شکمی را نیز به کار می اندازد و به کنترل نفس شما نیز کمک می کند.

با تمرکز بیشتر بر روی تفکر و نفس کشیدن و با حرکات آرام و کنترل شده، بیشترین بهره را از این حرکات ببرید. اگر احساس کردید این حرکات بر روی قسمت پایین شکم شما تاثیری ندارد، توقف کنید، از ابتدا شروع کنید و سرعت حرکات را کاهش دهید.

کاری از گروه محتوای برنافیت

می‌خوای ثابت کنی که می‌تونی به وزن ایده آلت برسی ؟

اصولی و تخصصی ترین برنامه رژیم غذایی رو از برنافیت دریافت کن کنارت هستیم تا سریع تر لباسی که دوست داری رو بپوشی

از همین الان شروع کن تا زودتر به هدفت برسی!
5/5

به اشتراک بگذارید

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin

جدیدترین مقالات

همه مقالات
guest
1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments