چند نکته ی ساده ی آرایشی برای داشتن چشمانی زیباتر

اگر شما می خواهید چشمانی زیباتر و مژه هایی فوق العاده بلند، ضخیم و مشکی داشته باشید. این نکات آرایشی به شما کمک می کند تا در عکس هایتان بدرخشید.

برای داشتن چشمانی زیباتر ، ابروهای خود را پر کنید

چند نکته ی ساده ی آرایشی برای داشتن چشمانی زیباتر

ابروهای مداد کشیده، به صورت شما شکل می دهد و موجب جلب توجه به چشمان شما می شود. بابی براون، متخصص آرایش توصیه می کند که ابروهای خود را با یک سایه ی چشم که با رنگ ابروی شما همخوانی دارد پر کنید. بابی در ویدئوی کانال یوتیوب خود می گوید: من دوست دارم خم طبیعی ابرو را دنبال کنم، یعنی اول با ضربه های مداد، قسمت تاج ابرو و سپس دنباله ی آن را پر می کنم. بابی برای زن هایی که دارای ابروهایی با موهای ضخیم هستند توصیه می کند که اول ابروها را پر کرده، سپس یک ژل ابروی روشن روی آن بزنند تا ثابت بماند.

 

برای داشتن چشمانی زیباتر ، با یک پرایمر سایه ی چشم شروع کنید

چند نکته ی ساده ی آرایشی برای داشتن چشمانی زیباتر

ممکن است بخواهید که سایه ی چشم شما روی پلکتان محو شود یا چین و چروک بخورد، اما این اشتباهات آرایشی موجب می شود پیرتر به نظر برسید. از یک پرایمر یا پایه استفاده کنید تا پلک شما صاف تر به نظر برسد. این کار باعث می شود که سایه ی شما در تمام طول روز روی پلکهایتان باقی بماند.

[buttontag]پرایمر چیست؟[/buttontag]

برای داشتن چشمانی زیباتر ، گودی عمیق ایجاد کنید

چند نکته ی ساده ی آرایشی برای داشتن چشمانی زیباتر

اگر می خواهید چشمانتان بزرگتر وسیاه تر به نظر برسد، راه حل آن است که با سایه ی چشم خود یک عمق ایجاد کنید. ابتدا کل پلک خود را با یک سایه ی روشن پر کنید. سپس یک سایه ی عمیق تر بردارید و آن را در قسمت چین دار پلک (گوشه ی چشم) بزنید. این کار موجب ایجاد عمق در چشمانتان می شود. فراموش نکنید که این دو سایه را کمی با هم مخلوط کنید تا طبیعی تر به نظر برسند.

 

برای داشتن چشمانی زیباتر ، از سایه هایی با رنگ های مناسب با چشمتان استفاده کنید

چند نکته ی ساده ی آرایشی برای داشتن چشمانی زیباتر

مهم ترین قدم در انتخاب رنگ سایه، انتخاب رنگ های متمم است. لورن کرتیس می گوید: “کاری که باید انجام دهید، یافتن رنگی است که متضاد رنگ چشمان شما باشد. برای چشم های آبی بهتر است از سایه های مسی و برنزی و برای چشم های سبز، فندقی و قهوه ای بهتر است از سایه های بنفش، خاکستری یا قهوه ای استفاده شود. برای انتخاب رنگ سایه به رنگ پوست خود نیز توجه کنید. هر چه پوستتان تیره تر باشد، باید از رنگ های گرم تر استفاده کنید.

 

برای داشتن چشمانی زیباتر ، خط چشم را فراموش نکنید

چند نکته ی ساده ی آرایشی برای داشتن چشمانی زیباتر

از یک ژل، مداد و یا یک خط چشم مایع در بالای مژه های خود استفاده کنید. اگر چشم های روشنی دارید از خط چشم قهوه ای و اگر چشم های تیره ای دارید از خط چشم مشکی استفاده کنید. خط چشم را درست روی خط مژه و حتی الامکان نزدیک به چشم بکشید. اگر می خواهید چشمانتان دودی تر به نظر برسد، با یک فرچه ی کوچک مخصوص سایه، زیر چشم خود یک سایه ی قهوه ای یا مشکی بکشید. در پایان، خط چشم بالایی و پایینی را در نقطه ی خارجی چشم به هم برسانید.

 

برای داشتن چشمانی زیباتر ، قسمت های خاصی از چشم را هایلایت کنید

چند نکته ی ساده ی آرایشی برای داشتن چشمانی زیباتر

 از یک سایه ی درخشان و روشن برای زیر ابرو و مجرای اشک استفاده کنید. با این حیله، تصور می شود که نور از چشمان شما خارج می شود (چشمتان درخشان تر به نظر می رسد).

 

برای داشتن چشمانی زیباتر ، همواره از ریمل استفاده کنید

چند نکته ی ساده ی آرایشی برای داشتن چشمانی زیباتر

ابتدا مژه های خود را فر کنید. فرمژه را چند ثانیه نگه دارید و سپس رها کنید. سپس دو تا سه بار ریمل را به مژه های بالا و پایین خود بزنید. جهت شما باید از ریشه ی مژه به سمت نوک آن باشد. بابی در کانال تلگرام خود می گوید: دوست دارم چندین روش کشیدن ریمل را امتحان کنم تا بهترینش را پیدا کنم.

guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
سبد خرید
ورود

حساب کاربری ندارید؟

خانه