راه هایی برای دریافت مواد مغذی موجود در سوپ عصاره استخوان

تهیه ی سوپ عصاره استخوان کار سختی است و نیاز به زمان زیادی (حداقل 24 ساعت) دارد. اما انسان های عصر حاضر زمان کافی برای تهیه ی آن را ندارند. در این مقاله به راهکارهایی اشاره شده است که می توانید بدون درست کردن این سوپ، از مواد مغذی موجود در آن لذت ببرید.

از فرد دیگری بخواهید که آن را برای شما تهیه کند

به سوپر مارکت ها و تهیه ی غذاهای محلی بروید و از آنها سوپ عصاره استخوان طبیعی بخرید. برندهایی چون کتل اند فایر و بر بونز از گوشت دام علف خوار تهیه شده اند و از آنجا که به آرامی پخته شده اند، حاوی همان میزان کلاژن، پروتئین و آمینو اسیدهایی هستند که در سوپ های خانگی وجود دارند.

آن را به اسموتی خود اضافه کنید

پودر پروتئین عصاره استخوان یک مکمل ترکیبی و حاوی حدودا 20 گرم پروتئین در هر وعده است. علاوه بر پروتئین، دارای کلاژن، گلوکوزامین، کندروایتین، هیالورونیک اسید و مواد معدنی الکترولیت دار و دارای دو طعم شکلاتی و وانیلی هستند. شما می توانید آن را به معجون ها، بلغور جو دو سر و محصولات پخته شده بیافزایید.

از مکمل های آن استفاده کنید

گلوکوزامین و کندروایتین سولفات موجود در سوپ عصاره استخوان با التهاب مقابله می کند و درد مفاصل را تسکین می دهد، در حالیکه کلاژن هیدرولیز شده، به سفت شدن و جوان شدن پوست کمک می کند. البته هر دوی این موارد را می توان از مکمل های با کیفیت به دست آورد.

از غذاهای دیگر که دارای مواد مغذی مشابه هستند، استفاده کنید

آیا به غذاهای بسته بندی شده و مکمل ها علاقه ای ندارید؟ اگر سوپ عصاره استخوان را به این دلیل مصرف می کنید که مواد معدنی همچون کلسیم، پتاسیم و منیزیم از آن دریافت کنید، باید بگویم غذاهای دیگری نیز وجود دارند که حاوی همین مواد مغذی هستند. شما می توانید با مصرف محصولات لبنی چون شیر، ماست چکیده و پنیر لور، کلسیم کافی و از موز، سیب زمینی شیرین و لوبیای سفید، پتاسیم کافی دریافت کنید. اگر می خواهید به میزان کافی منیزیم دریافت کنید، از سبزیجات برگ دار، بادام، تخم کدو و ماهی های چرب مثل سالمون استفاده کنید.

 

guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments