رژیم سم زدایی 10 روزه به سبک کیم کارداشیان

رویدادهای مد یکی از بزرگترین وقایع در میان سلبریتی هاست که برای آن حاضرند دست به هر کاری بزنند. یکی از این سلبریتی ها کیم کارداشیان است که با فرارسیدن مت گالا 2018 به یک رژیم محدود کننده به نام رژیم سم زدایی 10 روزه روی آورد. در روز چهارم تا ششم این رژیم تنها از شیک و چای های گیاهی می توان استفاده کرد، اما در روزهای بعد مصرف 2 تا 4 وعده غذای جامد مجاز است.

با فرا رسیدن مت گالا 2018 (مراسم خیریه‌ای که به نفع موسسه طراحی لباس هر ساله درموزه متروپولیتن نیویورک برگزار می‌شود و مهم‌ ترین رویداد دنیای مد به شمار می‌رود)، کیم کارداشیان رژیم غذایی و روتین ورزشی خود را برای یکی از بزرگترین رویدادهای مد تغییر داد. علاوه بر 6 روز ورزش صبحگاهی در روز، او یک رژیم سم زدایی 10 روزه را آغاز کرد. این رژیم غذایی شامل مصرف فراوان اسموتی هاست.

پیشنهاد برنافیت: چربی سوزی با اسموتی سبز

او در صفحه ی توییتر خود چنین نوشت: “مت گالا به زودی آغاز می شود و من به شدت در حال ورزش کردن هستم. پیش از این شیرینی جات زیادی مصرف کرده ام و اکنون می خواهم الگوهای غذایی خود را تغییر دهم، سالم تر غذا بخورم و مصرف شیرینی جات را محدود کنم. شیرینی جات همه جا وجود دارند و دوری از آنها کار سختیست.”

او بسیار هیجان زده بود و می گفت: “این رژیم غذایی کاملا سیر کننده است”. در چهارمین روز از رژیم سم زدایی خود نوشت: ” امروز، روز چهارم است و من حدود 3 کیلو از وزن خودم را کم کرده ام. تا همین امروز هیچ تغییر وزنی را مشاهده نکرده بودم، اما امروز به آن انگیزه ای که می خواستم رسیدم. برای سه روز آینده تصمیم دارم تنها مایعات مصرف کنم. لطفا برایم دعا کنید.”

رژیم سم زدایی 10 روزه چگونه است؟

وقتی نگاهی اجمالی به منو می اندازید، شاید زیاد هولناک به نظر نرسد. این برنامه ی غذایی شامل غذاهایی چون آبگوشت بوقلمون، سالمون با خردل تند و پریماورا مرغ می باشد. اما مشکل اینجاست که شما به طور مداوم از این غذاها نوش جان نمی کنید. در هر روز از سم زدایی، حداقل یکی از غذاها با یک شیک جایگزین می شود و روز چهارم و ششم چیزی جز شیک ها و چای های گیاهی نباید مصرف شوند.

آیا این رژیم سم زدایی مفید است؟

 

رژیم سم زدایی- کاهش وزن سریع- برنافیت

نمی خواهیم کارداشیان را بابت این رژیم سم زدایی و داشتن احساس خوب نسبت به بدنش مقصر بدانیم، اما پیش از آن باید بدانید که چنین رژیم هایی فوق العاده محدود کننده هستند و احساس گرسنگی، شما را به شدت آزار می دهد. در این رژیم اگر حتی وزنی کم کنید، باز احتمال بازگشت آن بسیار زیاد است. چنین رژیمی تنها برای یک کاهش وزن سریع مفید است و پس از قطع رژیم به سرعت دچار بازگشت وزن می شوید. اساس این رژیم بر پایه ی محدودیت و محرومیت است که هیچ گاه نتایج طولانی مدت به همراه نخواهد داشت.

پیشنهاد برنافیت: موفقیت در حفظ تناسب اندام با تکنیک های طلایی

از آنجا که در این رژیم فرد غذای زیادی مصرف نمی کند (حداکثر 1200 کالری)، به محض بازگشت به عادات غذایی نرمال، به پرخوری و مصرف غذاهای ناسالم روی می آورد. این کاهش وزن سریع تنها دو دلیل می تواند داشته باشد: کاهش اساسی کالری های مصرفی و کاهش آب بدن. کاهش سریع وزن در مدت کوتاه به هیچ وجه خوب نیست. افرادی که هفته ای نیم تا یک کیلو کم می کنند، شانس بیشتری برای حفظ آن در طولانی مدت دارند. کاهش وزن طولانی مدت تنها زمانی رخ می دهد که شما با تغییر عادات زندگی غذاهای سالم مصرف کنید.

کاری از گروه محتوای برنافیت

guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments

مطالب مرتبط:

خانه