چگونه با قانون جذب خوبی ها به پیشواز رویاها برویم؟

تصور کنید که شما دارای قدرتی خارق العاده بودید که موجب می شد همیشه تصمیم درست را بگیرید. آیا چنین چیزی عالی نبود؟ در این صورت همه ی تصمیم های شما اعم از تصمیم تجارت، روابط، سلامت و … تصمیم عاقلانه ای بود. همه ی ما این قدرت خارق العاده را داریم. فکر می کنید این قدرت چه باشد؟ بله درست است این همان بصیرت یا قانون جذب خوبی هاست. وقتی شما می دانید چگونه آن را با خرد خود هماهنگ کنید، بینش شما یکی از ابزارهای قوی زندگی خواهد شد که به آن دسترسی دارید.

بسیاری از افراد موفق-از سرمایه گذاران میلیونی برای جایزه ی نوبل گرفته تا دانشمندان برنده، هنرمندان، کارآفرینان، درمانگران، همه و همه- به افکار درونی خود اعتماد کرده، سعی می کنند آن را به راه راست هدایت کنند. اما اگر شما ارتباطتان را با بینش خود از دست دهید چه خواهد شد؟ چه می شود اگر شما دیگر زمزمه های آن را که برای مدت طولانی نادیده گرفته بودید، به یکباره از دست بدهید؟!

اگر احساس می کنید دچار چنین مشکلی شده اید، در اینجا چند روش ساده برای تقویت بینش و قانون جذب خوبی ها به شما معرفی شده اند:

 

1- قانون جذب خوبی ها ؛ به منتقد درونی خود غلبه کنید

یکی از بزرگترین دلایلی که موجب می شود ارتباطتان را با سیستم راهنمای درونی خود از دست بدهید این است که این راهنما توسط منتقد درونی شما از بین رفته است. منتقد درونی یک زمزمه ی پر سر و صدا درون شماست که دائم می گوید: شما به اندازه ی کافی خوب، باهوش، خوش اندام، زیبا و یا ثروتمند نیستید و یا به اندازه ی کافی سریع کار نمی کنید. وقتی این صدا خیلی بلند شود، دیگر قادر نیستید صدای بصیرت خود را بشنوید.

اولین قدم برای تسلط به منتقد درونی، آگاهی از زمانی است که بصیرت شما در حال عقب نشینی است. به زمانی که این منتقد شروع به زمزمه کردن می کند و به محتوای آنچه می خواهد بگوید توجه کنید، سپس خیلی دوستانه و آگاهانه در را به روی او ببندید و به جای آن یک فکر دوست داشتنی را جایگزین کنید.

این مطلب هم می تواند مفید باشد: علائمی که نشان می دهد منتقد درونی شما خارج از کنترل است

 

2- قانون جذب خوبی ها ؛ به احساسات ایجاد شده در دل خود توجه کنید

بدن شما معبد بینش شماست و با کمی تمرین می تواند به ابزار خوبی برای انتقال خرد درونی تان تبدیل شود. تمام احساسات کوچک غیر اختیاری چه احساس لرزش در شکم، احساس سفتی قفسه ی سینه و چه گرفتگی دل و روده در واقع بینش شماست که می خواهد چیزی بگوید.

دفعه ی بعدی که خواستید تصمیم بگیرید، به واکنش بدن خود توجه کنید. آیا سلول هایتان فرکانس های  لذت را می فرستند یا تنفر؟ آیا احساس آزادی می کنید یا محدود شدن؟ به این صداها گوش دهید و به دنبال آنها بروید.

قانون جذب خوبی ها

 

3- قانون جذب خوبی ها ؛ رویا پردازی کنید

رویاهای شما، تغذیه ی ای برای ریشه گرفتن و بارور کردن دانه های بینش شما هستند. برای اینکه با قدرت رویاهای خود هماهنگ شوید، یک مجله را در کنار رختخوابتان بگذارید. قبل از اینکه از جای خود بپرید (و گوشی را چک کنید) رویای خود را یاد آوری کنید. آیا هیچ نشانه ای برایتان ظاهر نشده؟ آیا هیچ چیز معناداری که معنی آن را نمی دانید برایتان اتفاق نیفتاده؟

ببینید در طول یک یا دو هفته ی آینده چه اتفاقی رخ می دهد؟ آیا در این مدت رابطه ای بین رویا و زندگی روزمره ی خود پیدا می کنید یا نه؟

این مطلب هم می تواند مفید باشد: با این 10 قدم رویاهای خود را به واقعیت تبدیل کنید

 

4- قانون جذب خوبی ها ؛ سری به طبیعت بزنید

رفتن به طبیعت یکی از بهترین روش های رهایی از پچ پچ ذهن و جذب خوبی هاست. با جوهره ی اصلی خود ارتباط برقرار کنید و به بصیرتتان اجازه ی شکوفایی دهید. شما می توانید بیشترین بهره را از تجربه های همه جانبه – شیرجه درون اقیانوس یا پیاده روی در جنگل- بگیرید. هر چه را که انتخاب می کنید، به خودتان- همان چیزی که هستید- تمام وقتتان را برای آن بگذارید. وقتی فضا را برای این کار ایجاد کنید، بصیرت آن نیز به وجود می آید.

اگر این چهار روش به صورت منظم تمرین شود، به طور غیر قابل باوری بصیرت شما را افزایش می دهد و در یک چشم بر هم زدن با اعتماد به نفس، خودتان را به سمت بهترین ها می برید.

قانون جذب خوبی ها

مترجم: مریم اصیلی

guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments

مطالب مرتبط:

خانه