معرفی ۸ ورزش چربی سوز سریع

آب کردن چربی ها آرزو و معجزه نیست اما اینگونه نیست که تنها با ورزش دادن بخش هایی از بدن به سرعت نتیجه بگیریم. با این وجود می توانیم کاری کنیم که بدنمان ماهیچه های بیشتری بسازد. ورزش های چربی سوز زیر به شما کمک می کنند تا در قسمت ران ها، کمر و شکم ماهیچه سازی کنید.

چگونه این کار را انجام دهیم: هر حرکت را ۸ تا ۱۰ بار انجام دهید. ۲۰ تا ۳۰ ثانیه استراحت کنید، این کار را برای ۳ ست انجام دهید. سپس حرکت بعدی را انجام دهید. موفق باشید.

۱- ورزش چربی سوز – Weighted Point Plié Side Bend

با انجام حرکت پلیه، می توانید ران های خود را خوش فرم کنید. با آمدن روی توپ پا، ساق پای خود را درگیر کنید. از پهلو خم شوید و از جهتی به جهت دیگر نوسان کنید تا کمر شما نیز باریک تر شود.

طرز انجام حرکت: پاهای خود را از هم باز کنید و نوک انگشتان پایتان را در زاویه ی ۴۵ درجه نگه دارید. یک دمبل در دست بگیرید و آن را تا سینه ی خود بالا بیاورید. بدون تکان دادن باسن یا پاها، بدن خود را به یک سمت متمایل کنید.

این مطلب هم می تواند برای شما مفید باشد

 ورزش های چربی سوز

۲- ورزش چربی سوز – Side Lunge and Press

با حرکت لانج پهلو به داخل و خارج ماهیچه های باسن خود را درگیر کنید و قسمت داخلی ران ها را به کار گیرید. می توانید برای پرس شانه ها در بالای سر، دمبل در دست بگیرید و هم زمان با تغییر از یک سو به سوی دیگر، آن را بالای سرتان ببرید.

طرز انجام حرکت: یک دمبل یا کتل بل را در دست بگیرید. صاف بایستید، سپس به یک سمت قدم بردارید. باسن شما باید به سمت عقب و پایین باشد، پای دیگر باید صاف و کشیده باشد. به حالت اولیه بازگردید و هم زمان با این حرکت، دمبل ها را بالای سر خود ببرید. همین حرکت را برای طرف دیگر بدن نیز انجام دهید.

 ورزش های چربی سوز

۳- ورزش چربی سوز – Bear Crawl

برای انجام این حرکت، زانوهای شما باید درست در زیر شکم قرار گیرد، کمرتان صاف باشد و باسن شما نیز حرکت نکند. انجام این حرکت الهام گرفته از خرس، ران ها، کمر، قسمت پایین شکم و شانه های شما را درگیر می کند.

طرز انجام حرکت: چهار دست و پا بنشینید و انگشت پاهای خود را جمع کنید. باسن شما باید در بالای زانوها و شانه های شما باید در بالای مچ دستتان قرار گیرد. زانوهایتان را از روی زمین بلند کنید و در این وضعیت بمانید. کمرتان باید صاف باشد. برای اینکه گردن و ستون فقرات شما در یک راستا باشند، به تشک خود نگاه کنید. در همین حالت در طول تشک به سمت راست و چپ حرکت کنید.

این مطلب هم می تواند برای شما مفید باشد

 ورزش های چربی سوز

۴- ورزش چربی سوز – Kettlebell Figure 8

بدن خود را تا کجا می توانید خم کنید؟ در حالت اسکوات باز بایستید و باسن را به سمت عقب و پایین ببرید تا ماهیچه های ران شما از هم باز شوند. در این وضعیت بمانید. وقتی کتل بل را از لای پاهای خود رد می کنید سینه ی شما باید به سمت بالا باشد. این حرکت موجب تقویت کمر و شانه ها می شود.

طرز انجام حرکت: زانوهای خود را خم کنید و کتل بل را در میان پاهایتان قرار دهید. پای شما باید به اندازه ی عرض شانه ها از هم باز باشد. شکم خود را به داخل بکشید. خم شوید و کتل بل را از بین پاهایتان عبور دهید و آن را با دست دیگر بگیرید. کتل بل را به جلوی بدن بیاورید و همین کار را با پای دیگر انجام دهید. به کمر خود قوس ندهید.

 ورزش های چربی سوز

۵- ورزش چربی سوز – Right and Left Lying Leg Lift

با این حرکت ساده به باسن و ران های خود شکل دهید. این حرکت به وسیله ی باسن و پهلوها کنترل می شود. با هر حرکت احساس خواهید کرد کمر شما کمی سفت تر شده است.

طرز انجام حرکت: به پهلو دراز بکشید، دمبل را روی پایتان قرار دهید و یک دست را زیر سر خود گذاشته بالا نگه دارید. پای بالایی را صاف کرده، روی هوا نگه دارید و پای زیرین را خم کرده به پشت ببرید.

این مطلب هم می تواند برای شما مفید باشد

معرفی 8 ورزش چربی سوز سریع

 6- ورزش چربی سوز – Elevated Shoulder Taps

برای شدت بخشیدن به حرکت پلانک خود می توانید از یک حرکت تعادلی که شانه ها و کمر را شکل می دهد استفاده کنید. پای خود را روی یک سطح صاف بلند بگذارید و حرکت پلانک را انجام دهید، سپس دستتان را روی شانه ی مخالف بگذارید، سپس همین حرکت را برای دست دیگر نیز انجام دهید. این حرکت بسیار سخت اما موثر است.

بهترین ورزش های چربی سوز

۷- ورزش چربی سوز – Kettlebell Turkish Get Ups

این حرکت در ابتدا پیچیده به نظر می رسد، اما اگر به آن عادت کنید به حرکت مورد علاقه ی شما تبدیل خواهد شد. نکته ی اصلی در اینجاست که در تمامی مراحل، به کتل بل نگاه کنید. این حرکت، شانه، شکم، باسن، ران ها و همسترینگ شما را می سازد.

طرز انجام حرکت: به پشت دراز بکشید و کتل بل را صاف بالای سر خود نگه دارید. به آرامی زانوهای خود را خم کنید تا به بلند شدنتان کمک کند. به بلند شدن ادامه دهید و کتل بل را همچنان بالای سرتان نگاه دارید. بازوی خود را صاف و کمر را راست کنید. بایستید، کمر را صاف کنید و همچنان کتل بل را در بالای سر خود نگاه دارید.

این مطلب هم می تواند برای شما مفید باشد

معرفی 8 ورزش چربی سوز سریع

۸- ورزش چربی سوز – Squat with Twist

این حرکت همان حرکت قدیمی اسکوات است که یک چرخش به آن اضافه شده تا هم زمان باسن و شکم شما را به کار گیرد. می توانید این حرکت را به ورزش های سریع خود اضافه کنید.

طرز انجام حرکت: بایستید و پاها را به اندازه ی عرض شانه باز کنید. نوک انگشتان خود را در پشت گوش ها قرار دهید. از حالت نیمه اسکوات و همراه با بلند کردن پا، وزن خود را روی پای چپ بیاندازید. زانوی راست خم شده را بلند کنید و نیم تنه ی خود را به سمت راست بچرخانید، طوری که آرنج چپ و زانوی راست تا حد امکان به هم نزدیک شوند. به حالت اولیه بازگردید و جهت خود را تغییر دهید.

معرفی 8 ورزش چربی سوز سریع

مترجم: مریم اصیلی

من 106 کیلو بودم، هیچ لباسی اندازه‌م نمی‌شد! بالاخره زیر نظر متخصص تغذیه‌ برنافیت رژیم گرفتم و در 8 ماه، 27 کیلو لاغر شدم. رژیم برنافیت، آخرین رژیم زندگیم بود!

شما هم می‌تونید!!!

مترجم: مریم اصیلی

مترجم: مریم اصیلی

5/5

به اشتراک بگذارید

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

جدیدترین مقالات

همه مقالات
0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
guest
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments

برنافیت، ارائه دهنده‌ی رژیم غذایی دکترکرمانی است که رژیم غذایی و برنامه غذایی را به صورت گروهی و زیر نظر پشتیبان اختصاصی ارائه می‌دهد.

گروه برنافیت دکتر کرمانی، مشاوره تغذیه و تناسب اندام

گروه برنافیت دکتر کرمانی یکی از بزرگترین گروه های درمانی چاقی و لاغری می باشد که با ارائه رژیم گروهی با استفاده از بروز ترین متد های لاغری به شما در رسیدن به لاغری و تناسب اندام کمک میکند.
بیشتر...

یکی از زیر مجموعه‌های دکتر کرمانی که با بیش از چند سال سابقه درخشان در زمینه تغذیه و لاغری توانسته است، هزاران افراد را به تناسب اندام دلخواه خودشان برساند، مجموعه برنافیت دکتر کرمانی است. در سایت برنافیت با دنیایی از مطالب درمورد تغذیه و لاغری روبه‌رو خواهید شد و  هر آن‌چه درمورد تغذیه و لاغری است را در این‌جا می‌توانید پیدا کنید.

هنگام ورود به سایت برنافیت دکتر کرمانی با انواع متفاوتی از رژیم‌ها روبه رو می‌شوید از جمله: رژیم تثبیت وزن برنافیت، برنامه‌غذایی روزانه برنافیت، رژیم غذایی برای لاغری، رژیم غذایی رایگان، رژیم غذایی لاغری برای دموی‌ها، رژیم فستینگ، رژیم فشرده لاغری، رژیم کاهش وزن، رژیم کتوژنیک، رژیم گروهی برنافیت، رژیم لاغری 20 کیلویی، رژیم لاغری رایگان، رژیم لاغری سریع، رژیم مایر، رژیم سیب، رژیم شیر، رژیم، رژیم افزایش وزن برنافیت، رژیم آنلاین، رژیم بارداری و شیردهی، رژیم برای بلغمی‌ها، رژیم برای دموی‌ها، رژیم پروتئین، بارهنگ برای لاغری است که تنوع رژیم‌ها باعث شده به یک مجموعه بسیار قوی در حوزه لاغری و تغذیه شناخته شود.

تمامی دستورات برنامه‌های غذایی زیر نظر کارشناسان دکتر کرمانی ارائه می‌شود و دستورات مصرف هر خوراکی با مقدار کالری مورد نیاز نیز در برنامه غذایی برای هر شخص به صورت جداگانه گفته می‌شود. مانند: طریقه مصرف دانه چیا برای لاغری، ماسالای چینی برای لاغری، سیر سیاه لاغری، سرکه سیب برای لاغری ، زردچوبه برای لاغری شکم، چای سبز برای لاغری، دانه چیا، دمنوش‌های لاغری و…. خواص میخک برای لاغری.

برنامه غذایی برای هر شخصی متفاوت است و با توجه به شرایط جسمانی هر فرد برنامه غذایی جداگانه به آن داده می‌شود مانند: برنامه رژیم غذایی 7 روزه، برنامه غذایی برای افزایش وزن، برنامه غذایی برای بدنسازی، برنامه غذایی برای کاهش وزن.

در مجموعه برنافیت دکتر کرمانی امکاناتی نظیر: مشاور تغذیه آنلاین، مشاوره رایگان رژیم لاغری، دریافت رژیم به صورت آنلاین، کاهش وزن سریع، آب کردن چربی شکم، نرم افزار رژیم غذایی رایگان برنافیت، ورزش برای لاغری، پشتیبان اختصاصی رژیم، چالش رژیم لاغری،  کالری مواد غذایی برنافیت،  محاسبه bmiدکتر کرمانی، دوچرخه ثابت برای لاغری،  قوی‌ترین رژیم لاغری، کاهش چربی، کاهش وزن، گروه لاغری برنافیت دکتر کرمانی، لاغری سریع، لاغری سریع 10روزه، لاغری سریع در یک هفته، لاغری و تناسب اندام، چاقی، زیبایی اندام، ورزش لاغری، ورزش و تناسب اندام، نمونه رژیم دکتر کرمانی، پیج دکتر کرمانی، رژیم دکتر کرمانی رایگان‌ و انواع روش‌های لاغری.

راه ارتباطی با مجموعه برنافیت دکتر کرمانی از طریق سایت برنافیت، اینستاگرام برنافیت دکتر کرمانی و واتساپ برنافیت امکان پذیر است و همراهی شما عزیزان باعث شده است تا یک خانواده بزرگی کنار هم تشکیل دهیم.

برنافیت، ارائه دهنده‌ی رژیم غذایی دکترکرمانی است که رژیم ها را به صورت گروهی و زیر نظر کارشناس اختصاصی ارائه می‌دهد.

دسترسی سریع

پربازدیدترین ها

انواع رژیم ها

برنافیت، ارائه دهنده‌ی رژیم دکترکرمانی است که رژیم ها را به صورت گروهی و زیر نظر پشتیبان اختصاصی ارائه می‌دهد.

گروه برنافیت دکتر کرمانی، مشاوره تغذیه و تناسب اندام

گروه برنافیت دکتر کرمانی یکی از بزرگترین گروه های درمانی چاقی و لاغری می باشد که با ارائه رژیم گروهی با استفاده از بروز ترین متد های لاغری به شما در رسیدن به لاغری و تناسب اندام کمک میکند.
دریافت مشاوره رژیم برنافیت
برای رسیدن به وزن دلخواهت، شماره‌ات رو ثبت کن تا از کارشناسان ما مشاوره رایگان بگیری!

دریافت مشاوره رایگان رژیم

اگه می‌خوای به وزن دلخواهت برسی، شماره‌ات رو ثبت کن تا از کارشناس‌های برنافیت دکترکرمانی مشاوره‌ رایگان بگیری!

[contact-form-7 id="19069" title="فرم مشاوره"]