با سه حرکت، بدن خود را خوش فرم کنید

این حرکات بسیار ساده که با دمبل انجام می گیرد، بدن شما را تنها در عرض سه دقیقه به چالش می کشاند. زیبایی این تمرین در حرکات ترکیبی آن است، چرا که هم قسمت بالا تنه و هم قسمت پایین تنه ی شما را به طور هم زمان به حرکت وا می دارد. این تمرین با اسکوات آغاز می شود، با حرکت چرخشی لانج ادامه و با پلانک با پاهای جمع شده خاتمه می یابد. با انجام این 3 حرکت بدن خود را خوش فرم کنید.

در هنگام انتخاب دمبل، از وزنه هایی استفاده کنید که سنگین به نظر می رسند، اما به شما اجازه می دهند همه ی حرکات را به درستی انجام دهید. این تمرین باید چالش بر انگیز باشد، اما نه غیر ممکن.

پیشنهاد برنافیت: با دو حرکت ورزشی کالری سوزی را افزایش دهید

این حرکات را در 3 تا 6 راند انجام دهید، سپس به مدت 60 ثانیه در میان هر یک از راندها استراحت کنید.

[gap height=”30″]

کاری از گروه محتوای برنافیت

می‌خوای ثابت کنی که می‌تونی به وزن ایده آلت برسی ؟

اصولی و تخصصی ترین برنامه رژیم غذایی رو از برنافیت دریافت کن کنارت هستیم تا سریع تر لباسی که دوست داری رو بپوشی

از همین الان شروع کن تا زودتر به هدفت برسی!
5/5

به اشتراک بگذارید

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin

جدیدترین مقالات

همه مقالات
guest
2 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments