عادت های سالم خاندان سلطنتی- برنافیت

خاندان سلطنتی نه تنها به دلیل داشتن موقعیت اجتماعی بالا مورد توجه اند بلکه عادت های سالم آنها نیز برای بسیاری از افراد الگو است. ورزش کردن، انجام حرکات یوگا، مصرف میوه ها و سبزیجات فراوان، مصرف ماهی، سبک زندگی فعال، شکلات تلخ و انجام ورزش های چند دقیقه ای از جمله عادت های سالمیست که خاندان سلطنتی از آن پیروی می کنند.

شاید شما جزء خاندان سلطنتی نباشید، اما دوست داشته باشید مثل آنها رفتار کرده و از عادت های سالم آنها پیروی کنید. با برنافیت همراه باشید تا چشمه ای از رژیم غذایی و ترفندهای سلامتی آنها را برای شما رو کنیم.

ورزش

عادت های سالم خاندان سلطنتی- ورزش- برنافیت

یکی از عادت های سالمی که مگان مارکل و پرینس هری انجام می دهند، ورزش کردن است. آنها سعی می کنند این کار را در ابتدای روز و به عنوان اولین کار در صبح انجام دهند.

پیشنهاد برنافیت: کاهش سایز شکم و پهلو با ورزش های 10 دقیقه ای

یوگا

عادت های سالم خاندان سلطنتی- یوگا- برنافیت

یکی از رشته های مورد علاقه مگان، یوگا است. مادر او مربی یوگا است و او از 7 سالگی شروع به تمرین های یوگا کرده است. او می گوید: “به عنوان یک کودک در این کار سخت کوش بودم تا اینکه مادرم به من گفت: باید به خودت زمان بدهی.” او در دانشگاه، یوگا را به طور منظم تری دنبال کرد.

مصرف میوه ها و سبزیجات فراوان

عادت های سالم خاندان سلطنتی- رژیم خام خواری- برنافیت

یکی از عادت های سالم خاندان سلطنتی، مصرف میوه ها و سبزیجات است. طبق گزارشات، کیت میدلتون علاقه ی زیادی به میوه ها و سبزیجات خام دارد. حتی گفته می شود که او از یک رژیم خام خواری پیروی می کند. او در این رژیم به مقدار زیاد هندوانه، انواع توت، انواع سالاد و … مصرف می کند.

ورزش های چند دقیقه ای

عادت های سالم خاندان سلطنتی- ورزش های چند دقیقه ای- برنافیت

زندگی در یک خاندان سلطنتی به معنای مشغولیت بیش از حد است. شاید به همین دلیل است که پرنس ویلیام ورزش های کوتاه و مفید انجام می دهد. ورزش او تنها 11 دقیقه طول می کشد و شامل 5 ورزش کلیدی است که بدون هیچ وسیله ای، ماهیچه ها را تقویت می کند.

حتما بخوانید: راز زیبایی خاندان سلطنتی چیست؟

مصرف ماهی

عادت های سالم خاندان سلطنتی- مصرف ماهی- برنافیت

لتیسیا، ملکه جدید اسپانیا از یک رژیم ضد التهابی پیروی می کند. این رژیم، سرشار از غذاهایی چون سالمون تازه، میوه های جنگلی، سبزیجات سبز و روغن زیتون فرابکر است.

ترک سیگار

quit smoking 1

 

پرنس هری سال های زیادی را به کشیدن سیگار پرداخته، اما با اصرار مگان موفق به ترک آن شده است. سیگار، مسبب انواع و اقسام بیماری هاست. پس باید گفت. آفرین به تو هری.

فعال بودن

عادت های سالم خاندان سلطنتی- فعال بودن- برنافیت

پرنسس ویکتوریای سوئد، اخیرا یک ویدئویی را در استکهلم در حال دویدن با پاشنه بلند اجرا کرد. هدف این ویدئو نشان دادن اهمیت فعالیت بود.

دو ماراتن

عادت های سالم خاندان سلطنتی- دو ماراتن- برنافیت

پرنسس بیتریس، اولین عضو خاندان سلطنتی بود که در سال 2010 توانست ماراتن لندن را ببرد. او می گوید: ” تمرین و تکرار بسیار اهمیت دارد.”

مصرف تخم مرغ

عادت های سالم خاندان سلطنتی- مصرف تخم مرغ- پروتئین

پر واضح است که خاندان سلطنتی بریتانیا به میزان زیادی از تخم مرغ استفاده می کنند. پرنس چارلز هر روز صبح یک تخم مرغ عسلی به عنوان صبحانه می خورد. او برای میان وعده نیز تخم مرغ مصرف می کند.

مصرف شکلات تلخ

عادت های سالم خاندان سلطنتی- مصرف شکلات- برنافیت

ملکه الیزابت عاشق شکلات است. البته شکلات تلخ. هر چه تلخ تر، بهتر. او علاقه ای به شکلات شیری یا سفید ندارد.

پیشنهاد برنافیت: آیا شکلات باعث جوش صورت می شود؟

رژیم غذایی کم کربوهیدرات

عادت های سالم خاندان سلطنتی- رژیم غذایی کم کربوهیدرات- برنافیت

در سال 2016 پرنس ویلیام موفق به کاهش وزن زیادی شد که علت آن عادت های سالم و پیروی از یک رژیم غذایی کم کربوهیدرات بود. تمرکز بر مصرف پروتئین های کم چرب و سبزیجات بسیار مفید است و همین اثر را دارد.

شریک ورزشی

عادت های سالم خاندان سلطنتی- شریک ورزشی- برنافیت

کیت و خواهرش پیپا، هر دو به ورزش کردن علاقه دارند و چنین خصوصیتی در میان آنها مسری است. کیت، به ورزش معتاد است. این دو خواهر، حرکات ورزشی را کاملا جدی می گیرند.

مترجم: مریم اصیلی

Home