ورزش صورت راز زیبایی پوست مگان مارکل

صورت شما اولین عضویست که هر کس می بیند، پس کاملا طبیعیست که همه ی ما بخواهیم آن را سالم و جوان کنیم. مگان مارکل نیز از این قاعده مستثنی نیست. مگان 36 ساله برای سلامت، تناسب اندام و زیبایی پوست خود اهمیت بسیار قائل است. او برای سفت نگه داشتن گونه ها و چانه از ورزش صورت بهره می گیرد.

مگان ورزش صورت خود را زیر نظر یکی از بهترین متخصصان زیبایی به نام نیکلا جاس انجام می دهد. مگان مدعیست که از داخل تغییرات زیادی بر روی پوست او ایجاد شده است. او می گوید این ورزش برای فرم دادن گونه ها و فک او فوق العاده است. مربی مگان صورت او را از داخل دهان ماساژ می هد و آن را لیفت طبیعی صورت می نامد. او با استفاده از این ماساژ لنفاوی، فشار را از روی ماهیچه های داخل و خارج صورت بر می دارد. وقتی یک ماهیچه سفت شود، از خود سمومی ترشح می کند که موجب پیر شدن پوست می شود. وقتی این سموم بر روی پوست جمع می شوند، آثار مخربی بر روی پوست دارند. وقتی سیستم لنفاوی تحریک شود، سموم آزاد می شوند. اصولا وظیفه ی سیستم لنفاوی پاک کردن و تمیز کردن پوست است.

آیا ورزش صورت یا (یوگا صورت) واقعا مفید است؟

ورزش صورت- زیبایی- برنافیت

مطالعات نشان می دهد که 30 دقیقه ورزش صورت روزانه به مدت 20 هفته ، ظاهر پوست را بهبود می بخشد و موجب پر شدن گونه ها می شود. ورزش صورت موجب ماهیچه سازی در زیر پوست می شود. به علاوه با تحلیل چربی های زیر پوست مقابله و از شل شدن و افتادگی آن جلوگیری می کند. برای اثبات این ادعا، از شرکت کنندگان خواسته شد تا 32 ورزش صورت مختلف را به مدت 1 دقیقه انجام دهند. آنها این ورزش را برای 8 هفته ی اول، هر روز و برای هفته ی نهم تا بیستم به صورت یک روز در میان انجام دادند. پس از پایان آزمایش بهبودهای چشم گیری در عکس های پیش و پس از آزمون شرکت کنندگان مشاهده شد. به علاوه سن آنها نیز 3 سال جوان تر شد. ورزش صورت، ماهیچه های آن را تقویت می کند، در نتیجه صورت سفت تر و جوان تر می شود.

پیشنهاد برنافیت: ترفندهایی برای جوان تر دیده شدن

ورزش های پیشنهادی نیکلا جاس برای صورت

اگر همچنان مصمم هستید، تکنیک های ماساژ جاس (مربی مگان) را به روتین زیبایی خود اضافه کنید.

  • سه تا چهار قطره روغن ماساژ را کف دست بریزید. دست ها را به هم بمالید تا روغن گرم شود.
  • چشم ها را ببندید. دست ها را روی صورت بگذارید. یک نفس عمیق بکشید و بوی روغن را استشمام کنید.
  • به آرامی کف دست ها را روی صورت فشار دهید. حالا با حرکات رفت و برگشتی، پوست را از مرکز به سمت خارج ماساژ دهید.
  • با  نوک انگشتها روغن را 1 دقیقه روی پوست ماساژ دهید. از مرکز صورت شروع کنید. با حرکات دایره وار به سمت بالا و خارج، دست ها را حرکت دهید.
  • برای سفت کردن ماهیچه های فک، انگشتان اشاره و انگشتان وسط دستها را خم کنید. حالا چانه را بین بند انگشت ها قرار دهید. باحرکت رفت و برگشتی، انگشت ها را از چانه به سمت زیر گوش حرکت دهید.
  •  شصت ها را زیر استخوان گونه بگذارید. کف دستها باید به سمت بالا و خارج باشد. به آرامی با شصت ها از مرکز صورت به سمت خارج، صورت را ماساژ دهید. 6 مرتبه تکرار کنید.
  • نوک انگشت ها را در مرکز پیشانی بگذارید. با فشار محکم به سمت بالا و خارج، پیشانی را ماساژ دهید. به سمت خط رویش مو بروید و در اطراف شقیقه حرکت را به پایان برسانید. 6 مرتبه تکرار کنید.
  • با کف دست ها روغن را روی گردن ماساژ دهید. این حرکت برای سفت شدن پوست گردن بسیار مفید است.
  • با کف دست از شانه ی چپ به راست را ماساژ دهید. این کار را سه بار برای هر طرف تکرار کنید.
  • حالا باقی مانده های روغن را به پشت دست ها بمالید تا چین و چروک های روی دست شما نیز از بین بروند.

پیشنهاد برنافیت: ورزش برای گونه ها

guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments