با 30 دقیقه پیاده روی بیشتر از یوگا کالری بسوزانید

[iconbox title=”اگر وقت ندارید…” title_align=”right” content_align=”right” layout=”boxed”  align=”right” type=”vector” icon=”momizat-icon-pencil2″ icon_align_to=”title” size=”32″ icon_color=”#3e256a” ]اگر واقعا قصد سوزاندن کالری ها را دارید، به جای رفتن به کلاس های یوگا، پیاده روی کنید. پیاده روی موزون، روی تردمیل شیب دار و با جلیقه ی سنگین که از حرکات یوگا الهام گرفته شده، حرکات مفیدی برای افزایش متابولیسم و سوزاندن کالری ها محسوب می شوند.[/iconbox]

یوگا که فلسفه ی آن ریشه در هندوستان دارد، به دنبال اتصال ذهن، بدن و روح است. اما امروزه، کلاس های یوگا تنها به ورزش های فیزیکی تبدیل شده تا تمرین های سلامت ذهن. اگر واقعا به دنبال سوزاندن کالری ها هستید، چرا آن را با پیاده روی جایگزین نمی کنید؟

تمرین هاییکه در ادامه معرفی شده اند، بسیار بیشتر از کلاس های یوگا به کالری سوزی و کاهش وزن شما کمک می کنند.

تمرین 1: پیاده روی موزون

با 30 دقیقه پیاده روی بیشتر از یوگا کالری بسوزانیم - برنافیت دکتر کرمانی

این تمرین که از آینگار یوگا الهام گرفته و شامل توازن مناسب بدن است، نیاز به صندلی، چهارپایه، بالشت، پتو و کمربند دارد. این تمرین، حرکات سنتی را به جریان می اندازد و بسیار شبیه به پیاده روی موزون است.

روش انجام حرکت: یک مترونوم را روی 134 قدم در دقیقه تنظیم و یا یک موسیقی ورزشی با این سرعت پخش کنید. دو دقیقه پیاده روی کنید. در این مدت با هر ضرباهنگ یک قدم بردارید. پس از این دو دقیقه، با هر ضرباهنگ یک دقیقه حرکت اسکوات انجام دهید. به مدت 30 دقیقه، 10 دور این حرکات را انجام دهید.

حرکت گابلت اسکوات یکی از حرکات ضروری است که باید در برنامه ی ورزشی افراد قرار داده شود. اگر این حرکت ورزشی به درستی انجام شود، به ماهیچه سازی کمک خواهد کرد.

تمرین 2: پیاده روی روی تردمیل شیب دار

با 30 دقیقه پیاده روی بیشتر از یوگا کالری بسوزانیم - برنافیت دکتر کرمانی

این حرکت که از آشتانگا یوگا الهام گرفته، یک سبک ورزشی سریع است که اساس بسیاری از کلاس های قدرتی یوگا محسوب می شود. راه رفتن روی تردمیل با شیب، چالشی به بدن شما می دهد.

روش انجام حرکت: این حرکت به مرور باید سخت تر و چالش برانگیز تر شود. از تردمیلی استفاده کنید که دارای درجه شیب 0 تا 15 درصد باشد. شروع به پیاده روی کنید و در هر شیبی (از 1 تا 15) با سرعت 4 تا 5 کیلومتر در دقیقه راه بروید. با افزایش شیب، ضربان قلب شما نیز افزایش خواهد یافت.

تمرین3: پیاده روی با جلیقه ی سنگین

با 30 دقیقه پیاده روی بیشتر از یوگا کالری بسوزانیم - برنافیت دکتر کرمانی

حرکت بیکرام یوگا در یک اتاق سونا مانند با دمای بیش از 37 درجه ی سانتی گراد و بیش از 40  درصد رطوبت انجام می شود. برای یک حرکت پیاده روی که مشابه این حرکت یوگا باشد، پیاده روی با جلیقه ی سنگین توصیه می شود. این کار متابولیسم شما را در سرعت های بالا افزایش می دهد.

روش انجام حرکت: یک جلیقه ی پنج کیلویی بپوشید و به مدت نیم ساعت، یک مسیر 3 کیلومتری را طی کنید. متوسط این سرعت برابر با 15 دقیقه در هر کیلومتر است.

پیشنهاد برنافیت: [button color=”orange2″ link=”http://bornafit.ir/%DA%A9%D8%A7%D9%84%D8%B1%DB%8C-%D8%B3%D9%88%D8%B2%DB%8C-%D8%A8%D8%A7-%DB%8C%D9%88%DA%AF%D8%A7/” align=”right” target=”_blank”]کالری سوزی با یوگا[/button]

کاری از گروه محتوای برنافیت

می‌خوای ثابت کنی که می‌تونی به وزن ایده آلت برسی ؟

اصولی و تخصصی ترین برنامه رژیم غذایی رو از برنافیت دریافت کن کنارت هستیم تا سریع تر لباسی که دوست داری رو بپوشی

از همین الان شروع کن تا زودتر به هدفت برسی!
5/5

به اشتراک بگذارید

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin

جدیدترین مقالات

همه مقالات
guest
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments