هادی پاک نژاد رکوردار برنافیت برنافیت

زانو درد و کمردرد دیگه بدجور کلافه‌ام کرده بود

مصــاحبه اختصاصی با

هادی پاک نژاد

جدیدترین رکوردار وب سایت برنافیت

من هادی پاک نژاد 33 ساله با قد 185 سانتی متر در استان گلستان شهرستان آزادشهر زندگی می‌کنم. متاهل و صاحب 1 فرزند هستم. اصلا باورم نمی‌شه تونستم 30 کیلو کاهش وزن داشته باشم، وزن اولیه‌ی من 133 بود که با رژیم برنافیت تونستم به 103 کیلو برسم.
سمت مادری توی خانواده ما، می‌شه گفت همه چاق هستن و این طبیعی هست که منم دچار اضافه وزن باشم. قبل از این که رژیم بگیرم، به خاطر اضافه وزنی که داشتم همیشه پادرد و زانو درد شدید داشتم.
یادمه تا چند قدمی که پیاد‌روی می‌کردم به شدت درد داشتم و به ناحیه زانو و پاهام به شدت فشار وارد می‌شد. همیشه برای ورزش کردن و باشگاه رفتن مشکل داشتم. کم کم اضافه وزنم داشت فشار روی کمرم می‌آورد.
قبل از این که با رژیم برنافیت آشنا بشم، یه قرصی برای لاغری می‌خوردم، با هزار مکافات تونستم فقط 2 کیلو کم کنم، تازه کنارش یه دکتر بهم رژیم سخت داده بود که اصلا به جواب نرسیدم. از اینا بدتر علاوه بر این که جوابی نگرفتم، بعد از این که قرص‌ام تموم شد نزدیک 7،8 کیلو وزنم بالا رفت.
خیلی از وضعیتی که داشتم نارحت بودم و خسته شده بودم. یه روزی کنار همسرم داشتیم اینستا کلیپ می‌دیدم که یهو با رژیم برنافیت آشنا شدیم. از نظر خودم رژیم برنافیت خیلی روش خوبی رو پیش رو گرفته بود.
وقتی می‌دیدم همش می‌گن هر چی دوست داری بخور و لاغرشو واقعا برام جالب بود. ما که دچار اضافه وزن هستیم اگه غذاهارو برامون محدود کنن درواقع روی نقطه ضعف ما دست می‌زارن، ولی من از زمانی که فهمیدم رژیم برنافیت اینجوری نیست، واقعا منو خوشحال کرد و همین ویژگی منو جذب خودش کرد.
خلاصه این شد که یه تصمیم جدی گرفتم و با خودم گفتم هادی باید از یه رژیم اصولی و سالم پیروی کنی. بعدش از طریق سایت برنافیت ثبت نام کردم و رژیمم رو شروع کردم. از بین رژیم‌ها، لیست دلخواه رو انتخاب کردم و اصلا طی رژیم اذیت نشدم.
من قبل از این که رژیم بگیرم کلا سردرد داشتم و امان از روزی که گرسنه می‌شدم دیگه بدتر سرم درد می‌گرفت. همیشه ابتدای رژیم این دغدغه رو داشتم نکنه سردردم حین رژیم بیشتر بشه و اذیتم کنه. ولی برام خیلی جالب بود طی دوره رژیم اصلا سردرد‌های اون زمان سمتم نیومد. بنظرم علتش این بود که رژیم برنافیت میان وعده داشت و به انتخاب خودم خوراکی‌های خوشمزه و مفید می‌خوردم.

وزن اولیه : 133 کیلوگرم

وزن پایانی : 103 کیلوگرم

میزان کاهش وزن : 30 کیلوگرم

همه‌ی دوستام تو باشگاه منو می‌دیدن تعجب می‌کردم، می‌گفتن تو چیکار کردی که یهو انقدر کاهش وزن چشمگیری داشتی؟! هیچکس باورش نمی‌شد. به خیلیا پیچ برنافیت رو معرفی کردم.
هادی پاک نژاد رکوردار برنافیت برنافیت

رژیم برنافیت یه ویژگی خوبی که داره این هست که تنوع غذایی بالایی داره و می‌تونی سر یه سفره با خانواده غذا بخوری؛ یعنی هر روز سر یه سفره با خانواده همون غذایی که اونا می‌خوردن رو منم می‌خوردم و دیگه خیالم راحت بود که غذای جداگانه برام درست نمی‌کردن.
اینجوری اصلا فشار بهم وارد نمی‌شد. خداروشکر که اصلا توی مهمونی‌ها مشکل اینو نداشتم که چی بخورم. خیلی راحت هم به رژیمم پایبند بودم هم مهمونی می‌رفتم دل صاحب خونه رو نمی‌شکستم که چرا غذا نمی‌خورم. همیشه مراقب بودم که پرخوری نکنم.
قبل از این که رژیم رو شروع کنم دچار ریزش مو بودم که همون ابتدا به پشتیبان اختصاصی خودم گفتم و به من پیشنهاد کردن که قرص مولتی ویتامین استفاده کنم که این مشکل ریزش موی من برطرف بشه و بیشتر از این دچار ریزش مو نشم.
خلاصه از شر ریزش مو هم رها شدم. تنها مونده بود از شر زانودرد، پادرد و کمردرد خلاص بشم. خیلیا فکر می‌کنن ورزش به تنهایی می‌تونه موجب کاهش وزن بشه، من این راه رو نزدیک 7 الی 8 سال پیش امتحان کردم، شبا می‌رفتم پیاده روی ولی زمانی که برمی‌گشتم خونه حسابی پرخوری می‌کردم انگار که انگار اصلا ورزش کردم به خاطر همین هیچ تاثیری توی کاهش وزن من نداشت.
دریافت رژیم
طی دوره رژیمم حامی من همسرم بود که بهم کلی انرژی می‌داد و توی این مسیر منو تشویق می‌کرد که به رژیمم پایبند باشم و ادامه بدم. پشتیبان‌های اختصاصی رژیم برنافیت بی‌نظیر بودن.
همیشه از طریق واتساپ باهاشون در ارتباط بودم و گاها اگه سوالی برام پیش می‌اومد، ازشون می‌پرسیدم و در اسرع وقت به من جواب می‌دادن. همه‌ی این مسائل باعث شده بود انگیزه بگیرم و مسیر لاغری رو با قدرت‌تر ادامه بدم. حدود 1 سالی طول کشید که از وزن 133 رسیدم به 103 همه‌ی این حس خوب، تلاش و پشتکار رو مدیون تیم برنافیت هستم.
همه‌ی دوستام تو باشگاه منو می‌دیدن تعجب می‌کردم، می‌گفتن تو چیکار کردی که یهو انقدر کاهش وزن چشمگیری داشتی؟! هیچکس باورش نمی‌شد. به خیلیا پیچ برنافیت رو معرفی کردم. از نظر من رژیم برنافیت اصلا سخت نبود. درواقع من اصلا طی دوره احساس نمی‌کردم که رژیم هستم. حتی اون سردردی که قبلا داشتم هم بعد از رژیم برنافیت برطرف شد و خداروشکر مشکل پادرد، زانودرد و کمر درد هم به مرور زمان رفع شد.
سبک زندگی من به کل تغییر کرد، واقعا می‌گم رژیم برنافیت کاملا اصولی هست و من طرز درست غذا خوردن رو یاد گرفتم. تنها رمز موفقیت من برای لاغری، پیروی از رژیم غذایی خوب، سبک تغذیه سالم و درست از برنافیت بود.

هادی پاک نژاد رکوردار برنافیت برنافیت

توصیه‌ی من به همه‌ی اونهایی که اضافه وزن دارن اینه که:

توصیه من به کسایی که اضافه وزن دارن اینه که:
1. اگه قصد اینو داری که رژیم بگیری یادت نره از یه رژیم اصولی و سالم پیروی کنی.
2. باید طریقه درست غذا خوردن رو یاد بگیری.
3. طی دوره حتما از پشتیبان اختصاصی خودت کمک بگیری.