مهرناز دولت ابادی رکوردار برنافیت دکترکرمانی

من تو سن 14 سالگی سلامتی خودم رو تا پایان عمرم تضمین کردم

مصــاحبه اختصاصی با

مهرناز دولت آبادی

جدیدترین رکوردار وب سایت برنافیت

من مهرناز دولت آبادي 14 ساله با اراده قوی و با رژیم برنافيت موفق شدم 25 کیلو کم کنم وزن اولیه‌ام 82 کیلو بود. من بیماری خاصی نداشتم. اما همیشه دوست داشتم مثل بقیه دوستام تناسب اندام داشته باشم و به وزن ایده آل برسم. خانواده پدرم چاق هستن.

به همین دلیل رژیم گرفتن در خانواده ما شایعه است. همه یا رژیم گرفتن یا می‌خوان رژیم بگیرن یا رژیم دارن و نتیجه نمی‌ده. اطرافیانم به من مي‌گفتن که می‌خواهی مدرسه بري بزرگ شدي، لباس‌های زیبا بپوشی، بايد رژیم بگیری.

من خودم دوست داشتم لباس‌های زیبا بپوشم و اندامی زیبا داشته باشم. برای همین تصمیم گرفتم رژیم بگیرم یکی از خاله‌هام با رفتن به باشگاه وزن کم کرد و خیلی سختگیر است. با این رژیم های کاهش وزن که حاوی مواد غذایی بسیار کمی هست و واقعا سخته.

اما از این طرف مسئله ریزش مو هم بود. وقتی مامان و بابام دیدن که می‌خواهم وزن کم کنم، اول برام چای لاغری خریدن، ولی به درد نخورد. بعدش به شدت شروع به رعایت رژیم‌های غذایی کردم. مثلا من اصلا شام نخوردم یا کمتر صبحانه خوردم.

وزن کم می‌کردم اما خیلی سخت بود. مهم‌تر از همه، عادات چاق کردن من از بین نرفت. من مثلا همه چی خوردم. زمانی که رژیم سخت می‌گرفتم، تنقلات می‌خوردم. به همین دلیل کاهش وزن من بی فایده بود. من هم اون موقع ریزش مو و یبوست داشتم یکی از دوستانم با رژیم برنافیت لاغر شده بود و خیلی تعریف می‌کرد. پیج اینستای برنافیت رو برام فرستاد.

وزن اولیه : 82 کیلوگرم

وزن پایانی : 57 کیلوگرم

میزان کاهش وزن : 25 کیلوگرم

بعد از کاهش 25 کیلوگرمی از رژیم غذایی برنافیت بسیار راضی هستم. رژیم غذایی برنافیت سبک زندگی من رو تغییر داد.
مهرناز دولت ابادی رکوردار برنافیت دکترکرمانی

وقتی به پیج نگاه کردم متوجه شدم چرا این همه به برنافیت مراجعه می‌کنن. رژیم غذایی آن‌ها واقعا خوب و معقول به نظر می‌رسید. همه از او راضی هستن. همه گفتن هر چه می‌خواهی بخور. وقتی رکوردهای آن‌ها رو دیدم، تصمیم گرفتم به این رژیم پایبند باشم.

یکی دیگر از اقوام ما نیز رژیم برنافیت رو رعایت کرد و کبد چربش درمان شد. اونا هم از رژیم غذایی برنافیت بسیار راضی هستن. بعد از کاهش 25 کیلوگرمی از رژیم غذایی برنافیت بسیار راضی هستم. رژیم غذایی برنافیت سبک زندگی من رو تغییر داد.
با این رژیم تونستم از شر غذاهای ناسالم خلاص بشم. من با این رژیم مشکلی نداشتم. من اصلا ریزش مو یا یبوست نداشتم. در یک کلام باید بگم رژیم برنافیت عالی بود، واقعا عالی بود. خیلی از غذاها خوب بود. صبحانه‌ها منظم و اصلا گرسنه نمی‌شدم.
هیچ گزارشی مبنی بر کاهش فشار خون یا قند خون وجود نداشت. برنامه روزمنو رو هم انتخاب کردم تا بتونم غذاهارو خودم انتخاب کنم. به این ترتیب مادرم زیاد نگران نبود و هر چه می‌خواست آماده می‌کرد، کاهش وزنم خیلی خوب بود.
دریافت رژیم
ماه اول هر روز پیاده روی کردم و به این ترتیب تونستم چهار و نیم کیلوگرم وزن کم کنم. این پیاده روی روزانه خیلی به من کمک کرد. من هنوز این عادت را ترک نکرده‌ام. هر روز یک ساعت و نیم پیاده روی می‌کنم. تازه اگه وقت داشته باشم 40 دقیقه دیگه هم پیاده روی می‌کنم.
وقتی به مهمانی و مسافرت می‌رفتم، سعی می‌کردم بیش از حد معمول اراده خود را اعمال کنم. بچه‌های فامیل با هم می‌شستن و سیب زمینی سرخ کرده و چیپس می‌خوردن اما من از آ‌ن‌ها دوری می‌کردم و جای دیگری می‌شستم.
همه به من گفتند چقدر قوی هستی یا چطور می‌تونی دوام بیاوری؟ اما می‌دونستم که دارم موفق می‌شوم و می‌خواهم بهتر از این بشم. پدر و مادرم خیلی به من کمک کردن. همیشه تشویقم می‌کردن. برام غذای رژیمی درست می‌کردن و به من می‌گفتن که چقدر بهتر شده‌ام و چقدر سالم‌تر هستم. باید از دکتر تشکر کنم رژیم غذایی او از دوران کودکی من را نجات داده است و اکنون دیگه نگران آینده نیستم.

مهرناز دولت ابادی رکوردار برنافیت دکترکرمانی

توصیه‌ی من به همه‌ی اونهایی که اضافه وزن دارن اینه که:

توصيه من به همه كسايي كه دچار اضافه وزن هستن اينه كه:
1. يكم بايد سختي رو به جون بخرن تا يك عمر سالم باشن.
2. اگه يه رژيم درست و حسابي رو انتخاب كني، مطمئن باش كه اصلا سخت نيست.
3. به فكر خودت باش سالم و زيبا بودن يه لذت فوق‌العاده خوب داره.