بهترین کشش عضلات برای دوندگان

کشش عضلات پر کاربرد از آسیب به ماهیچه ها و سفت شدن آنها جلوگیری می کند و در سریع تر دویدن به شما کمک می کند. در اینجا به سه کشش سریع و آسان اشاره شده که همه ی دوندگان باید پیش از دویدن آن را انجام دهند.

کشش عضلات چهار سر ران و زانو

روی پای راست خود تعادل را برقرار کنید، با دست چپ کفش خود را در دست بگیرید و مچ پای چپ خود را تا جایی بالا بیاورید که با باسن شما تماس پیدا کند. شما باید کشش را در جلوی ران خود احساس کنید. برای افزایش اثر این کشش، زانوی خود را بیشتر بکشید. این حرکات را در سمت راست نیز تکرار کنید.

کشش ساق پای لانج

حرکت لانج را اجرا کنید. بدین ترتیب که یکی از پاها را در جلو قرار داده و زانوی دیگر را به سمت پشت برده، بکشید. این کشش را تا جایی ادامه دهید که آن را در پشت ساق پای عقبی خود احساس کنید. پای خود را عوض کنید.

پیشنهاد برنافیت: [button color=”orange2″ link=”https://bornafit.ir/%D8%AD%D8%B1%DA%A9%D8%A7%D8%AA-%D9%85%D9%86%D8%A7%D8%B3%D8%A8-%DB%8C%D9%88%DA%AF%D8%A7-%D8%AF%D9%88%D9%86%D8%AF%DA%AF%D8%A7%D9%86/” align=”right” target=”_blank”]حرکات مناسب یوگا برای دوندگان[/button]

کشش کبوتر نشسته (seated pigeon)

روی یک نیمکت یا صندلی بنشینید، مچ پای راست خود را بر روی زانوی چپ قرار دهید و زانوی راست را به آرامی به سمت زمین بکشید. این کار از سفت شدن قسمت داخلی ران شما جلوگیری می کند.

کاری از گروه محتوای برنافیت

guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments

مطالب مرتبط:

خانه