کارهایی که برای رهایی از چربی بازوها باید انجام دهید!

بازوها یکی از اعضای بدن هستند که چربی زیادی را در خود ذخیره می کنند و شکل آنها را زشت می کند، بدین ترتیب ممکن است نتوانید لباس های دلخواهتان را بپوشید. چربی بازوها در زنان مشکل بزرگتری از مردان است، چرا که بدن زنان به طور ژنتیکی، چربی های بیشتری را در ناحیه ی باسن، ران ها و بازوها ذخیره می کند.

حتما بخوانید: 

اگر می خواهید بازوهای شما یک بار و برای همیشه خوش فرم شود، به نکات زیر توجه کنید.

برای کاهش چربی بازوها بر روی تمرین های موضعی تمرکز نکنید

متاسفانه، ما نمی توانیم چربی ها را به صورت موضعی کاهش دهیم یا به بدنمان بگوییم کدام قسمت از چربی ها را بسوزاند. بلکه این مسئله، یک موضوع ژنتیکی است. بدن شما هم زمان با تولدتان، تصمیم می گیرد که چربی ها باید در کجا ذخیره شوند و به همین شکل، چربی ها را از هر جایی که بخواهد به جای دیگر می کشاند. بنابراین، برای کاهش چربی بازوها باید بر روی کاهش چربی های کل بدن تمرکز کنید.

پیشنهاد برنافیت: 

حداقل سه بار در هفته را به تمرین های اینتروال بپردازید

تمرین های اینتروال که شامل یک سری از حرکات با شدت بالا و استراحت های کوتاه است، برای سوزاندن چربی ها بسیار مفید است. در طول حرکات ورزشی، نه تنها کالری می سوزانید، بلکه این چربی سوزی تا ۲۴ ساعت پس از آن نیز ادامه خواهد داشت. چرا که تمرین های اینتروال به دلیل اثر چربی سوزی پس از ورزش نیز، متابولیسم را افزایش خواهد داد. برای اینکه کالری بیشتری بسوزانید، در هر یک از حرکات باید ماهیچه های زیادی را درگیر کنید. ورزشهای مناسب کل بدن همچون برپی، اسکوات بالای سر و پوش آپ در یک زمان گروه زیادی از ماهیچه ها را درگیر و آنها را برای چربی سوزی آماده می کند. حداقل سه بار در هفته را به تمرین های اینتروال کل بدن اختصاص دهید.

وزنه ای بردارید که تنها ۸ تا ۱۵ بار بتوانید آن را بلند کنید

بسیاری از زنان به دلیل ترس از حجیم شدن بدن، از برداشتن وزنه های سنگین خودداری می کنند اما زنان تستوسترون کافی برای این کار را ندارند. با برداشتن وزنه های سنگین، نه تنها در طول تمرین کالری بیشتری می سوزانید، بلکه میزان متابولیسم پایه ی شما نیز افزایش می یابد و منجر به کاهش ذخیره ی چربی ها در طول زمان می شود.

اما از کجا بفهمید که یک وزنه، به اندازه ی کافی سنگین است یا نه؟ وزنه ای را بیابید که تنها ۸ تا ۱۵ مرتبه بتوانید با آن کار کنید. زمانی که می خواهید آخرین مرحله را انجام دهید، باید آن را به سختی به اتمام برسانید. اگر پانزدهمین مرحله را بدون سختی به پایان رساندید، باید وزنه ی سنگین تری بلند کنید.

برای کاهش چربی بازوها هر روز ۱۰۰ تا ۲۰۰ کالری، کمتر مصرف کنید

یکی از روش های کاهش چربی های بازو، یافتن روش هایی برای کاهش دریافت کالری روزانه است، حتی اگر این کالری بسیار کم و به میزان ۱۰۰ تا ۲۰۰ کالری در روز باشد. با دستگاه های خاصی می توانید میزان کالری خود را اندازه بگیرید و پس از آن می توانید شروع به کاهش مصرف کالری کنید. کاهش ۱۰۰ تا ۲۰۰ کالری در روز، شما را گرسنه نخواهد کرد، اما تاثیر زیادی بر روی کاهش چربی ها خواهد داشت.

هر وعده، ۲۵ تا ۳۵ گرم پروتئین مصرف کنید

مصرف پروتئین کافی در طول روز، موجب حفظ توده ی عضلانی، افزایش سیری، گرمازایی (روندی که بدن شما در آن برای تولید گرما، کالری می سوزاند) و کاهش چربی بازوها خواهد شد. ما تنها در یک وعده می توانیم به طور متوسط ۲۵ تا ۳۵ گرم پروتئین مصرف کنیم تا بدن ما شروع به ماهیچه سازی کند. چرا که پس از آن، پروتئین برای تولید انرژی یا ذخیره ی چربی مصرف می شود. در این مطلب میخوانید که چگونه سالم ترین پروتئین های حیوانی را انتخاب کنید؟

حرکت شنای مثلثی، کیک بک و دیپ عضلات سه سر را انجام دهید

گرچه شما نقشی در سوزاندن چربی های بدن ندارید، اما در ماهیچه سازی آن نقش مهمی می توانید داشته باشید. انجام ورزش هایی که موجب عضله سازی بازوها به ویژه در عضلات سه سر می شود، آنها را سفت تر و پرتر می کند. یکی از ورزش های مهم برای بهبود شکل بازوها، حرکت شنای مثلثی به همراه کیک بک و دیپ عضلات سه سر است.

کاری از گروه محتوای برنافیت

من 106 کیلو بودم، هیچ لباسی اندازه‌م نمی‌شد! بالاخره زیر نظر متخصص تغذیه‌ برنافیت رژیم گرفتم و در 8 ماه، 27 کیلو لاغر شدم. رژیم برنافیت، آخرین رژیم زندگیم بود!

شما هم می‌تونید!!!

علی معراجی زاده

علی معراجی زاده

5/5

به اشتراک بگذارید

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

جدیدترین مقالات

همه مقالات
0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
guest
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments

برنافیت، ارائه دهنده‌ی رژیم غذایی دکترکرمانی است که رژیم غذایی و برنامه غذایی را به صورت گروهی و زیر نظر پشتیبان اختصاصی ارائه می‌دهد.

گروه برنافیت دکتر کرمانی، مشاوره تغذیه و تناسب اندام

گروه برنافیت دکتر کرمانی یکی از بزرگترین گروه های درمانی چاقی و لاغری می باشد که با ارائه رژیم گروهی با استفاده از بروز ترین متد های لاغری به شما در رسیدن به لاغری و تناسب اندام کمک میکند.
بیشتر...

یکی از زیر مجموعه‌های دکتر کرمانی که با بیش از چند سال سابقه درخشان در زمینه تغذیه و لاغری توانسته است، هزاران افراد را به تناسب اندام دلخواه خودشان برساند، مجموعه برنافیت دکتر کرمانی است. در سایت برنافیت با دنیایی از مطالب درمورد تغذیه و لاغری روبه‌رو خواهید شد و  هر آن‌چه درمورد تغذیه و لاغری است را در این‌جا می‌توانید پیدا کنید.

هنگام ورود به سایت برنافیت دکتر کرمانی با انواع متفاوتی از رژیم‌ها روبه رو می‌شوید از جمله: رژیم تثبیت وزن برنافیت، برنامه‌غذایی روزانه برنافیت، رژیم غذایی برای لاغری، رژیم غذایی رایگان، رژیم غذایی لاغری برای دموی‌ها، رژیم فستینگ، رژیم فشرده لاغری، رژیم کاهش وزن، رژیم کتوژنیک، رژیم گروهی برنافیت، رژیم لاغری 20 کیلویی، رژیم لاغری رایگان، رژیم لاغری سریع، رژیم مایر، رژیم سیب، رژیم شیر، رژیم، رژیم افزایش وزن برنافیت، رژیم آنلاین، رژیم بارداری و شیردهی، رژیم برای بلغمی‌ها، رژیم برای دموی‌ها، رژیم پروتئین، بارهنگ برای لاغری است که تنوع رژیم‌ها باعث شده به یک مجموعه بسیار قوی در حوزه لاغری و تغذیه شناخته شود.

تمامی دستورات برنامه‌های غذایی زیر نظر کارشناسان دکتر کرمانی ارائه می‌شود و دستورات مصرف هر خوراکی با مقدار کالری مورد نیاز نیز در برنامه غذایی برای هر شخص به صورت جداگانه گفته می‌شود. مانند: طریقه مصرف دانه چیا برای لاغری، ماسالای چینی برای لاغری، سیر سیاه لاغری، سرکه سیب برای لاغری ، زردچوبه برای لاغری شکم، چای سبز برای لاغری، دانه چیا، دمنوش‌های لاغری و…. خواص میخک برای لاغری.

برنامه غذایی برای هر شخصی متفاوت است و با توجه به شرایط جسمانی هر فرد برنامه غذایی جداگانه به آن داده می‌شود مانند: برنامه رژیم غذایی 7 روزه، برنامه غذایی برای افزایش وزن، برنامه غذایی برای بدنسازی، برنامه غذایی برای کاهش وزن.

در مجموعه برنافیت دکتر کرمانی امکاناتی نظیر: مشاور تغذیه آنلاین، مشاوره رایگان رژیم لاغری، دریافت رژیم به صورت آنلاین، کاهش وزن سریع، آب کردن چربی شکم، نرم افزار رژیم غذایی رایگان برنافیت، ورزش برای لاغری، پشتیبان اختصاصی رژیم، چالش رژیم لاغری،  کالری مواد غذایی برنافیت،  محاسبه bmiدکتر کرمانی، دوچرخه ثابت برای لاغری،  قوی‌ترین رژیم لاغری، کاهش چربی، کاهش وزن، گروه لاغری برنافیت دکتر کرمانی، لاغری سریع، لاغری سریع 10روزه، لاغری سریع در یک هفته، لاغری و تناسب اندام، چاقی، زیبایی اندام، ورزش لاغری، ورزش و تناسب اندام، نمونه رژیم دکتر کرمانی، پیج دکتر کرمانی، رژیم دکتر کرمانی رایگان‌ و انواع روش‌های لاغری.

راه ارتباطی با مجموعه برنافیت دکتر کرمانی از طریق سایت برنافیت، اینستاگرام برنافیت دکتر کرمانی و واتساپ برنافیت امکان پذیر است و همراهی شما عزیزان باعث شده است تا یک خانواده بزرگی کنار هم تشکیل دهیم.

برنافیت، ارائه دهنده‌ی رژیم غذایی دکترکرمانی است که رژیم ها را به صورت گروهی و زیر نظر کارشناس اختصاصی ارائه می‌دهد.

دسترسی سریع

پربازدیدترین ها

انواع رژیم ها

برنافیت، ارائه دهنده‌ی رژیم دکترکرمانی است که رژیم ها را به صورت گروهی و زیر نظر پشتیبان اختصاصی ارائه می‌دهد.

گروه برنافیت دکتر کرمانی، مشاوره تغذیه و تناسب اندام

گروه برنافیت دکتر کرمانی یکی از بزرگترین گروه های درمانی چاقی و لاغری می باشد که با ارائه رژیم گروهی با استفاده از بروز ترین متد های لاغری به شما در رسیدن به لاغری و تناسب اندام کمک میکند.
دریافت مشاوره رژیم برنافیت
برای رسیدن به وزن دلخواهت، شماره‌ات رو ثبت کن تا از کارشناسان ما مشاوره رایگان بگیری!

دریافت مشاوره رایگان رژیم

اگه می‌خوای به وزن دلخواهت برسی، شماره‌ات رو ثبت کن تا از کارشناس‌های برنافیت دکترکرمانی مشاوره‌ رایگان بگیری!

[contact-form-7 id="19069" title="فرم مشاوره"]