۳ تمرین ورزشی موثر برای رهایی از بازوهای شل و افتاده

پیری و افزایش وزن، دو عامل اصلی در از بین رفتن خاصیت ارتجاعی پوست و شل شدن بازو ها می باشند. همراه با یک برنامه ی غذایی سالم و ورزش به منظور کاهش وزن، تمرین های مقاومتی همچون دایموند پوش آپ، دیپ با نیمکت و کیک بک عضلات سه سر برای سفت کردن بازو بسیار مفیدند. این تمرین ها را باید حداقل سه بار در هفته، در سه ست ۸ تا ۱۲ مرتبه ای انجام دهید تا نتیجه بگیرید.

پیشنهاد برنافیت: 

دلیل شل شدن عضلات بازو

بسیاری از افراد به ویژه زنان دچار بازو های شل و افتاده هستند و برخی از آنها آنقدر از این موضوع رنج می برند که نمی توانند لباس های آستین کوتاه بپوشند یا به استخر بروند. درست است که بازوهای شل و افتاده خجالت آور است، اما نگران نباشید، چرا که می توان با یک روش آسان، میزان آن را کاهش دهید. شل شدن و افتادن پوست، دو دلیل اصلی دارد: چاقی و پیری.

به طور کلی شل شدن بازو به دلیل از دست رفتن خاصیت ارتجاعی پوست رخ می دهد. وقتی سن بالا می رود، پوست سفتی خود را از دست می دهد و شل تر می شود.

اگر مشکل همین است، کار زیادی نمی توان انجام داد، به جز اینکه عمل های جراحی زیبایی یا روش هایی چون رادیو فرکانسی را انجام داد. ولی اگر جزء جمعیت مسن نیستید و از افتادگی بازوها رنج می برید، دلیل اصلی آن چربی های بدن و چاق و لاغر شدن های مکرر است.

متاسفانه، هیچ تمرین یا ورزش موضعی برای کاهش چربی ها وجود ندارد، بنابراین، نمی توان با یک ورزش خاص بازوها را هدف قرار داد. تنها کاری که می توان انجام داد این است که چربی های بدن را به طور کلی کاهش دهیم تا چربی های بازوها نیز کاهش یابند.

یک برنامه ی غذایی سالم همراه با ورزش به منظور کاهش وزن و استفاده از تمرینات زیر می تواند روند سفت شدن بازوها را تسریع کند. از آنجا که شل شدن بازوها بیشتر در ناحیه ی عضلات سه سر بازو رخ می دهد، می توانید برای سفت شدن بازوها، از تمرین های مقاومتی کمک بگیرید. این تمرین ها را حتی در اتاق نشیمن خود نیز می توانید انجام دهید.

پیشنهاد برنافیت: 

۳ تمرین ورزشی پیشنهادی رهایی از بازو های شل و افتاده

برای این تمرین ورزشی، تنها به یک نیمکت و یک جفت دمبل سبک نیاز دارید. برای به کار انداختن عضلات سه سر می توانید این حرکت را انجام دهید: دایموند پوش آپ، دیپ با نیمکت و کیک بک عضلات سه سر. البته باید توجه داشته باشید که این تمرین ها به تنهایی کافی نیست و برای جلوگیری از شل شدن بازو ها همچنان به سوزاندن چربی ها نیاز دارید.

تمرین اول

پیش از شروع حرکت اول (پوش آپ) ابتدا باید سطح توانایی جسمی خود را بسنجید. اگر توانایی شما کم است، به سختی قادر به حرکت دایموند پوش آپ خواهید بود. بنابراین، با یک پوش آپ عادی آغاز کنید و اگر لازم بود، زانوها را نیز به کار بیاندازید. زمانی که این تمرین های ورزشی برایتان آسان شد، می توانید دایموند پوش آپ را انجام دهید. در این تمرین، دست های شما باید یک دایموند (لوزی) را بر روی زمین تشکیل دهند و انگشت های شصت به یکدیگر برسند (درست همانند حرکت زیر).

بازوهای شل

تمرین دوم

سپس به سراغ حرکت کیک بک عضلات سه سر بروید. این تمرین، بسیار راحت و مفید است و تقریبا همه می توانند آن را انجام دهند. برای انجام این حرکت، از کمر خم شوید و دمبل ها را در طرف بدن در دست بگیرید. ستون فقرات خود را در حالت خنثی نگه دارید و آرنجتان را خم کنید تا به صورت موازی با زمین قرار گیرد. در این وضعیت می توانید این حرکت را با خم کردن و کشیدن آرنج انجام دهید (درست همانند حرکت زیر).

وقتی این دو حرکت برای شما آسان شد، می توانید حرکت دیپ را به روتین خود اضافه کنید. اگر این حرکت را تا به حال انجام نداده اید، برایتان کمی سخت خواهد بود، اما به مرور یاد خواهید گرفت. برای انجام این حرکت، روی نیمکت بنشینید، لبه های آن را بگیرید و پاهای خود را روی زمین حرکت دهید.

پیشنهاد برنافیت: 

تمرین سوم

کف دست شما باید در لبه ی نیمکت قرار گیرد. این کار را تا جایی انجام دهید که با باسن روی زمین بیفتید. در این وضعیت، آرنج خود را خم کنید و وقتی که آرنجتان در زاویه ی ۹۰ درجه قرار گرفت، خود را ازروی زمین بلند کنید (درست همانند حرکت زیر).

این تمرین ها را باید حداقل سه بار در هفته در سه ست ۸ تا ۱۲ مرتبه ای انجام دهید.

بازوهای شل

مترجم: مریم اصیلی

من 106 کیلو بودم، هیچ لباسی اندازه‌م نمی‌شد! بالاخره زیر نظر متخصص تغذیه‌ برنافیت رژیم گرفتم و در 8 ماه، 27 کیلو لاغر شدم. رژیم برنافیت، آخرین رژیم زندگیم بود!

شما هم می‌تونید!!!

مترجم: مریم اصیلی

مترجم: مریم اصیلی

5/5

به اشتراک بگذارید

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

جدیدترین مقالات

همه مقالات
0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
guest
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments

برنافیت، ارائه دهنده‌ی رژیم غذایی دکترکرمانی است که رژیم غذایی و برنامه غذایی را به صورت گروهی و زیر نظر پشتیبان اختصاصی ارائه می‌دهد.

گروه برنافیت دکتر کرمانی، مشاوره تغذیه و تناسب اندام

گروه برنافیت دکتر کرمانی یکی از بزرگترین گروه های درمانی چاقی و لاغری می باشد که با ارائه رژیم گروهی با استفاده از بروز ترین متد های لاغری به شما در رسیدن به لاغری و تناسب اندام کمک میکند.
بیشتر...

یکی از زیر مجموعه‌های دکتر کرمانی که با بیش از چند سال سابقه درخشان در زمینه تغذیه و لاغری توانسته است، هزاران افراد را به تناسب اندام دلخواه خودشان برساند، مجموعه برنافیت دکتر کرمانی است. در سایت برنافیت با دنیایی از مطالب درمورد تغذیه و لاغری روبه‌رو خواهید شد و  هر آن‌چه درمورد تغذیه و لاغری است را در این‌جا می‌توانید پیدا کنید.

هنگام ورود به سایت برنافیت دکتر کرمانی با انواع متفاوتی از رژیم‌ها روبه رو می‌شوید از جمله: رژیم تثبیت وزن برنافیت، برنامه‌غذایی روزانه برنافیت، رژیم غذایی برای لاغری، رژیم غذایی رایگان، رژیم غذایی لاغری برای دموی‌ها، رژیم فستینگ، رژیم فشرده لاغری، رژیم کاهش وزن، رژیم کتوژنیک، رژیم گروهی برنافیت، رژیم لاغری 20 کیلویی، رژیم لاغری رایگان، رژیم لاغری سریع، رژیم مایر، رژیم سیب، رژیم شیر، رژیم، رژیم افزایش وزن برنافیت، رژیم آنلاین، رژیم بارداری و شیردهی، رژیم برای بلغمی‌ها، رژیم برای دموی‌ها، رژیم پروتئین، بارهنگ برای لاغری است که تنوع رژیم‌ها باعث شده به یک مجموعه بسیار قوی در حوزه لاغری و تغذیه شناخته شود.

تمامی دستورات برنامه‌های غذایی زیر نظر کارشناسان دکتر کرمانی ارائه می‌شود و دستورات مصرف هر خوراکی با مقدار کالری مورد نیاز نیز در برنامه غذایی برای هر شخص به صورت جداگانه گفته می‌شود. مانند: طریقه مصرف دانه چیا برای لاغری، ماسالای چینی برای لاغری، سیر سیاه لاغری، سرکه سیب برای لاغری ، زردچوبه برای لاغری شکم، چای سبز برای لاغری، دانه چیا، دمنوش‌های لاغری و…. خواص میخک برای لاغری.

برنامه غذایی برای هر شخصی متفاوت است و با توجه به شرایط جسمانی هر فرد برنامه غذایی جداگانه به آن داده می‌شود مانند: برنامه رژیم غذایی 7 روزه، برنامه غذایی برای افزایش وزن، برنامه غذایی برای بدنسازی، برنامه غذایی برای کاهش وزن.

در مجموعه برنافیت دکتر کرمانی امکاناتی نظیر: مشاور تغذیه آنلاین، مشاوره رایگان رژیم لاغری، دریافت رژیم به صورت آنلاین، کاهش وزن سریع، آب کردن چربی شکم، نرم افزار رژیم غذایی رایگان برنافیت، ورزش برای لاغری، پشتیبان اختصاصی رژیم، چالش رژیم لاغری،  کالری مواد غذایی برنافیت،  محاسبه bmiدکتر کرمانی، دوچرخه ثابت برای لاغری،  قوی‌ترین رژیم لاغری، کاهش چربی، کاهش وزن، گروه لاغری برنافیت دکتر کرمانی، لاغری سریع، لاغری سریع 10روزه، لاغری سریع در یک هفته، لاغری و تناسب اندام، چاقی، زیبایی اندام، ورزش لاغری، ورزش و تناسب اندام، نمونه رژیم دکتر کرمانی، پیج دکتر کرمانی، رژیم دکتر کرمانی رایگان‌ و انواع روش‌های لاغری.

راه ارتباطی با مجموعه برنافیت دکتر کرمانی از طریق سایت برنافیت، اینستاگرام برنافیت دکتر کرمانی و واتساپ برنافیت امکان پذیر است و همراهی شما عزیزان باعث شده است تا یک خانواده بزرگی کنار هم تشکیل دهیم.

برنافیت، ارائه دهنده‌ی رژیم غذایی دکترکرمانی است که رژیم ها را به صورت گروهی و زیر نظر کارشناس اختصاصی ارائه می‌دهد.

دسترسی سریع

پربازدیدترین ها

انواع رژیم ها

برنافیت، ارائه دهنده‌ی رژیم دکترکرمانی است که رژیم ها را به صورت گروهی و زیر نظر پشتیبان اختصاصی ارائه می‌دهد.

گروه برنافیت دکتر کرمانی، مشاوره تغذیه و تناسب اندام

گروه برنافیت دکتر کرمانی یکی از بزرگترین گروه های درمانی چاقی و لاغری می باشد که با ارائه رژیم گروهی با استفاده از بروز ترین متد های لاغری به شما در رسیدن به لاغری و تناسب اندام کمک میکند.
دریافت مشاوره رژیم برنافیت
برای رسیدن به وزن دلخواهت، شماره‌ات رو ثبت کن تا از کارشناسان ما مشاوره رایگان بگیری!

دریافت مشاوره رایگان رژیم

اگه می‌خوای به وزن دلخواهت برسی، شماره‌ات رو ثبت کن تا از کارشناس‌های برنافیت دکترکرمانی مشاوره‌ رایگان بگیری!

[contact-form-7 id="19069" title="فرم مشاوره"]