چگونه ورزش یوگا را تبدیل به یک ورزش هوازی کنیم؟

ورزش یوگا فواید بسیاری دارد، اما یکی از مشکلات آن این است که گاهی ممکن است احساس کنید که در کنار این ورزش، برای دریافت مزایای ورزش هوازی نیاز به کمی دویدن دارید.

اما جالب است بدانید که طبق تحقیقات جدید، ورزش یوگا دارای معیارهای هوازی انجمن قلب آمریکا (که شامل 150 دقیقه ورزش ایروبیک متوسط در هفته است) می باشد.

پیشنهاد برنافیت: [button color=”orange2″ link=”https://bornafit.ir/%D8%AF%D9%87-%D8%AF%D9%82%DB%8C%D9%82%D9%87-%D8%AA%D9%85%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D9%BE%D8%A7%DB%8C%D9%87-%D8%A7%DB%8C-%DB%8C%D9%88%DA%AF%D8%A7/” align=”right” target=”_blank”]ده دقیقه تمرین پایه ای یوگا[/button]

تحقیقات بیشتر

برای مطالعات بیشتر در این مورد، محققان دانشگاه میامی، گیرنده هایی بر روی 22 زن و مرد سالم که به طور متوسط 8 دقیقه را به تمرین یوگای سلام بر خورشید می پرداختند، قرار دادند. در این مطالعه دو سرعت وجود داشت: شرکت کننده هایی که می توانستند هر حرکت را برای 12 ثانیه حفظ کنند و شرکت کننده هایی که می توانستند هر حرکت را برای 3 ثانیه حفظ کنند.

افرادی که سریع تر این کار را انجام دادند، در هر جلسه 48 کالری بیشتر از گروه دیگر سوزاندند. اما شگفت انگیز ترین بخش این مطالعه چه بود؟ بیشتر این تلاش ها در خلال این حرکات رخ داد و نه در خود این حرکات!

جوزف سیگنوریل- نویسنده ی ارشد مطالعه بر این عقیده است که حرکت سلام بر خورشید با سرعت بالا همانند تمرین های اینتروال، روند بین این حرکات همانند حرکات کوچک اسپرینت و حرکات واقعی همانند حرکات ریکاوری است.

گرچه این مطالعه بسیار کوچک است و ممکن است ساختار آن شبیه به کلاس های یوگای شما نباشد، اما به خوبی نشان می دهد که یوگا با سرعت بالا می تواند همانند تمرین های اینتروال با شدت بالا مفید باشد.

کاری از گروه محتوای برنافیت

guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments

مطالب مرتبط:

خانه