ورزش های آسان برای تنبل هایی که می خواهند لاغر شوند

ما انسان ها اساسا موجودات راحت طلبی هستیم و حتی در بحث ورزش و تناسب اندام نیز به دنبال ورزش های آسان می گردیم. پیاده روی، اسکوات، طناب زدن، دراز و نشست و حرکات کششی، ورزش های آسانی هستند که علاوه بر کالری سوزی موجب کاهش وزن و تناسب اندام می شوند.

تناسب اندام هیجان انگیز است، اما ماندن در رختخواب آسان تر است. همه ی ما می دانیم که تنبلی نمی تواند موجب تناسب اندام شود. شما چه می کنید اگر ذهنتان به شما بگوید ورزش کنید، اما بدنتان اجتناب کند؟ اگر شما نیز جزء تنبل هایی هستید که بین دوراهی گیر کرده اید، برنافیت با این ورزش های آسان از شما یک ورزشکار خواهد ساخت.

پیشنهاد برنافیت : برنامه تناسب اندام در خانه

ورزش های آسان: پیاده روی

ورزش های آسان برای تنبل ها- پیاده روی- برنافیت

پیاده روی یکی از پایه ای ترین و آسان ترین ورزش ها برای کاهش وزن است. اگر تازه کار هستید، در ابتدا تنها ده دقیقه را به پیاده روی بپردازید. به مرور که این کار برای شما آسان شد، شدت آن را افزایش دهید. از فواید پیاده روی اینکه برای حفظ سلامت بدن مفید است و یک دست گرمی (وارم آپ) برای ورزش های بعدی محسوب می شود. از همه مهمتر، هر 5 دقیقه پیاده روی تند، 60 تا 80 کالری می سوزاند.

ورزش های آسان: اسکوات

ورزش های آسان برای تنبل ها- اسکوات- برنافیت

اسکوات یک ورزش مناسب برای کاهش سایز ران است، اما به کاهش وزن کلی بدن نیز کمک می کند. اسکوات، همانند حرکات کاردیو ضربان قلب را بالا می برد. برای انجام این حرکت، پاها را به اندازه ی عرض شانه ها باز کنید و در حالت نشسته اسکوات را انجام دهید. ران ها باید موازی با زمین و کمر باید صاف باشد.

اگر این کار برای شما سخت است، از یک صندلی به عنوان تکیه گاه استفاده کنید. 100 بار اسکوات، چیزی در حدود 108 کالری می سوزاند.

ورزش های آسان: طناب زدن

ورزش های آسان برای تنبل ها- طناب زدن- برنافیت

طناب زدن یکی از ورزش های آسان است که نیازی به معرفی کردن ندارد. همه ی ما در دوران کودکی از این ورزش لذت می بردیم. طناب زدن یک ورزش ایروبیک برای کل بدن است که موجب ماهیچه سازی شده و هر دقیقه از آن 10 کالری می سوزاند.

با ده دقیقه طناب زدن در روز شروع کنید، سپس با کمی تغییر در سبک، مدت زمان آن را افزایش دهید. مثلا می توانید طناب زدن یک پا و یا طناب زدن در حال دویدن را امتحان کنید. اگر به طور مداوم طناب بزنید، بدون شک لاغر خواهید شد.

ورزش های آسان: دراز و نشست

crunch

چربی های شکم یکی از مشکلاتیست که همه می خواهند از شر آن خلاص شوند. یکی بهترین و آسان ترین راه ها برای لاغری شکم دراز و نشست است. به پشت دراز بکشید و زانوها را خم کنید. دست ها را زیر سر بگذارید و سعی کنید خود را به سمت زانوها بالا بکشید.

حتما بخوانید: روش های لاغری موضعی و کاهش سایز

این حرکت را در سه ست 25 مرتبه ای هر یک روز در میان تکرار کنید. 6 دقیقه دراز نشست در روز 60 کالری می سوزاند. خوشبختانه می توانید این ورزش را در هنگام تماشای تلویزیون نیز انجام دهید.

ورزش های آسان: بالا بردن پاها از بغل

ورزش های آسان برای تنبل ها- بالا بردن پاها از بغل- برنافیت

اگر تمام عمر را تنبلی کرده اید، بدون شک جزء آن دسته از افرادی هستید که شکم و پهلو کابوس شما شده. یکی از ورزش های آسان برای کاهش وزن و از بین بردن چربی ها، بالا بردن پاها از بغل است. به پهلو بخوابید و تا جایی که می توانید پاها را بالا ببرید. این حرکت برای چربی های پهلو فوق العاده است. می توانید این ورزش را در حالت ایستاده نیز انجام دهید. هر 300 حرکت از آن بیش از 40 کالری می سوزاند.

ورزش های آسان: حرکات کششی

ورزش های آسان برای تنبل ها- حرکات کششی- برنافیت

حرکات کششی نه تنها موجب ریلکس شدن اندام ها می شود، بلکه به کاهش وزن نیز کمک می کند. این حرکات، انعطاف پذیری را افزایش می دهد، جریان خون را بهبود می بخشد و فشار را از روی ماهیچه ها بر می دارد. 10 دقیقه حرکات کششی در روز، 50 کالری می سوزاند.

پیشنهاد برنافیت: اشتباهات در حرکات کششی

guest
1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
هلن امامی

سلام
من قبل از عید شروع به ورزشو و رژیم کردم

و ‌وفتی عید شد بدون توجه به رژیم شیرینی خوردم و خلاصه زیاده روی کردم و چند روز ورزش نکردم و الان دو باره شروع کردم به رژیم ولی لاغر نمیشم

خانه