چرا باید میزان غذای روزانه ی خود را یادداشت کنیم؟

ما در زندگی خود لیست بزرگی از کارهایی را که انجام می دهیم، تهیه میکنیم و اضافه کردن یک مورد دیگر به این لیست ممکن است خسته کننده باشد. طبق گفته ی متخصصان، افرادی که میزان غذای روزانه ی خود را یادداشت می کنند، در کنترل میزان غذای روزانه ی خود بسیار موفق هستند و بالعکس افرادی که میزان غذای خود را ثبت نمی کنند، در کاهش وزن موفق نخواهند شد. حالا به این موضوع بیشتر فکر کنید. آیا به خاطر دارید که چند روز پیش چه غذاهایی خورده اید؟

به گذشته بازگردید

غذاهایی را که در طی هفته ی گذشته مصرف کرده اید به یاد آورید. این کار اطلاعات ارزشمندی برای شما فراهم می کند. علاوه بر این، حسابگری یک موضوع پر اهمیت است.

می خواهم این قول را به خود بدهید و هر غذایی را که می خورید برای 12 هفته در نظر بگیرید. خودتان را نشان دهید. این کار به شما کمک می کند، جنبه های ناشناخته ی خود را بهتر شناسایی کنید. افرادی که این شیوه را در پیش می گیرند، می توانند در عرض مدت چند ماه، وزن اضافی خود را کاهش دهند.

پس از مدتی دیگر نیازی به ثبت میزان غذای روزانه ی خود نخواهید داشت. از این به بعد با خود قرار بگذارید که این یادداشت را در مورد غذاهایی که مصرف می کنید، تهیه کنید.

به خاطر داشته باشید که یادداشت برداری را باید به طور مداوم و به مدت 12 هفته ادامه دهید.

guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments

مطالب مرتبط:

خانه