برای لاغری بازو چه روش هایی را باید امتحان کنید

میلیون ها زن در سر تا سر دنیا به دنبال روش هایی برای لاغری بازو هستند. برخی از دلایل تجمع چربی در بازوها به علت بی تحرکی، غذاهای ناسالم، نرخ متابولیک پایه، مصرف دارو و یا حتی ژنتیک است. اما خوشبحتانه آر اف، ورزش های بازو، مصرف مواد غذایی همچون زنجبیل و فلفل و سبک زندگی سالم همچون خواب کافی و کاهش مصرف غذاهای ناسالم به کاهش وزن و کاهش سایز بازوها کمک می کند.

آیا شما هم در جنگ با چربی بازوهایتان هستید؟ برای حل این مشکل، باید بر روی عضلات دو سر و سه سر شانه کار کنید و وزن بدن را کاهش دهید. فاکتورهایی که به کاهش سریع چربی های بازو کمک می کنند شامل روش های زیبایی، غذا، ورزش و نوع سبک زندگی هستند.

در این مقاله برنافیت شما را روش های لاغری بازو که به شرح زیر هستند، آشنا می کند:

  • روش های زیبایی درمانی
  • ورزش بازو
  • تغییر عادت های غذایی
  • مکمل های طبیعی
  • سبک زندگی

لاغری بازو: روش های زیبایی درمانی

از آنجا که روش های زیبایی درمانی موثرتر هستند و نتیجه سریع تری حاصل می کنند، اول به معرفی آنها می پردازیم.

آر اف لاغری برای لاغری بازو

از بهترین و موثرترین شیوه ها برای لاغری موضعی می توان به آر اف اشاره کرد. آر اف یک تکنولوژی جدید و بدون نیاز به جراحی است که به طور هم زمان چربی ها را از بین می برد و به لیفت پوست کمک می کند.

این مطلب هم می تواند برای شما مفید باشد:

لاغری بازو: ورزش های مخصوص بازو

Triceps kickback

لاغری بازو- ورزش بازو- برنافیت

این ورزش موجب عضلانی شدن پشت بازوها می شود.

  • زانوی چپ را روی یک نیمکت بگذارید.
  • دمبل را در دست راست بگیرید و آن را به سمت بالا بیاورید. کمر شما در طول این حرکت باید صاف باشد.

Plank moving

لاغری بازو- ورزش بازو- برنافیت

این حرکت نه تنها برای قسمت بالای بازوها مفید است، بلکه به عضلانی شدن شکم نیز کمک می کند.

  • روی یک توپ ورزشی در حالت پلنک قرار بگیرید. قفسه سینه و بازوها باید روی توپ و پنجه های پا باید روی زمین باشند.
  • بدن را بالا بکشید تا بالا تنه شما روی بازوها قرار بگیرند.

Scissors

لاغری بازو- ورزش بازو- برنافیت

این ورزش مفید برای لاغری بازو شبیه به یک قیچی است که باز و بسته می شود.

حتما بخوانید:

  • صاف بایستید. بازوها را تا سطح شانه ها بالا بیاورید و در جلوی بدن بکشید.
  • حالا دست ها را به پهلو ببرید، از بغل بکشید. سپس دست ها را جلو بیاورید و یکی از دست ها را روی دیگری قرار دهید.
  • دوباره آنها را بکشید و جلو بیاورید تا این بار دست مخالف را روی هم بگذارید.
  • این کار را حداقل ۲۰ مرتبه تکرار کنید.

Triceps press

لاغری بازو- ورزش بازو- برنافیت

  • با ایستادن یا نشستن روی صندلی شروع کنید.
  • کمر را صاف کنید و یک جفت دمبل ۱.۵ تا ۳ کیلویی را بالای سر ببرید.
  • دست ها را کاملا از بالای سر به سمت پایین بکشید.
  • حالا بازوها را صاف کنید و به وضعیت اول بازگردید. این کار را چندین مرتبه تکرار کنید.

این ورزش به شدت برای لاغری بازو توصیه می شود.

Chest press on ball

لاغری بازو- ورزش بازو- برنافیت

این ورزش بر روی عضلات سه سر، شانه ها، قفسه سینه، ماهیچه های شکم، سرین ها و پاها تاثیر می گذارد.

  • کمر و سر را روی توپ قرار دهید و پایین تنه خود را به وسیله ی پاها حمایت کنید. باسن باید بالاتر از سطح زمین و بدن باید در وضعیت پل باشد.
  • آرنج ها را خم کنید و وزنه ها را تا سینه پایین بیاورید.
  • وزنه ها را روی سینه فشار دهید و بازوها را صاف کنید. ماهیچه های سینه را منقبض کنید.

Shadow boxing

لاغری بازو- ورزش بازو- برنافیت

  • بایستید و پاها را به اندازه ی عرض شانه ها باز کنید. زانوها را صاف و شکم را درگیر کنید.
  • در همین وضعیت، حرکات بوکس نمایشی را انجام دهید. هر طرف ۱۵ مرتبه
  • آرنج ها را با زاویه ۹۰ درجه خم کنید و ضربه هایی به سمت جلو بزنید. ۱۵ مرتبه برای هر طرف از بدن این کار را انجام دهید. برای افزایش شدت می توانید وزنه اضافه کنید.
  • این ورزش را حداقل ۲ تا ۳ بار در هفته برای ۱۵ تا ۲۰ بار انجام دهید.

لاغری بازو: تغییر در عادت های غذایی

برای لاغر کردن بازوها علاوه بر ورزش و روش های درمانی، باید تغییراتی در عادت های غذایی نیز ایجاد شود.

لاغری بازو: کاهش میزان کالری ها

برای کاهش چربی ها در یک ناحیه باید میزان کالری دریافتی شما بیشتر از کالری مصرفی باشد. این کار با کاهش ۵۰۰ کالری در روز ممکن است. به غیر از آن شما باید از طریق ورزش نیز مقداری کالری بسوزانید. کاهش بیش از حد کالری به هیچ وجه توصیه نمی شود، چرا که موجب کاهش انرژی، خستگی و سرگیجه می شود.

لاغری بازو: میوه ها و سبزیجات

لاغری بازو- میوه ها و سبزیجات- برنافیت

میوه ها و سبزیجات به شدت مغذی هستند و به افزایش سوخت و ساز بدن کمک می کنند. بنابراین میوه ها و سبزیجات بیشتری باید به رژیم غذایی خود اضافه کنید. حداقل روزی دو نوع میوه مصرف کنید. مصرف غذاهای ناسالم همچون چیپس، پفک و کلوچه را به حداقل برسانید.

لاغری بازو: پروتئین

پروتئین های کم چرب یکی از بهترین روش ها برای کاهش وزن است. منابع پروتئین همچون ماهی، سینه مرغ، سویا، حبوبات و قارچ باید در برنامه غذایی شما قرار گیرد.

لاغری بازو: لبنیات

روزی یک وعده شیر و یک تخم مرغ کامل را به برنامه غذایی خود اضافه کنید. زرده تخم مرغ را دور نیاندازید، چرا که به شدت مغذی است. این ماده سرشار از ویتامین های محلول در چربی، مواد معدنی، پروتئین و چربی های مفید است.

لاغری بازو: نوشیدن آب

برای کنترل اشتها بین وعده های اصلی خود آب بنوشید. این کار به افزایش سوخت و ساز و چربی سوزی کمک می کند. همراه با وعده های غذایی آب مصرف نکنید. این کار موجب رقیق شدن اسیدهای معده و اختلال در گوارش می شود.

لاغری بازو: مصرف مکمل های طبیعی

منظور از مکمل های طبیعی، داروهای گیاهی، ادویه جات و روغن های سالمی است که به کاهش وزن و کاهش سایز کمک می کند.

لاغری بازو: زنجبیل

لاغری بازو- زنجبیل- برنافیت

زنجبیل خواص فراوانی دارد که یکی از آنها کمک به کاهش وزن است. زنجبیل، تولید اسید لاکتیک ماهیچه ها را افزایش می دهد. اسید لاکتیک به تولید هورمون رشد و در نتیجه شکستن چربی کمک می کند. در نتیجه افزودن زنجبیل به غذاها یا مصرف خام آن به کاهش وزن کمک می کند.

لاغری بازو: فلفل

فلفل، حاوی ماده ای به نام کپسایسین است که به افزایش چربی سوزی و نرخ متابولیک پایه کمک می کند. کپسایسین با افزایش سطح نوراپی نفرین (یک انتقال دهنده عصبی) به سوزاندن چربی ها کمک می کند. در نتیجه، افزایش نوراپی نفرین به کاهش وزن کمک می کند.

لاغری بازو: روغن ماهی

روغن ماهی سرشار از اسیدهای چرب امگا ۳ است. این اسیدها به مواد هورمون مانندی تبدیل می شوند که پروستاگلاندین نام دارند. این مواد به افزایش دمای بدن و چربی سوزی کمک می کنند. روغن ماهی به افزایش ماهیچه های کم چرب و کاهش بافت چربی کمک می کند.

لاغری بازو: تغییر در سبک زندگی

تغییر در سبک زندگی، آخرین کاریست که می توانید برای لاغری بازوهای خود انجام دهید.

لاغری بازو: خواب کافی

به جز تغذیه سالم و ورزش باید مراقب خواب خود نیز باشید. حداقل هفت ساعت در روز بخوابید، زود به رختخواب بروید و زود از خواب بیدار شوید. به این ترتیب فرصت و انرژی کافی برای ورزش و صبحانه ی سالم را خواهید داشت.

لاغری بازو: کاهش استرس

لاغری بازو- کاهش استرس- برنافیت

استرس، نگرانی و ناراحتی با افزایش هورمون کورتیزول به بدن شما آسیب می رساند. به علاوه، موجب پرخوری عصبی نیز می شود. به این ترتیب کاهش استرس به کاهش وزن کمک می کند.

لاغری بازو: کاهش مصرف جانک فودها

حتی الامکان از مصرف غذاهایی که هیچ فایده ای جز افزایش وزن ندارند، بپرهیزید. سعی کنید در ساعت ۷ شب غذا بخورید و ساعت ۱۰ بخوابید. این کار علاوه بر کاهش وزن از هوس های آخر شبی جلوگیری می کند.

مترجم: مریم اصیلی

مترجم: مریم اصیلی

مترجم: مریم اصیلی

5/5

به اشتراک بگذارید

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

جدیدترین مقالات

همه مقالات
0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
guest
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments

برنافیت، ارائه دهنده‌ی رژیم غذایی دکترکرمانی است که رژیم غذایی و برنامه غذایی را به صورت گروهی و زیر نظر پشتیبان اختصاصی ارائه می‌دهد.

گروه برنافیت دکتر کرمانی، مشاوره تغذیه و تناسب اندام

گروه برنافیت دکتر کرمانی یکی از بزرگترین گروه های درمانی چاقی و لاغری می باشد که با ارائه رژیم گروهی با استفاده از بروز ترین متد های لاغری به شما در رسیدن به لاغری و تناسب اندام کمک میکند.
بیشتر...

یکی از زیر مجموعه‌های دکتر کرمانی که با بیش از چند سال سابقه درخشان در زمینه تغذیه و لاغری توانسته است، هزاران افراد را به تناسب اندام دلخواه خودشان برساند، مجموعه برنافیت دکتر کرمانی است. در سایت برنافیت با دنیایی از مطالب درمورد تغذیه و لاغری روبه‌رو خواهید شد و  هر آن‌چه درمورد تغذیه و لاغری است را در این‌جا می‌توانید پیدا کنید.

هنگام ورود به سایت برنافیت دکتر کرمانی با انواع متفاوتی از رژیم‌ها روبه رو می‌شوید از جمله: رژیم تثبیت وزن برنافیت، برنامه‌غذایی روزانه برنافیت، رژیم غذایی برای لاغری، رژیم غذایی رایگان، رژیم غذایی لاغری برای دموی‌ها، رژیم فستینگ، رژیم فشرده لاغری، رژیم کاهش وزن، رژیم کتوژنیک، رژیم گروهی برنافیت، رژیم لاغری 20 کیلویی، رژیم لاغری رایگان، رژیم لاغری سریع، رژیم مایر، رژیم سیب، رژیم شیر، رژیم، رژیم افزایش وزن برنافیت، رژیم آنلاین، رژیم بارداری و شیردهی، رژیم برای بلغمی‌ها، رژیم برای دموی‌ها، رژیم پروتئین، بارهنگ برای لاغری است که تنوع رژیم‌ها باعث شده به یک مجموعه بسیار قوی در حوزه لاغری و تغذیه شناخته شود.

تمامی دستورات برنامه‌های غذایی زیر نظر کارشناسان دکتر کرمانی ارائه می‌شود و دستورات مصرف هر خوراکی با مقدار کالری مورد نیاز نیز در برنامه غذایی برای هر شخص به صورت جداگانه گفته می‌شود. مانند: طریقه مصرف دانه چیا برای لاغری، ماسالای چینی برای لاغری، سیر سیاه لاغری، سرکه سیب برای لاغری ، زردچوبه برای لاغری شکم، چای سبز برای لاغری، دانه چیا، دمنوش‌های لاغری و…. خواص میخک برای لاغری.

برنامه غذایی برای هر شخصی متفاوت است و با توجه به شرایط جسمانی هر فرد برنامه غذایی جداگانه به آن داده می‌شود مانند: برنامه رژیم غذایی 7 روزه، برنامه غذایی برای افزایش وزن، برنامه غذایی برای بدنسازی، برنامه غذایی برای کاهش وزن.

در مجموعه برنافیت دکتر کرمانی امکاناتی نظیر: مشاور تغذیه آنلاین، مشاوره رایگان رژیم لاغری، دریافت رژیم به صورت آنلاین، کاهش وزن سریع، آب کردن چربی شکم، نرم افزار رژیم غذایی رایگان برنافیت، ورزش برای لاغری، پشتیبان اختصاصی رژیم، چالش رژیم لاغری،  کالری مواد غذایی برنافیت،  محاسبه bmiدکتر کرمانی، دوچرخه ثابت برای لاغری،  قوی‌ترین رژیم لاغری، کاهش چربی، کاهش وزن، گروه لاغری برنافیت دکتر کرمانی، لاغری سریع، لاغری سریع 10روزه، لاغری سریع در یک هفته، لاغری و تناسب اندام، چاقی، زیبایی اندام، ورزش لاغری، ورزش و تناسب اندام، نمونه رژیم دکتر کرمانی، پیج دکتر کرمانی، رژیم دکتر کرمانی رایگان‌ و انواع روش‌های لاغری.

راه ارتباطی با مجموعه برنافیت دکتر کرمانی از طریق سایت برنافیت، اینستاگرام برنافیت دکتر کرمانی و واتساپ برنافیت امکان پذیر است و همراهی شما عزیزان باعث شده است تا یک خانواده بزرگی کنار هم تشکیل دهیم.

برنافیت، ارائه دهنده‌ی رژیم غذایی دکترکرمانی است که رژیم ها را به صورت گروهی و زیر نظر کارشناس اختصاصی ارائه می‌دهد.

دسترسی سریع

پربازدیدترین ها

انواع رژیم ها

برنافیت، ارائه دهنده‌ی رژیم دکترکرمانی است که رژیم ها را به صورت گروهی و زیر نظر پشتیبان اختصاصی ارائه می‌دهد.

گروه برنافیت دکتر کرمانی، مشاوره تغذیه و تناسب اندام

گروه برنافیت دکتر کرمانی یکی از بزرگترین گروه های درمانی چاقی و لاغری می باشد که با ارائه رژیم گروهی با استفاده از بروز ترین متد های لاغری به شما در رسیدن به لاغری و تناسب اندام کمک میکند.
دریافت مشاوره رژیم برنافیت
برای رسیدن به وزن دلخواهت، شماره‌ات رو ثبت کن تا از کارشناسان ما مشاوره رایگان بگیری!

دریافت مشاوره رایگان رژیم

اگه می‌خوای به وزن دلخواهت برسی، شماره‌ات رو ثبت کن تا از کارشناس‌های برنافیت دکترکرمانی مشاوره‌ رایگان بگیری!

[contact-form-7 id="19069" title="فرم مشاوره"]