تاثیر عادت های قبل از خواب بر روی زیبایی

گاهی برخی از عادت های قبل از خواب ما چندان خوب نیستند و کمکی به سلامت یا زیبایی نمی کنند. اما همه ی ما تقریبا از یک روتین ثابت پیروی می کنیم. برای اینکه عادت های خوب را در زندگی خود عملی کنید، برنافیت نکاتی را به شما آموزش خواهد داد.

عادت های قبل از خواب: آرایش خود را پاک کنید

عادت های قبل از خواب- پاک کردن آرایش- برنافیت

ممکن است یک بانوی پر مشغله باشید و کارهای زیادی بر دوش شما باشد. اما باید یک چیز را بدانید. رفتن به رختخواب با آرایش مشکلات زیادی برای پوست شما ایجاد می کند. اما فلسفه ی آن چیست؟ زمانی که خواب هستید، پوست شما شروع به ترمیم می کند. منافذ پوست باز می شوند و شروع به پوسته پوسته شدن می کنند. اما وقتی شما پوست را در زیر لایه های آرایشی قایم می کنید، تنها مشکل را دو چندان کرده اید. این مشکل منجر به دانه ها و جوش های ریز بر روی پوست می شوند.

عادت های قبل از خواب: پوست دستتان را مرطوب کنید

عادت های قبل از خواب- کرم دست- برنافیت

دستان زیبا جذابیت شما را دوچندان می کنند. باور آن برایتان سخت است نه؟ هر شب پیش از خواب دستان خود را با آب گرم و صابون ملایم بشویید. سپس با یک حوله ی نرم خشک کنید. حالا یک لایه ی ضخیم از کرم مرطوب کننده را روی دست خود بمالید. این کار دستان شما را در طول شب مرطوب نگه می دارد. کرم موجب کاهش خشکی و سفتی پوست نیز می شود.

عادت های قبل از خواب: دور چشم ها را کرم بزنید

عادت های قبل از خواب- کرم دور چشم- برنافیت

چشم ها مرکز توجه و زیبایی خانم ها هستند و مراقبت از آنها بسیار اهمیت دارد. پیش از آنکه بخوابید آرایش خود را کاملا پاک کنید و مقداری کرم دور چشم بزنید. پپتیدهای موجود در کرم دور چشم نه تنها موجب رطوبت و آبرسانی به پوست می شوند، بلکه چین و چروک را نیز کاهش می دهند.

عادت های قبل از خواب: دندان های خود را مسواک بزنید

عادت های قبل از خواب- مسواک زدن- برنافیت

یکی از مهمترین آداب پیش از خواب مسواک زدن دندان هاست. زیبایی تنها به عوامل بیرونی بستگی ندارد، بلکه عوامل درونی نیز از اهمیت زیادی برخوردارند. سعی کنید هر شب پیش از رفتن به رختخواب دندان های خود را مسواک کنید و این کار را حتما نیم ساعت پس از شام انجام دهید. از نخ دندان نیز غافل نشوید، البته نخ دندان باید پیش از مسواک زدن انجام شود.

عادت های قبل از خواب: از رو بالشتی ابریشمی استفاده کنید

عادت های قبل از خواب- روبالشتی ابریشمی- برنافیت

جالب است بدانید که روبالشتی شما نیز تاثیر به سزایی بر روی پوستتان دارد. سیلک حاوی پروتئین های طبیعی و 18 آمینو اسید ضروریست که برای پوست شما مفید می باشد. برخلاف روبالشتی های نخی، روبالشتی های ابریشمی موجب چروک شدن پوست شما نمی شوند.

عادت های قبل از خواب: به کف پایتان وازلین بزنید

Petroleum Jelly For Your Feet

کف پاها از جمله اندام هایی هستند که اغلب نادیده گرفته می شوند. آنها بدون تردید انعکاس دهنده ی شخصیت شما هستند. پاهای خود را با آب گرم بشویید و با یک حوله ی نرم خشک کنید. سپس مقداری وازلین به آنها بزنید تا از خشکی و ترک خوردن آنها جلوگیری شود.

guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments