دریافت نمونه رژیم رایگان دکتر کرمانی برای وزن 80

نمونه رژیم دکتر کرمانی برای وزن 80 کیلو scaled

برای افرادی که اضافه وزن دارند، رسیدن به وزن ایده آل همیشه مانند یک معضل است. اگر وزن شما 80 کیلو یا بیشتر است و می خواهید با نمونه رژیم برنافیت آشنا شوید تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید. در ادامه با انواع رژیم لاغری دکتر آشنا می شوید و مناسب‌ترین روش برای کاهش وزن را انتخاب خواهید کرد.

رژیم لاغری برنافیت برنافیت

در دنیای امروز داشتن اضافه وزن به دلیل مصرف نادرست غذا و نداشتن فعالیت بدنی کافی به یک معضل برای افراد مختلف تبدیل شده است. پیدا کردن یک رژیم لاغری سریع و مناسب همیشه می تواند جز دغدغه‌های افراد دارای اضافه وزن باشد. در ادامه مناسب‌ترین روش های رسیدن به وزن مناسب را برای وزن 80 کیلو معرفی می کنیم تا بتوانید در کوتاه‌ترین زمان ممکن به وزن دلخواه خود برسید.

نکات مهم رژیم برنافیت برای وزن 80 کیلو

اگر اضافه وزن دارید حتما روش های مختلفی را برای کاهش وزن امتحان کرده اید. بسیاری از روش های کاهش وزن خانگی اشتباه بوده و می تواند خطرات جدی را برای بدن شما داشته باشد. قبل از شروع رژیم باید بدانید که برنامه غذایی سالم و رژیم تغذیه یک فرایند کوتاه مدت و یک شبه نیست! شما برای رسیدن و تثبیت وزن خود باید سبک زندگی خود را تغییر دهید. پس تا انتها با ما همراه باشید.

رژیم لاغری برنافیت برنافیت

1- هیچ وعده ای را حذف نکنید

تقریبا می توان گفت تمام افرادی که تصمیم به کاهش وزن گرفته‌اند در گام اول به سراغ حذف یک وعده غذایی مثل شام رفته‌اند. حذف وعده های غذایی نه تنها باعث کاهش وزن نمی شود بلکه ممکن است شما را دچار اضافه وزن بیشتر نیز بکنید. عموما افرادی که یک وعده را حذف می کنند در وعده های بعدی دچار پر خوری می شوند و همچنین امکان ریزه خواری نیز وجود دارد.

2- میان وعده بخورید

بر خلاف باور شما و بسیاری از افراد، نه تنها نباید وعده غذایی خود را حذف کنید بلکه باید دو میان وعده نیز به وعده های غذایی خود اضافه کنید. اضافه کردن میان وعده سالم به وعده های غذایی به شما کمک می کند تا در وعده های اصلی پرخوری نکنید. شما باید هر طور که شده از پرخوری اجتناب کنید. اگر برای میان وعده نمی دانید چه چیزی باید بخورید، بهتر است نگاهی به مقاله “بهترین روش های لاغری” بیندازید.

3- زیاده روی نکنید

درست است که خوردن غذای سالم به شدت توصیه می شود. اما اگر در هر چیزی زیاده روی کنید دچار اضافه وزن خواهید شد. حتی خوردن بیش از غذاهای سالم مانند مغزیجات و روغن زیتون هم می تواند شما دچار افزایش وزن کند. همانطور که گفتیم شما باید سبک زندگی سالم را بیاموزید و بتوانید با خوردن اصولی و درست، برای همیشه خوش اندام بمانید.

4- غذایی را حذف نکنید

برخی افراد فکر می کنند که اگر مثل نان، برنج یا چربی را از غذای خود حذف کنند می توانند به وزن دلخواه خود برسند. دقت کنید که هیچ گروه غذایی را نباید حذف کنید. حذف کردن یک سری از مواد غذایی از رژیم تغذیه ای شما می تواند باعث بروز بیماری های دیگر همچون ریزش مو، مشکلات پوستی و… شود.

دریافت رژیم لاغری برنافیت

انجام ورزش گروهی

5- فعالیت بدنی داشته باشید

فعالیت بدنی در کنار رژیم غذایی، کلید طلایی برای دستیابی به سلامتی و تناسب اندام است. نه رژیم و نه ورزش، هیچ کدام به تنهایی نمی توانند باعث کاهش وزن شما شوند. بلکه ترکیب رژیم و فعالیت بدنی است که شما را به وزن دلخواه می رساند. البته در نمونه رژیم برنافیت برای وزن 80 کیلو، نوع ورزش و فعالیت های بدنی ممکن است کمی با سایر وزن ها متفاوت باشد. فعالیت بدنی و ورزش شما باید به گونه ای باشد که آسیبی به سلامت شما وارد نشود.

ورزش منظم با سوزاندن کالری اضافی و افزایش متابولیسم، به کاهش وزن و آب کردن چربی شکم، پهلو و بدن کمک می‌کند. ورزش همچنین عضلات را تقویت کرده و تراکم استخوان را حفظ می‌کند. علاوه بر این، فعالیت بدنی فواید بسیار زیادی برای سلامتی روان دارد. ورزش می‌تواند استرس، اضطراب و افسردگی را کاهش دهد، خلق و خو را بهبود بخشد و به شما کمک کند تا خواب بهتری داشته باشید.

6- گوشت بخورید

بسیاری از افراد فکر می کنند که اگر قصد کاهش وزن از 80 کیلو را دارند باید به طور کامل گوشت را از وعده غذایی خود حذف کنند. این روش کاملا اشتباه است چرا که گوشت یک منبع مفید و مناسب برای جذب مواد معدنی و آهن برای بدن است. شما فقط باید تا حد ممکن گوشت بدون چربی یا کم چرب استفاده کنید. بهترین شیوه پختن گوشت به صورت کبابی است. دقت کنید که گوشت را به خوبی کباب کنید اما طوری نباشد که گوشت بسوزد.

7- برنامه داشته باشید

برای فعالیت های روزانه و غذا خوردن خود سعی کنید که یک برنامه منظم داشته باشید. مهمترین نکته این است که زمان خواب شما مشخص باشد و حداقل بین شام و زمان خواب شما 4 ساعت فاصله باشد. توصیه ما این است که بین ساعت 7 تا 8 شام خود را میل کنید و بین ساعت های 11 تا 12 شب نیز به خواب بروید.

اهسته غذا میل کردن

8- پرخوری عصبی ممنوع!

افراد زیادی هستند که اضافه وزن خود را به گردن استرس، نگرانی و دغدغه‌های زندگی می اندازند. استرس به تنهایی هیچ تاثیری روی چاقی ندارد. در واقع این رفتار شما در هنگام مواجه شدن با استرس و مشکلات است که شما را دچار چاقی می کند. خیلی از شما عزیزانی که دچار اضافه وزن هستید در هنگام داشتن استرس و مشکلات فکری به سراغ پرخوری و خوردن غذاهای ناسالم می روید. خوردن غذا و خوراکی در چنین شرایطی فقط باعث اضافه وزن می شود. بهتر است زمانی که دچار مشکلات احساسی می شوید به جای پرخوری به سراغ قدم زدن یا یکسری فعالیت های فیزیکی بروید.

9- نوشیدنی های مضر را حذف کنید

همه ما می دانیم که بهترین و سالم ترین نوشیدنی برای رسیدن به وزن مناسب، آب است. اما برخی افراد زمانی که در رژیم هستند گمان می کنند که نوشیدن برخی مایعات مضر برای سلامتی آنها ضرری ندارد. پس این افراد به جای غذا خوردن به سراغ کافه و نوشیدنی های کافه‌ای می روند. قند موجود در برخی نوشیدنی‌ها به شدت زیاد است و قند زیاد به تنهایی باعث باعث اضافه وزن شدید می شود.

10- غذای خانگی بخورید

اعتیاد به غذاهای فست فودی و غیرخانگی می تواند علاوه خطرات افزایش وزن، مشکلات متعددی مانند سرطان و بیماری های کبدی را نیز به همراه داشته باشد. غذاهای آماده و فست فودی دارای کمترین میزان مواد غذایی مفید هستند و در مقابل کالری بسیار بالایی دارند. حذف این گونه غذاها شاید غیر ممکن باشد اما تا حد ممکن سعی کنید که مصرف آنها را کاهش دهید.

11- آب زیاد بنوشید

تا می توانید آب بنوشید! بسیاری از افراد تشنگی را با گرسنگی اشتباه می‌گیرند. همچنین نوشیدن آب نیم ساعت پیش از غذا می تواند اشتها شما را نیز کاهش بدهد. علاوه بر این موارد آب ضروری ترین ماده برای رسیدن به سلامت و تناسب اندام است. بهتر است که روزانه حداقل 8 لیوان آب بنوشید.

12- رژیم فستینگ بگیرید

بهترین رژیمی که شما را به وزن ایده آب می‌رساند و بازگشت ندارد رژیم فستینگ است. از دیگر فواید رژیم فستینگ برنافیت این است که در طول رژیم شما دچار استپ وزنی نخواهید شد. یکی از دلایلی که بسیاری از افراد دچار ناامیدی می‌شوند مواجه شدن با استپ وزنی است.

رژیم برنافیت برای وزن 80 کیلو

در زیر دو نمونه از رژیم برنافیت برای وزن 80 کیلو وجود دارد. البته دقت کنید که این رژیم فقط یک نمونه است و نیازهای بدنی افراد متفاوت است و شما برای رسیدن به بهترین نتیجه باید متناسب با نیاز بدنی خود اقدام به دریافت رژیم کنید. جهت انجام این کار می توانید از مشاوره کارشناسان برنافیت بهره‌مند شوید.

رژیم غذایی و برنامه ورزشی برنافیت دکترکرمانی

1- نمونه رژیم اول برنافیت برای وزن 80

صبحانه

بهتر است که صبحات خود را بین ساعت 8 تا 9 صبح میل کنید.

  • املت با 2 عدد تخم‌مرغ، اسفناج و پنیر کم‌چرب
  • 1 عدد نان تست سبوس‌دار
  • 1 عدد میوه

میان وعده صبح

ساعت 11 میان وعده خود را میل کنید تا اشتهای شما برای نهار کاهش یابد و از پرخوری جلوگیری کند.

  • یک عدد سیب یا موز
  • سبزیجات با سس کم‌چرب (یک بشقا متوسط)

ناهار

بین ساعات 12:30 تا 13:30 ناهار خود را میل کنید.

  • سالاد مرغ یا ماهی کبابی با سبزیجات متنوع
  • 1 عدد نان سبوس‌دار

میان وعده عصر

برای میان وعده می‌توانید یک مورد یا هر سه مورد را انتخاب کنید. اما دقت کنید که در مصرف آنها به هیچ عنوان زیاده روی نکنید!

  • ماست کم‌چرب (100 گرم)
  • آجیل و دانه (یک مشت)
  • تخم‌مرغ آب‌پز (یک یا دو عدد)

شام

  • 150 گرم گوشت کم‌چرب کبابی یا پخته شده
  • 1 بشقاب کوچک سبزیجات بخارپز
  • 1/2 پیمانه برنج قهوه‌ای

2- نمونه رژیم دوم برنافیت برای وزن 80

صبحانه

  • جو دوسر پخته شده با شیر کم‌چرب + یک عدد موز و عسل

میان وعده صبح

  • 50 گرم پنیر کم چرب با برش های خیار و گوجه.
  • پاپ کورن خانگی یا نخود پخته.

ناهار

  • عدسی با نان سبوس دار
  • یک بشقاب سالاد

میان وعده عصر

  • یک مشت توت خشک
  • یک لیوان شیر کم چرب یا بدون چربی

شام

  • یک عدد ماهی کوچک (کبابی یا بخارپز)
  • یک بشقاب سبزیجات بخار پز

مصرف فیبر و پروتئین

کنترل اشتها

در بالا دو نمونه از رژیم برنافیت برای وزن 80 کیلو معرفی شد اما اگر قصد دارید که نتیجه بهتری را از رژیم خود بگیرید بهتر است که موارد زیر را نیز در نظر داشته باشید تا همیشه بتوانید اشتها خود را کنترل کنید. گاهی اوقات کاهش وزن برای افراد بالای 80 کیلو فقط بخاطر رعایت نکردن رژیم نیست! شاید بتوانید با رعایت موارد زیر نتیجه خیلی بهتری را در طول رژیم خود داشته باشید.

  1. آهسته غذا بخورید: تند غذا خوردن باعث می‌شود که فرمان سیری دیرتر به مغز برسد و همین موضوع باعث شود که وزن شما تا حد چشمگیری افزایش یابد. برای این کار سعی کنید غذای خود را کامل بجوید و بعد از هر لقمه یا قاشقی که در دهان می گذارید کمی صبر کنید و بعد لقمه یا قاشق بعدی را بخورید.
  2. قبل از غذا آب بنوشید: نوشیدن آب نیم ساعت قبل از غذا باعث می‌شود که فضای زیادی از معده شما پر شده و زودتر احساس سیری کنید. دقت کنید که برای معده فرقی نمی‌کند که آن را با آب پر کنید یا غذا! همین که بخش زیادی از معده شما با آب پر شود، زودتر احساس گرسنگی خواهید کرد.
  3. استفاده از بشقاب کوچک: زمانی که می خواهید غذا بخورید سعی کنید که از بشقاب های کوچک برای غذا خوردن استفاده کنید. این کار باعث می‌شود تا مقدار غذای محدودتری مصرف کنید تا بتوانید راحت‌تر به وزن زیر 80 کیلو برسید.
  4. حواس پرتی ممنوع: در زمان غذا خوردن هر چیزی مانند استفاده از موبایل و فیلم دیدن ممنوع است! حواس پرتی در حین غذا خوردن باعث پر خوری و در نتیجه افزایش وزن می‌شود.

افزایش متابولیسم

جمع بندی

به طور کلی افرادی که می خواهند با رژیم برنافیت به وزن زیر 80 کیلو و تناسب اندام برسند باید تغذیه و فعالیت های ورزشی خود را کنترل کنند. اما دقت کنید که پیش از هر چیز باید عادت های بد غذایی خود را ترک کنید. توجه کنید که رسیدن به وزن ایده‌آل تنها با یک نمونه از رژیم برنافیت برای وزن 80 کیلو کافی نیست و شما باید یک دوره رژیم کامل دریافت کنید. برای دریافت رژیم کامل خود می توانید از لینک زیر استفاده کنید.

دریافت رژیم

Home