9 حرکت با کش مقاومتی برای تقویت بدن

یک کش مقاومتی بردارید و برای هر یک از حرکات سه ست 12 تا 15 مرتبه ای را اجرا کنید. اگر می خواهید خود را بیشتر به چالش بکشانید، از یک کش ضخیم تر استفاده کنید و هر حرکت را 20 مرتبه انجام دهید.

باز کردن پاها از هم در حالت ایستاده بدن شما را بیشتر به چالش می کشاند.

[gap height=”20″]

ویدیوی مشابه: [button color=”orange2″ link=”http://bornafit.ir/%D8%B4%DA%A9%D9%85-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D9%88%D9%87%D8%A7-%D8%B1%D8%A7-%D8%AE%D9%88%D8%B4-%D9%81%D8%B1%D9%85-%D9%85%DB%8C-%DA%A9%D9%86%D8%AF/” align=”right” target=”_blank”]این ۵ حرکت، شکم و بازوها را خوش فرم می کند[/button]

کاری از گروه محتوای برنافیت

می‌خوای ثابت کنی که می‌تونی به وزن ایده آلت برسی ؟

اصولی و تخصصی ترین برنامه رژیم غذایی رو از برنافیت دریافت کن کنارت هستیم تا سریع تر لباسی که دوست داری رو بپوشی

از همین الان شروع کن تا زودتر به هدفت برسی!
5/5

به اشتراک بگذارید

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin

جدیدترین مقالات

همه مقالات
guest
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments