جاذبه های دیدنی- سبک زندگی- برنافیت

تابستان فصل مناسبی برای مسافرت است، اما جاذبه های دیدنی زیادی در دنیا وجود دارند که تنها باید در پاییز از آنها دیدن کرد. اسکاتلند، دره ی ناپا در کانادا، بوتسوانا، نیوانگلند، سانتاباربارا، چارلستون، ماچوپیچو، جزایر یونانی و شهر کِبِک در کانادا از زیباترین جاذبه های گردشگری جهان در فصل پاییز به شمار می آیند.

پاییز، علاوه بر زیبایی هایی که دارد، از چند نظر برای مسافرت فصل مناسبی محسوب می شود. اول اینکه هزینه ها در این فصل کمتر است، دوم اینکه همه جا خلوت است و سوم اینکه هوا بهتر است. اگر قصد سفر به خارج از کشور را دارید اما نمی دانید کدام منطقه ی گردشگری را انتخاب کنید، برنافیت زیباترین جاذبه های دیدنی دنیا را به شما معرفی خواهد کرد.

اسکاتلند

جاذبه های دیدنی- اسکاتلند- برنافیت

هوای اسکاتلند هیچ وقت عالی نیست، اما پاییز آن بسیار مطبوع است. ابر و مه، یک فضای روحانی و وهم آور به آسمان آن می دهد و زیبایی پاییزش را دو چندان می کند.

دره ی ناپا- کالیفرنیا

جاذبه های دیدنی- دره ی ناپا- برنافیت

دره ی ناپا یکی از جاذبه های دیدنی کالیفرنیست. اواخر پاییز به آنجا سفر کنید تا از شلوغی فصل برداشت در امان بمانید. در فصل پاییز، همه جا آرام است و راحت تر می توانید از خوردن غذا در رستوران های آن لذت ببرید. زمین های سبز و درختان زیبا چیزیست که شما انتظارش را از این دره ندارید. یادتان باشد، تجربه ی آب گرم خانه های درختی را از دست ندهید.

بوتسوانا

جاذبه های دیدنی- بوتسوانا- برنافیت

در فصول گرما شاید دوست نداشته باشید به آفریقا سفر کنید، اما فصول خشک بهترین زمان برای گردشگری در آفریقاست. پوشش گياهي و سيلاب هايي که در حال تخريب هستند، این منطقه را به یک مکان ایده آل برای تجمع حیات وحش کرده است.

نیو انگلند

جاذبه های دیدنی- نیو انگلند- برنافیت

حداقل برای یک بار هم که شده باید به نیو انگلند سفر کنید تا شاخ و برگ های پاییزی آن را ببینید. می توانید یکی از ایالات آن را به عنوان جاذبه های دیدنی انتخاب کنید و یا برای تنوع به جاده گردی بپردازید.

سانتاباربارا

جاذبه های دیدنی- سانتاباربارا- برنافیت

زمانی که هوا شروع به سرد شدن می کند، همچنان می توانید بر روزهای ساحلی جنوب کالیفرنیا که پس از تابستان نیز ادامه دارد، حساب کنید. این دهکده ی ساحلی برای اسب سواری، دیدن آثار هنری، خرید و رستوران گردی فوق العاده است.

چارلستون

جاذبه های دیدنی- چارلستون- برنافیت

بیشتر بخوانید: میوه های پاییزی که طبع گرم دارند

 

حالا که رطوبت تابستانی به پایان رسیده، فرصت کافی برای سفر به شهرهای جنوبی زیبای دنیا را دارید. نشستن در میان سبزه زارها، تماشای رنگین کمان سرگردان و نوشیدن یک استکان چای شیرین در این فصل در چارلستون فوق العاده است.

ماچو پیچو

جاذبه های دیدنی- ماو پیچو- برنافیت

اکتبر، پایان فصل خشکی پرو است. شما می توانید با هزینه ی کم از جاذبه های دیدنی و هوای مطبوع آن در این فصل لذت ببرید. ماچو پیچو یکی از عجایب هفت گانه ی جهان و ساخته ی دست بشر است.

جزایر یونانی

جاذبه های دیدنی- جزایر یونانی- برنافیت

اگر به محض سرد شدن هوا به دنبال یک منطقه ی گردشگری گرم می گردید، به یونان سفر کنید. در اکتبر، هوای یونان آفتابی و گرم است. به همین دلیل برای یک سفر ساحلی فوق العاده است.

شهر کِبِک-کانادا

جاذبه های دیدنی- شهر کبک- برنافیت

سنگفرش های عجیب و غریب خیابان های کبک به همراه هوای سرد و مطبوع و خش خش برگهای پاییزی، این منطقه را به یکی از زیباترین جاذبه های دیدنی دنیا تبدیل کرده است. انگار که با هشت ساعت صرفه جویی در زمان به اروپا سفر کرده اید.

Home