روش های فرم دادن به باسن با فوم رولر

همه از داشتن یک باسن عضلانی لذت می برند. حرکات زیر که به وسیله ی فوم رولر انجام می شوند، برای فرم دادن به باسن و عضلات شما بسیار مفید هستند. هر حرکت را 15 تا 20 بار برای هر سمت بدن انجام دهید. حرکات را به ترتیب زیر انجام دهید تا تپش قلبتان افزایش یابد.

فرم دادن به باسن : حرکت اسکیت

روش های فرم دادن به باسن با فوم رولر

بایستید و یکی از پاهای خود را روی فوم رولر و پای دیگر را صاف روی زمین قرار دهید. زانوهایتان را به شکل حرکت اسکوات خم کنید و در حالیکه با کمک هسته ی بدن خود کمرتان را حمایت می کنید، نیم تنه ی بالا را به سمت پایین بکشید. به آرامی با پای خود رولر را به کنار بغلطانید و پای دیگر را ثابت نگه دارید.  با استفاده از نیروی ران و باسن ، پایی که روی رولر است را به حالت اولیه بازگردانید. برای ایجاد چالش بیشتر، پای خود را صاف روی رولر بگذارید و با خم کردن و بلند کردن زانوی دیگر کمی بر روی آن فشار وارد کنید. این حرکت را برای قسمت دیگر بدن نیز انجام دهید.

این مطلب را هم بخوانید: [button color=”orange2″ link=”http://bornafit.ir/%D8%AD%D8%B1%DA%A9%D8%AA-%D8%AE%D9%88%D8%B4-%D9%81%D8%B1%D9%85-%DA%A9%D8%B1%D8%AF%D9%86-%D8%A8%D8%A7%D8%B3%D9%86-%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D9%87%D8%A7/” align=”right” target=”_blank”]۴ حرکت برای خوش فرم کردن باسن و ران ها[/button]

فرم دادن به باسن : حرکت مارچ

روش های فرم دادن به باسن با فوم رولر

این حرکت نه تنها موجب سفت شدن باسن شما می شود، بلکه کمرتان را تقویت و تعادل بدن شما را نیز برقرار می کند. به پشت دراز بکشید و پایتان را روی رولر قرار دهید. لگن خود را ثابت نگه دارید و کمرتان را بالا بیاورید و در حالت پل لگن نگه دارید. وقتی تعادل خود را به دست آوردید، یکی از پاهایتان را بالا برده، از زانو خم کنید. چند لحظه در این حرکت ثابت بمانید، سپس این حرکات را برای طرف دیگر بدن تکرار کنید. شکمتان را به داخل بکشید اما آن را جمع نکنید. شانه های خود را از هم دور کنید. سعی کنید در طول این تمرین رولر شما ثابت بماند. برای ایجاد چالش بیشتر، کمر خود را کمی پایین تر بیاورید و قبل از تغییر پای خود، چند بار این حرکات را انجام دهید.

فرم دادن به باسن: حرکت پلیه با بلند کردن پاشنه ی پا

روش های فرم دادن به باسن با فوم رولر

پاهای خود را از هم باز کنید و یکی از آنها را روی رولر و دیگری را روی زمین قرار دهید. پاهای خود را تا جایی از هم دور کنید که وقتی زانوهایتان را خم می کنید روی مچ پایتان قرار گیرید. روی حرکت پلیه یا اسکوات ثابت بمانید و یا خم شوید، سپس پاشنه یی که روی زمین است به سمت بالا و پایین ببرید. رولر را ثابت کنید، تنها پای شما باید حرکت کند. برای ایجاد چالش بیشتر، پاشنه ی خود را بالا ببرید و با فشار بیشتر به سمت پایین بکشید.

فرم دادن به باسن : حرکت پل لگن

روش های فرم دادن به باسن با فوم رولر

به پشت دراز بکشید و پای خود را روی رولر قرار دهید. باسن خود را بالا بیاورید و حرکت پل لگن را اجرا کنید. برای چند ثانیه این حرکت را حفظ کنید تا تعادلتان حفظ شود. بدون اینکه باسن خود را روی زمین بگذارید، با پاهای خود رولر را عقب بزنید. کمرتان را به سمت زمین بیاورید و سپس رولر را به حالت اولیه بازگردانید و جهت خود را عوض کنید. برای ایجاد چالش بیشتر، بازوهایتان را بالا بیاورید و قسمت میانی بدن خود را درگیر کنید. مراقب باشید بدنتان از سویی به سوی دیگر حرکت نکند.

این مطلب را هم بخوانید: [button color=”orange2″ link=”http://bornafit.ir/%D8%A8%D8%A7-%D9%BE%D9%84-%D9%84%DA%AF%D9%86-%D8%A8%D8%A7%D8%B3%D9%86-%D8%AE%D9%88%D8%AF-%D8%B1%D8%A7-%D8%AE%D9%88%D8%B4-%D9%81%D8%B1%D9%85-%DA%A9%D9%86%DB%8C%D8%AF/” align=”right” target=”_blank”]با این سه نوع پل لگن ، باسن خود را خوش فرم کنید[/button]

کاری از گروه محتوای برنافیت

می‌خوای ثابت کنی که می‌تونی به وزن ایده آلت برسی ؟

اصولی و تخصصی ترین برنامه رژیم غذایی رو از برنافیت دریافت کن کنارت هستیم تا سریع تر لباسی که دوست داری رو بپوشی

از همین الان شروع کن تا زودتر به هدفت برسی!
5/5

به اشتراک بگذارید

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin

جدیدترین مقالات

همه مقالات
guest
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments