روشی آسان برای رهایی از چربی های پهلو

چربی های پهلو یا دور شکم، جزء چربی هایی هستند که به سختی از بین می برند، اما روش های آسانی برای سوزاندن این چربی ها وجود دارد که از جمله می توان به ورزش های ایروبیک، ورزش های قدرتی، رژیم غذایی حاوی پروتئین و چربی های سالم و کاهش مواد افزودنی، سدیم و شکر اشاره کرد.

وقتی چربی، در اطراف شکم ذخیره شوند، چربی های پهلو را تشکیل می دهند. آسانترین روش برای رهایی از شر این چربی ها، ایجاد تغییرات کوچک در برنامه غذایی روزانه برای کاهش وزن و چربی های این ناحیه است. برخی از این موارد شامل تغییر در برنامه های رژیمی، انجام ورزش های کاردیو و ماهیچه سازی با تمرین های قدرتی است.

قدم اول

روش هایی آسان برای رهایی از چربی های پهلو - برنافیت

ورزش های کاردیو را به صورت روزانه در برنامه های روتین خود وارد کنید. ورزش های کاردیو، از طریق حرکات مختلف، موجب کالری سوزی و کاهش چربی ها می شود. تنها کافیست از چند دقیقه در روز شروع کنید و میزان آن را نیم ساعت تا 45 دقیقه برسانید. دویدن، پیاده روی، تنیس، شنا و رقص ایروبیک، همه جزء ورزش های کاردیو محسوب می شوند که برای از بین بردن چربی های پهلو مفید می باشند.

ورزش پهلو

برای کاهش چربی های پهلو ورزش های کاردیو انجام دهید. ورزش های کاردیو، از طریق حرکات مختلف، موجب کالری سوزی و کاهش چربی ها می شود. دویدن، پیاده روی، تنیس، شنا و رقص ایروبیک، همه جزء ورزش های کاردیو محسوب می شوند.

قدم دوم

سه تا چهار بار در هفته، در ورزش های قدرتی شرکت کنید. برنامه ی شما باید شامل ورزش برای بازوها، پاها، بالا تنه، کمر، قفسه ی سینه و شانه ها باشد. هر ورزشی را که انتخاب می کنید، باید توانایی انجام 2 تا 3 ست 8 تا 12 مرتبه ای را داشته باشید.

قدم سوم

همراه با غذا و به عنوان میان وعده، میوه ها و سبزیجات بیشتری مصرف کنید. میوه ها و سبزیجات بدون اینکه کالری زیادی داشته باشند، حاوی ویتامین، مواد معدنی، آنتی اکسیدان و فیبر زیادی هستند.

قدم چهارم

برای کاهش کالری مصرفی و سوزاندن چربی های پهلو هر روز، پروتئین، مواد لبنی و کربوهیدرات مصرف کنید. پروتئینی را انتخاب کنید که از ماهی، سویا، وی، آجیل و لوبیا به دست می آید. کربوهیدرات های سالم را می توانید از نان غلات کامل به دست آورید. از محصولات لبنی استفاده کنید که کم چرب و فاقد چربی باشند و یا از شیر رقیق به دست آیند.

قدم پنجم

میزان افزودنی های ناسالم خود را محدود کنید. این گزینه ها شامل چربی های ترانس، چربی های اشباع، سدیم و شکر می باشد. با مطالعه ی برچسب روی محصولات، از میزان چربی و نمک موجود در آن می توانید آگاه شوید.

guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments

مطالب مرتبط:

خانه