با این سه نوع پل لگن ، باسن خود را خوش فرم کنید

ممکن است برخی از تمرین های ورزشی مثل پل لگن قورباغه ای مضحک به نظر برسد. اما با به کار بردن آنها در برنامه ی روتین خود متوجه خواهید شد که تا چه حد بر روی باسن شما تاثیر خواهند داشت. یکی از تمرین هایی که برای خوش فرم کردن باسن بسیار مفید است حرکات ددلیفت و پل لگن است. این تمرین ها حتما نباید زیاد سنگین باشد. شما می توانید پس از تمرین های کششی کمی از تمرین های پل لگن را برای خوش فرم کردن و سوزاندن چربی های این ناحیه استفاده کنید.

من یک مربی تربیت بدنی هستم و به شخصه دریافته ام که با انجام این حرکات پس از تمرین های ورزشی می توانم به باسنی خوش فرم دست یابم. این تمرین ها دارای انواع مختلفی هستند از جمله: بلند شدن روی پنجه ی پا، بلند شدن روی پاشنه ی پا و پایان دادن این حرکات با پل لگن غورباقه ای. پیشنهاد من شروع با دفعات کمتر (30 مرتبه) و ادامه ی آن با حرکت دیگر با کمترین استراحت ممکن است. این عمل موجب چربی سوزی بیشتری در این ناحیه می شود. در ابتدا با دفعات کمتر شروع کنید و به مرور زمان به تعداد آن بیافزایید یا تعداد ست ها را افزایش دهید.

کاری از گروه محتوای برنافیت

می‌خوای ثابت کنی که می‌تونی به وزن ایده آلت برسی ؟

اصولی و تخصصی ترین برنامه رژیم غذایی رو از برنافیت دریافت کن کنارت هستیم تا سریع تر لباسی که دوست داری رو بپوشی

از همین الان شروع کن تا زودتر به هدفت برسی!
5/5

به اشتراک بگذارید

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin

جدیدترین مقالات

همه مقالات
0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
guest
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments