آب کردن چربی شکم تنها در عرض دو روز

آب کردن چربی شکم یکی از سخت‌ترین کارها است و مستلزم مدت زمان زیاد و تلاش فراوان است. اما روش‌های آسانی وجود دارد که انجام آن موجب آب شدن سریع این چربی‌ها می‌شود. از جمله می‌توان به مصرف چربی‌ها، خواب کافی، مصرف ویتامین C، تمرین‌های پلنک، آرام غذا خوردن و … اشاره کرد. در ادامه با برنافیت همراه باشید.

آب کردن چربی شکم تنها در عرض دو روز

آیا آب کردن چربی شکم تنها در عرض دو روز ممکن است؟ آیا روشی برای آب کردن چربی پهلو به طور طبیعی وجود دارد؟ امروزه بسیاری از مردم از چاقی رنج می‌برند و به دنبال روش‌هایی برای کاهش وزن سریع هستند. روش‌های زیر به شما کمک می‌کند تا تنها در عرض دو روز چربی‌های شکمی خود را آب کنید.

ورزش برای لاغری شکم و پهلو در خانه در یک هفته

1. چربی مصرف کنید  

این چربی است که موجب سوزاندن چربی‌ها می‌شود و این قند است که موجب چاق شدن می‌شود، نه چربی. چربی‌های سالم سرشار از امگا 3 هستند که از جمله می‌توان به سالمون، آووکادو و گردو اشاره کرد. مواد مغذی موجود در این چربی‌ها شما را در طول روز سیر نگه می‌دارند. روزانه، مقداری آجیل مصرف کنید. چربی موجود در این مواد مغذی موجب کاهش چربی‌های شکمی می‌شود.

2. بخوابید

خواب کافی اهمیت زیادی در کاهش وزن و آب کردن چربی شکم دارد. وقتی خسته هستید، بدن شما قرلین بیشتری تولید می‌کند و نیاز بدن شما را به قند و مواد چاق کننده افزایش می‌دهد.

به علاوه، کمبود خواب موجب تغییر در تولید هورمون‌ها، افزایش سطح کورتیزول و در نتیجه ایجاد چربی‌های شکم می‌شود. 7 ساعت خواب شبانه روزی، یکی از مهم‌ترین قدم‌ها برای رسیدن به تناسب اندام است.

استراحت و خواب کافی

3. پس از وعده‌های غذایی 5 دقیقه پیاده روی کنید

پیاده روی پس از وعده‌های غذایی موجب کاهش گاز حبس شده در لوله‌های گوارشی می‌شود، در نتیجه فشار و نفخ را نیز کاهش می‌دهد. بعد از وعده‌های غذایی سعی کنید حداقل به مدت 5 دقیقه یا بیشتر به پیاده روی یا دویدن آرام بپردازید.

ورزش پهلو

4. ویتامین C مصرف کنید

وقتی استرس شما زیاد باشد، هورمون کورتیزول به میزان زیاد ترشح می‌شود. ویتامین C میزان کورتیزول را در بدن شما متعادل و چربی را به سوخت تبدیل می‌کند.

  • یک لیوان آب را بجوشانید.
  • مقداری آب لیمو را در آن بچکانید.
  • تا وقتی گرم است آن را با شکم خالی بنوشید.
  • به جای لیمو از پرتقال یا کیوی نیز می‌توانید استفاده کنید.

5. به آرامی غذا بخورید

وقتی به سرعت غذا می‌خورید، مقدار زیادی هوا را به طور ناخواسته می‌بلعید. این هوای وارد شده، در لوله‌ی گوارشی شما حبس و موجب نفخ معده‌ی شما می‌شود. به آرامی غذا بخورید و به خوبی آن را بجوید. این کار به آب کردن چربی شکم شما کمک می‌کند.

6. ورزش کنید

اگر می‌خواهید چربی‌های شکم شما آب شود، ورزش‌هایی انجام دهید که چندین گروه از ماهیچه‌ها و سیستم قلبی- عروقی شما را به کار بیاندازد.

  • در وضعیت پوش آپ قرار گیرید و در حالی‌ که ساعد خود را روی زمین قرار داده‌اید، حرکت پلنک را انجام دهید.
  • این حرکت را در سه تا چهار ست 30 ثانیه‌ای تکرار کنید.

این حرکت را برای دو روز انجام دهید تا نتایج آن را مشاهده کنید.

ورزش روزانه

7. سبزیجاتی که در بدن تولید گاز می‌کنند را به میزان کمتری استفاده کنید

سبزیجاتی که در بدن تولید گاز می‌کنند، موجب نفخ شکم می‌شوند. مصرف سبزیجاتی چون پیاز، لوبیا و کلم را محدود و بیشتر از سبزیجاتی چون هویج، بادمجان و گوجه استفاده کنید.

guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments

مطالب مرتبط:

خانه