مراقبت پوست به روش جولیا رابرترز

مراقبت پوست یکی از دغدغه های اصلی زنان است. بسیاری از هنر پیشه ها به خصوص جولیا رابرترز به دلیل ظاهر زیبا و جوانشان همیشه مورد توجه بوده اند. از جمله مراقبت های جولیا می توان به پاکسازی پوست پیش از خواب، آبرسانی به پوست، مراقبت از دست ها و مصرف ضد آفتاب اشاره کرد.


جولیا رابرتز یکی از هنرپیشه های بسیار معروف است که در سن 51 سالگی همانند زنان 30 ساله به نظر می رسد. بسیاری از هنرپیشه ها معتقدند که پوست او روز به روز جوان تر و شاداب تر می شود. اما راز مراقبت پوست او چیست؟ برنافیت توصیه هایی را از زبان او بیان می کند.

مراقبت پوست: هر شب آرایش خود را پاک کنید

مراقبت پوست- پاک کردن آرایش- برنافیت

هرچند شستن آرایش در هنگام خواب کار سختی است، اما رابرتز بر شستن صورت پیش از خواب تاکید دارد. باقی ماندن مواد آرایشی بر روی پوست موجب بسته شدن منافذ پوستی و در نتیجه جوش و آکنه می شود.

حتما بخوانید: میکرونیدلینگ روشی موثر برای درمان منافذ باز پوست

مراقبت پوست: رطوبت رسانی به پوست را فراموش نکنید

مراقبت پوست- مرطوب کردن پوست- برنافیت

 

رابرتز می گوید من همیشه لایه هایی از مرطوب کننده را به پوست خود می زنم، به خصوص زمانی که می خواهم به سفر بروم. مثلا امروز که می خواستم سوار هواپیما شوم، مقدار زیادی محصولات آبرسان را به پوست خود زدم. آنقدر لیز شده بودم که اگر کسی مرا بغل می کرد از دستش لیز می خوردم.

مراقبت پوست: دست ها را فراموش نکنید

مراقبت پوست- مرطوب کردن دست- برنافیت

وقتی صحبت مراقبت از پوست به میان می آید، همه تصور می کنند که منظور، فقط مراقبت از پوست صورت است. اما علائم پیری بر روی دست ها هم ظاهر می شوند. جولیا برای پیشگیری از پیری دست ها استفاده از یک کرم آبرسان را توصیه می کند. دست اغلب زنان به دلیل استفاده بیش از حد از مواد شوینده خشک می شود، به همین دلیل استفاده از محصولات مرطوب کننده آبرسان نقش مهمی در جوانسازی پوست دارد.

پیشنهاد برنافیت: راز جوانی جین فوندا در 80 سالگی

مراقبت پوست: هر روز از ضد آفتاب استفاده کنید

مراقبت پوست- ضد آفتاب- برنافیت

رابرترز می گوید من و فرزندانم سعی می کنیم خود را از اشعه های مضر خورشید حفظ کنیم. “به عنوان یک مادر مسئول با سه فرزند که دوست دارند همیشه بیرون باشند، سعی می کنم همیشه از یک ضد آفتاب خوب برای خودم و آنها استفاده کنم.”

مراقبت پوست: دندان ها را هر روز با جوش شیرین بشویید

مراقبت پوست- جوش شیرین- برنافیت

هر چند این مورد ارتباطی با پوست ندارد، اما زیبا شدن دندان ها نقش مهمی در زیبا شدن لبخند و در نتیجه جوان تر دیده شدن دارد. لبخندهای بزرگ رابرترز همیشه مشهور بوده است. جالب است بدانید که راز لبخند زیبای او تنها یک ماده ی ارزان قیمت به نام جوش شیرین است. “من دندانهایم را هر روز با جوش شیرین می شویم. یادم می آید که پدربزرگم همیشه مقدار زیادی از خمیر آن را روی مسواک می گذاشت و با آن دندانهایش را مسواک می کرد. در طول کل زندگی اش تنها یک پوسیدگی در دهانش بود.

بخوانید: جوش شیرین برای زیبایی

guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments