لاغری با قانون جذب ؛ حقیقت یا دروغ؟

آیا می‌توان با قانون جذب به لاغری مورد نظر رسید؟ آیا این مسئله واقعیت دارد؟ در این مقاله قصد داریم در مورد لاغری با قانون جذب با  شما عزیزان صحبت کنیم .

قانون جذب چیست؟

امروزه اعتقاد بر این است که با قانون جذب می‌توانیم به خواسته‌های مختلف خود مثل ثروت، زیبایی، تناسب اندام و در مجموع هر خواسته‌ای که در ذهن می‌پرورانید دست پیدا کنید .اما  قانون جذب چیست؟

قانون جذب از قوی‌ترین قوانین حاکم بر این جهان می باشد و این توانایی را دارد که شما را به تمامی خواسته هایتان برساند. هر فکری و هر باوری که در مورد خودتان دارید، ارتعاش و فرکانس‌هایی را به کائنات می‌فرستد و همان فرکانس و انرژی دوباره به خود شما برمی‌گردد .اولین گام این است که باد خودتان را دوست داشته باشید. شاد باشید و در لحظه زندگی کنید .همین احساس خوب شما را به خواسته‌هایتان جذب خواهد کرد.

لاغری با قانون جذب می‌گوید؛ “هر چیزی مثل خودش را جذب می‌کند “. وقتی شما به کائنات ارتعاشات و فرکانس‌های مثبت می فرستید در نتیجه احساسات مثبت دریافت می‌کنید . اگر فرکانس منفی بفرستید، احساسات و اتفاقات منفی را به سمت خود جذب می کنید که این در مورد کاهش وزن نیز صدق می کند.

چگونه از قانون جذب برای کاهش وزن استفاده کنیم؟

اگر شما تمام حواستان را روی مواردی که به کاهش وزن منجر می‌شود بگذارید، فرکانس مثبت مربوط به این قضیه را جذب کرده و خیلی راحت موفق به کاهش وزن می شوید .شما برای اینکه به کاهش وزن دست پیدا کنید، باید این مسئله را قلبا باور داشته باشید که می‌توانید وزن کم کنید.

وقتی که شما مثبت اندیش بوده و انگیزه لازم برای کاهش وزن در خود داشته باشید، به راحتی می‌توانید به خواسته خود برسید. احساس شما نسبت به کاهش وزن همان فرکانس را به جهان هستی و کائنات فرستاده و همان احساس را به خود شما برمی‌گرداند. وقتی شما از کاهش وزن لذت می برید، این احساس استرس و اضطراب شما را کم می‌کند و این ترس به مرور زمان در شما از بین می‌رود.

همچنین شادی و نشاط باعث می شود که متابولیسم بدن شما افزایش پیدا کرده و به کالری سوزی شما کمک فراوانی ‌کند.

اگر شما قصد لاغر شدن و کاهش وزن دارید، این مسئله در ناخودآگاه شما تاثیر گذاشته و باعث می‌شود که شما به خواسته و هدف خود برسید، مثلا بعضی وقت‌ها فکر می‌کنید اگر لاغر شوید، حالت چهره شما زشت می‌شود.

همین مسئله و افکار منفی روی ذهن شما تأثیر گذاشته و باعث می‌شود که شما برای کاهش وزن پیشقدم شده و هیچ اقدامی نکنید.

لاغری با قانون جذب

 آیا لاغری با قانون جذب حقیقت دارد؟

شاید این مسئله توجه شما را جلب کرده باشد که عده زیادی هستند که با توجه به تلاش فراوانی که برای لاغر شدن می‌کنند، اما هنوز به این مسئله دست پیدا نکرده‌اند .باید بدانید که این قانون در مورد لاغری نیز صدق  کرده و یکی از راحت‌ترین و ساده ترین راه‌ها می‌باشد .

قانون جذب یک قانون جالب و شگفت انگیز است که با آن می‌توانید بر خواسته‌ها و آرزوهای خود چه مادی و چه معنوی دست پیدا کنید .این مسئله را باور داشته باشید که لاغری شما یک رابطه مستقیم با میزان باورهای شما دارد.

پیشنهاد برنافیت: 

برای لاغری با قانون جذب چه مراحلی را باید طی کنیم؟

1- در ابتدا باید افکار خود را سر و سامان بدهید.

2- افکار و باورهای اشتباه خودتان را تغییر دهید.

3- سعی کنید به جای اینکه به بدی چاق بودن فکر کرده و روی آن تمرکز تمرکز کنید به زیبایی تناسب اندام و لاغری فکر کنید.

4- فرکانس های مثبت به کائنات ارسال کنید تا کائنات نیز همان فرکانس ها را به سوی شما برگرداند.

5- خودتان را آنگونه که هستید دوست داشته باشید و به جای اینکه زندگی را با افکار و باورهای زشت پر کنید، این تصور را در ذهن خود داشته باشید که به تناسب اندام مورد نظر خود دست پیدا کرده اید.

حالا کاغذی برداشته و تمام باورهای اشتباه را روی آن بنویسید:

مثلاً :

  • لاغر شدن برای من بسیار مشکل است .
  • من شانسی برای لاغر شدن ندارم .
  • چاقی در خانواده ما ارثی است پس نمی توانم لاغر شوم .
  • من اگر آب خالی هم بخورم چاق می شوم .

6-  این افکار بد و غلط را شناسایی کرده و سعی کنید از خود دور کنید، وگرنه در طول مراحل لاغری به مشکل برمی‌خورید .

7- حالا این باورهای صحیح را جایگزین باورهای غلط قبلی کنید

مثلاً :

  • من از تناسب اندام برخوردارم و از این مسئله لذت می‌برم .
  • من لاغر و خوش اندام هستم .
  • من در عین اینکه غذاهای دلخواهم را می خورم می‌توانم از لاغری خود نیز لذت ببرم.
  • لاغر و خوش هیکل هستم .
  • من این توانایی را دارم که با رژیم درست و اصولی و ورزش به تناسب اندام دلخواه برسم .
لاغری با قانون جذب

 کدام یک افراد مشهور از قانون جذب برای کاهش وزن و لاغری استفاده می‌کنند؟

سلبریتی‌ها و افراد مشهور معمولا بعد از زایمان، زمان زیادی را برای رسیدن به تناسب اندام صرف خود کرده و از  رژیم خاصی استفاده می کنند که یکی از آنها استفاده از قانون جذب است.

پیشنهاد برنافیت: 

درصد موفقیت با قانون جذب چقدر است؟

لاغری و تناسب اندام با کارهای خطرناک و رژیم های غیر متعارف و غیرمنطقی، بدن را دچار آسیب می‌کند ولی اگر سعی کنید تفکر خود را عوض کرده و به جای تمرکز روی چاقی، فقط روی لاغری متمرکز شوید، نتایج خوبی به دست می آورید.

پس از همین الان به جای تمرکز در مورد افکار منفی، روی تناسب اندام و لاغری فکرتان را متمرکز کنید؛ مطمئناً به این هدف خود نیز دست پیدا می‌کنید. سپس نکات منفی ذهن خود را شناسایی کرده و آنها را ارزیابی کنید. بعد از آن برای رسیدن به آن افکار مثبت تلاش و در طول مسیر فکر و ذکرتان را روی لاغری متمرکز کنید .در مرحله بعد باورهای غلط را حذف کنید .اگر باورهای غلط قبلی را هنوز در گوشه‌‌ی ذهن خود داشته باشید، لاغر شدن با قانون جذب برایتان مشکل خواهد بود .در نهایت لاغری خود را حفظ کرده و از آن لذت ببرید. در این مقاله در مورد موضوع لاغری با قانون جذب با شما عزیزان صحبت کردیم .امیدواریم برایتان مفید بوده باشد.

guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments