چند راه حل ورزشی برای خوش فرم کردن سینه

برای خوش فرم کردن سینه راه های نسبتا زیادی وجود دارد. اگر بخواهیم از عمل های زیبایی بگذریم و روش های معقول تری را انتخاب کنیم، باید به سراغ ورزش برویم. امروز برنافیت شما را با ورزش هایی آشنا خواهد کرد که به زیبا شدن و بهبود فرم سینه ها کمک می کند.

این مطلب هم می تواند برای شما مفید باشد: 

خوش فرم کردن سینه: وضعیت مار کبری

خوش فرم کردن سینه

حرکت مار کبری ماهیچه های موجود در قفسه سینه را درگیر می کند. برای انجام این حرکت:

  • روی شکم قرار بگیرید و در حالیکه نوک انگشت ها را روی زمین گذاشته اید، پاها را دراز کنید.
  • دست ها را درست زیر شانه ها قرار دهید و آرنج ها را خم کنید.
  • شانه ها را عقب بکشید و گردن را ثابت نگه دارید. سر و سینه را از روی زمین بلند کرده و تا جایی که می توانید بازوها را صاف کنید.
  • به مدت ۳۰ ثانیه در این وضعیت بمانید و سپس به وضعیت شروع بازگردید.
  • این حرکت را ۳ مرتبه تکرار کنید.

خوش فرم کردن سینه: پلنک واک (پلنک در حال راه رفتن)  

خوش فرم کردن سینه

حتما می دانید حرکات پلنک تا چه حد مفیدند. با اضافه کردن حرکاتی چون راه رفتن می توانید حرکت پلنک خود را موثرتر کنید. زمانی که این ورزش را انجام می دهید، بر روی ماهیچه های قفسه سینه تمرکز کنید. برای انجام این حرکت:

  • در وضعیت پلنک قرار بگیرید و سر و گردن را صاف نگه دارید. دست ها را در زیر شانه ها جمع کنید. قسمت پایین کمر شما باید سفت باشد.
  • عضلات شکم را سفت و دست و پای راست را از روی زمین بلند کنید. حالا یک قدم به راست بردارید. همه ی این کارها یک دور حساب می شود.
  • چند ثانیه مکث کنید. استراحت کنید و با پای دیگر به سمت راست قدم بردارید. حالا تغییر جهت دهید و در وضعیت شروع بایستید. این بار نوبت دست و پای چپ است.
  • این ست را سه مرتبه تکرار کنید.

این مطلب هم می تواند برای شما مفید باشد: 

 خوش فرم کردن سینه: پوش آپ

خوش فرم کردن سینه

یکی از بهترین ورزش های بادی ویت (وزن بدن)، پوش آپ یا شنا است. پوش آپ ماهیچه های گردن را نیز درگیر می کند. اگر پوش آپ استاندارد برای شما سخت است، زانوها را روی زمین بگذارید. برای انجام حرکت:

  • در وضعیت پلنک قرار بگیرید و دست ها را کمی بیشتر از شانه ها باز کنید. سر و گردن شما باید در حالت خنثی و شکمتان باید سفت باشد.
  • آرنج ها را خم کنید و بدن را تا جایی پایین بیاورید که قفسه ی سینه شما به زمین نزدیک شود. آرنج های شما نباید با زاویه ی ۹۰ درجه خم شوند، بلکه باید نزدیک به بدنتان باشند.
  • بازوها را صاف کنید و به وضعیت شروع بازگردید. سه ست چند مرتبه ای را کامل کنید.

خوش فرم کردن سینه: پرس سینه دمبل

خوش فرم کردن سینه

استفاده از دمبل در هنگام پرس سینه امکان دامنه ی حرکات را افزایش می دهد. با دمبل های ۵ تا ۷ کیلوگرمی شروع کنید. برای انجام حرکت:

  • هر یک از دمبل ها را در دست بگیرید و در انتهای یک نیمکت بنشینید.
  • خود را تا جایی پایین بیاورید که کمر شما روی نیمکت صاف، زانوهای شما خم و کف پاهای شما صاف روی زمین قرار گیرد.
  • شکم را سفت کنید و دمبل ها را از روی زمین تا میانه های بدن بالا بیاورید. روی ماهیچه های قفسه سینه تمرکز کنید.
  • وقتی بازوهای شما کاملا کشیده شد، کمی صبر کنید و وزنه ها را در جایگاه اول قرار دهید. این حرکت یک دور محسوب می شود.
  • ۳ ست ۱۲ مرتبه ای از این حرکت را انجام دهید.

خوش فرم کردن سینه: حرکت سوپرمن با توپ طبی

خوش فرم کردن سینه

برای درگیر کردن شکم و چالش قفسه سینه از توپ طبی استفاده کنید. برای انجام حرکت:

  • روی شکم بخوابید. بازوها را در جلوی بدن دراز کنید و یک توپ طبی را بگیرید. سر و گردن شما باید ریلکس باشد.
  • از شکم و قفسه سینه برای بالا بردن پاها، بالا تنه و توپ طبی از روی زمین استفاده کنید.
  • بدون اینکه به گردن فشار وارد کنید، تا جایی که می توانید بالا بیایید و کمی مکث کنید.
  • به وضعیت اول بازگردید و سه ست ۱۲ مرتبه ای را تکرار کنید.

این مطلب هم می تواند برای شما مفید باشد: 

خوش فرم کردن سینه: پرس سینه با دمبل روی سطح شیب دار

خوش فرم کردن سینه

وجود شیب در این حرکت برای ماهیچه های گردن بسیار مفید است. برای انجام حرکت:

  • سطح نیمکت را شیب دار کنید.
  • دمبل ها را بردارید و روی نیمکت بنشینید. حالا دراز بکشید و دمبل ها را تا قفسه سینه بالا بیاورید. آرنج ها را خم کنید و بالای بازوها را موازی با زمین قرار دهید.
  • بدن را کمی بلند کنید. بازوها را بکشید و دمبل ها را بالای بدن نگه دارید. کمی صبر کنید و کمر را پایین بیاورید.
  • سه ست ۱۲ مرتبه ای از این حرکت را انجام دهید.

مترجم: مریم اصیلی

من 106 کیلو بودم، هیچ لباسی اندازه‌م نمی‌شد! بالاخره زیر نظر متخصص تغذیه‌ برنافیت رژیم گرفتم و در 8 ماه، 27 کیلو لاغر شدم. رژیم برنافیت، آخرین رژیم زندگیم بود!

شما هم می‌تونید!!!

مترجم: مریم اصیلی

مترجم: مریم اصیلی

5/5

به اشتراک بگذارید

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

جدیدترین مقالات

همه مقالات
0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
guest
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments

برنافیت، ارائه دهنده‌ی رژیم غذایی دکترکرمانی است که رژیم غذایی و برنامه غذایی را به صورت گروهی و زیر نظر پشتیبان اختصاصی ارائه می‌دهد.

گروه برنافیت دکتر کرمانی، مشاوره تغذیه و تناسب اندام

گروه برنافیت دکتر کرمانی یکی از بزرگترین گروه های درمانی چاقی و لاغری می باشد که با ارائه رژیم گروهی با استفاده از بروز ترین متد های لاغری به شما در رسیدن به لاغری و تناسب اندام کمک میکند.
بیشتر...

یکی از زیر مجموعه‌های دکتر کرمانی که با بیش از چند سال سابقه درخشان در زمینه تغذیه و لاغری توانسته است، هزاران افراد را به تناسب اندام دلخواه خودشان برساند، مجموعه برنافیت دکتر کرمانی است. در سایت برنافیت با دنیایی از مطالب درمورد تغذیه و لاغری روبه‌رو خواهید شد و  هر آن‌چه درمورد تغذیه و لاغری است را در این‌جا می‌توانید پیدا کنید.

هنگام ورود به سایت برنافیت دکتر کرمانی با انواع متفاوتی از رژیم‌ها روبه رو می‌شوید از جمله: رژیم تثبیت وزن برنافیت، برنامه‌غذایی روزانه برنافیت، رژیم غذایی برای لاغری، رژیم غذایی رایگان، رژیم غذایی لاغری برای دموی‌ها، رژیم فستینگ، رژیم فشرده لاغری، رژیم کاهش وزن، رژیم کتوژنیک، رژیم گروهی برنافیت، رژیم لاغری 20 کیلویی، رژیم لاغری رایگان، رژیم لاغری سریع، رژیم مایر، رژیم سیب، رژیم شیر، رژیم، رژیم افزایش وزن برنافیت، رژیم آنلاین، رژیم بارداری و شیردهی، رژیم برای بلغمی‌ها، رژیم برای دموی‌ها، رژیم پروتئین، بارهنگ برای لاغری است که تنوع رژیم‌ها باعث شده به یک مجموعه بسیار قوی در حوزه لاغری و تغذیه شناخته شود.

تمامی دستورات برنامه‌های غذایی زیر نظر کارشناسان دکتر کرمانی ارائه می‌شود و دستورات مصرف هر خوراکی با مقدار کالری مورد نیاز نیز در برنامه غذایی برای هر شخص به صورت جداگانه گفته می‌شود. مانند: طریقه مصرف دانه چیا برای لاغری، ماسالای چینی برای لاغری، سیر سیاه لاغری، سرکه سیب برای لاغری ، زردچوبه برای لاغری شکم، چای سبز برای لاغری، دانه چیا، دمنوش‌های لاغری و…. خواص میخک برای لاغری.

برنامه غذایی برای هر شخصی متفاوت است و با توجه به شرایط جسمانی هر فرد برنامه غذایی جداگانه به آن داده می‌شود مانند: برنامه رژیم غذایی 7 روزه، برنامه غذایی برای افزایش وزن، برنامه غذایی برای بدنسازی، برنامه غذایی برای کاهش وزن.

در مجموعه برنافیت دکتر کرمانی امکاناتی نظیر: مشاور تغذیه آنلاین، مشاوره رایگان رژیم لاغری، دریافت رژیم به صورت آنلاین، کاهش وزن سریع، آب کردن چربی شکم، نرم افزار رژیم غذایی رایگان برنافیت، ورزش برای لاغری، پشتیبان اختصاصی رژیم، چالش رژیم لاغری،  کالری مواد غذایی برنافیت،  محاسبه bmiدکتر کرمانی، دوچرخه ثابت برای لاغری،  قوی‌ترین رژیم لاغری، کاهش چربی، کاهش وزن، گروه لاغری برنافیت دکتر کرمانی، لاغری سریع، لاغری سریع 10روزه، لاغری سریع در یک هفته، لاغری و تناسب اندام، چاقی، زیبایی اندام، ورزش لاغری، ورزش و تناسب اندام، نمونه رژیم دکتر کرمانی، پیج دکتر کرمانی، رژیم دکتر کرمانی رایگان‌ و انواع روش‌های لاغری.

راه ارتباطی با مجموعه برنافیت دکتر کرمانی از طریق سایت برنافیت، اینستاگرام برنافیت دکتر کرمانی و واتساپ برنافیت امکان پذیر است و همراهی شما عزیزان باعث شده است تا یک خانواده بزرگی کنار هم تشکیل دهیم.

برنافیت، ارائه دهنده‌ی رژیم غذایی دکترکرمانی است که رژیم ها را به صورت گروهی و زیر نظر کارشناس اختصاصی ارائه می‌دهد.

دسترسی سریع

پربازدیدترین ها

انواع رژیم ها

برنافیت، ارائه دهنده‌ی رژیم دکترکرمانی است که رژیم ها را به صورت گروهی و زیر نظر پشتیبان اختصاصی ارائه می‌دهد.

گروه برنافیت دکتر کرمانی، مشاوره تغذیه و تناسب اندام

گروه برنافیت دکتر کرمانی یکی از بزرگترین گروه های درمانی چاقی و لاغری می باشد که با ارائه رژیم گروهی با استفاده از بروز ترین متد های لاغری به شما در رسیدن به لاغری و تناسب اندام کمک میکند.
دریافت مشاوره رژیم برنافیت
برای رسیدن به وزن دلخواهت، شماره‌ات رو ثبت کن تا از کارشناسان ما مشاوره رایگان بگیری!

دریافت مشاوره رایگان رژیم

اگه می‌خوای به وزن دلخواهت برسی، شماره‌ات رو ثبت کن تا از کارشناس‌های برنافیت دکترکرمانی مشاوره‌ رایگان بگیری!

[contact-form-7 id="19069" title="فرم مشاوره"]