برای چالش هوازی این حرکات ورزشی چربی سوز را انجام دهید

حرکات ورزشی پایین بسیار جالب و چالش بر انگیز است. در یک راند ممکن است تصور کنید بسیار راحت این حرکات را انجام می دهید، اما تمرین ها که ادامه می یابند، می بینید خیلی هم راحت نیستند.

این چهار حرکت در بین تمرینات قدرتی منحصر به فرد متغیر هستند و با حرکات انفجاری ادامه می یابند.

حرکات قدرتی منحصر به فرد، شامل لانج از پهلو و پرس شانه ی معکوس است که اولی بر قدرت قسمت پایین بدن و دومی بر شانه ها، کمر و بازوها تمرکز می کند.

ویدیوی مشابه: ۱۰ حرکت بوت کمپ برای سوزاندن چربی های بدن

شما می توانید این حرکات را با حرکات انفجاری بیشتری همچون جامپ اسکوات و مانتین کلایمر انجام دهید. جامپ اسکوات، پاهای شما را تحت چالش قرار می دهد و با انجام حرکات مانتین کلایمر، می توانید از قدرت کامل قفسه ی سینه و شکم بهره ببرید.

ترکیب ورزش های قدرتی و حرکات انفجاری به افزایش قدرت شما کمک می کند و عدم تعادل را در گروهی از ماهیچه های کوچک که ممکن است در طول تمرین های معمولی نادیده گرفته شوند، از بین می برد. علاوه بر این موارد، شدت کالری سوزی را در کل بدن افزایش می دهد.

کاری از گروه محتوای برنافیت

می‌خوای ثابت کنی که می‌تونی به وزن ایده آلت برسی ؟

اصولی و تخصصی ترین برنامه رژیم غذایی رو از برنافیت دریافت کن کنارت هستیم تا سریع تر لباسی که دوست داری رو بپوشی

از همین الان شروع کن تا زودتر به هدفت برسی!
5/5

به اشتراک بگذارید

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin

جدیدترین مقالات

همه مقالات
guest
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments