حتی اگر پشت میز نشین هستید با این 6 روش وزن کم می کنید

افرادی که دائم پشت میز می نشینند و تمام وقت خود را پشت کامپیوتر می گذرانند، هیچ تحرکی ندارند و تنها بخشی از بدن آنها که در حال فعالیت است، انگشت های در حال تایپشان می باشد.

برخی دیگر از این افراد که شغل پراسترسی دارند، ممکن است دچار پرخوری احساسی شوند و در نتیجه وزن آنها به شدت افزایش یابد.

اما تمرین های ورزشی پشت میزی نیز وجود دارند که بسیار موثر هستند. این استراتژی های غذایی و ورزشی به شما کمک می کنند که حتی اگر تمام روز را پشت میز می نشینید، بتوانید وزن خود را کاهش دهید.

1- سی دقیقه ورزش را در اولویت کارهایتان قرار دهید.

به برنامه ی روزانه ی خود نگاهی بیاندازید و ورزش برای پنج روز در هفته به مدت 30 دقیقه را فراموش نکنید. هر چیز دیگری را که به سلامت شما آسیب می رساند و بخشی از کار شما نیست مثل گذراندن وقت با رسانه های اجتماعی و تماشای تلویزیون را حذف کنید.

2- از پله ها استفاده کنید.

وقتی سر کار می روید، به جای استفاده از آسانسور یا پله برقی از پله ها استفاده کنید. حتی می توانید ورزش 30 دقیقه ای خود را در ده دقیقه بالا و پایین رفتن از پله ها، هر کدام به مدت 10 دقیقه خلاصه کنید و یا حتی به مدت 30 دقیقه ورزش کنید.

3- از مصرف میان وعده های ناسالم بپرهیزید.

سعی کنید کشوی میز خود را پر از خوراکی های سالم مثل آجیل، میوه و پاپ کورن بدون کره کنید و از مصرف میان وعده هایی چون چیپس، کیک و کلوچه بپرهیزید. این کار به شما کمک می کند که کالری کمتری مصرف کنید.

4- روزی 8 لیوان آب بنوشید.

زنانی که فعالیت آنها بیشتر است، باید روزانه 2.7 لیتر آب مصرف کنند. مصرف آب در طول روز با خستگی مقابله می کند، از سر درد ناشی از کم آبی و مصرف خوراکی در هنگام سیری نیز جلوگیری می کند.

پیشنهاد برنافیت: [button color=”orange2″ link=”https://bornafit.ir/%D9%85%D9%88%D8%B1%D8%AF-%DA%A9%D9%85-%D8%A2%D8%A8%DB%8C-%D8%A8%D8%AF%D9%86-%D8%A8%D8%AF%D8%A7%D9%86%DB%8C%D8%AF/” align=”right” target=”_blank”]هر آنچه که باید در مورد کم آبی بدن بدانید[/button]

5- در میان وعده ی خود از پروتئین ها استفاده کنید.

در هنگام مصرف میان وعده از میوه ها و پروتئین ها به طور همزمان استفاده کنید. دلیلش این است که پروتئین مدت بیشتری از شکر و کربوهیدرات طول می کشد تا هضم شود، بنابراین فرد دچار افزایش قند خون ناگهانی نمی شود. کره ی بادام زمینی، آجیل، دانه ها و تخم مرغ آب پز میان وعده ی خوبی محسوب می شوند.

پیشنهاد برنافیت: [button color=”orange2″ link=”https://bornafit.ir/%D8%B3%D8%A7%D9%84%D9%85-%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D9%BE%D8%B1%D9%88%D8%AA%D8%A6%DB%8C%D9%86-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%AD%DB%8C%D9%88%D8%A7%D9%86%DB%8C/” align=”right” target=”_blank”]چگونه سالم ترین پروتئین های حیوانی را انتخاب کنیم؟[/button]

6- بایستید.

طبق تحقیقات، ایستادن هر یک ساعت یک بار موجب می شود که 9 کالری بیشتر بسوزانید. حتی ایستادن، سطح قند خون را تنظیم و به کاهش وزن نیز کمک می کند.

کاری از گروه محتوای برنافیت

guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments

مطالب مرتبط:

خانه