ورزش هایی برای برجسته شدن گونه ها

درست همانند اعضای دیگر بدن، گونه ها نیز دارای ورزش های مخصوص به خود هستند. ورزش های صورت، گونه ها را برجسته و صورت را زیبا تر و جوان تر نشان می دهند. حرکات ورزشی مربوط به دهان، لب و گونه همه برای برجسته کردن صورت بسیار مفید می باشند.

ماهیچه های صورت در زیر پوست، کاملا با هم در ارتباط هستند. ورزش های صورت، برای تحریک جریان خون، کاهش افتادگی پوست و عضلانی کردن ماهیچه های صورت بسیار مفیدند، موجب سفت شدن آن و برجسته شدن صورت و گونه ها شده و از افتادن آن جلوگیری می کنند.

پیشنهاد برنافیت: ورزش برای صورت

ورزش لب

برای صاف کردن پوست و تون دادن به عضلات صورت، این ورزش را هر روز انجام دهید. لب های خود را به سمت بیرون بکشید و به آنها شکل گرد بدهید. دهان خود را به سمت بیرون بکشید، سپس تا جایی که می توانید دهان خود را باز کنید. یک ثانیه مکث و سپس آن را دوباره گرد کنید. این حرکت را 10 مرتبه انجام دهید.

ورزش دهان

این ورزش، پوست صورت شما را سفت می کند و آن را برجسته تر نشان می دهد. صاف بنشینید و دهان خود را کمی باز کنید، اما فشار ندهید. با استفاده از ماهیچه های گونه، لب های خود را جمع کنید، این حرکت را برای 10 ثانیه نگه دارید، سپس دهان خود را به حالت اولیه باز گردانید. برای درک انقباض گونه ها، می توانید انگشتان خود را روی گونه قرار دهید. این حرکت را 10 مرتبه تکرار کنید.

ورزش گونه ها

پوست شل و افتاده، صورت شما را پیرتر نشان می دهد، اما حرکتی که در ادامه معرفی شده ماهیچه های گونه ی شما را سفت و منقبض و سفت می کند. دهان خود را ببندید و به آرامی لبخند بزنید. لپ خود را تو بدهید و تا جایی که می توانید به سمت دندان ها بکشید. 10 ثانیه در این وضعیت بمانید، سپس آن را رها کنید. این حرکت را 10 مرتبه تکرار کنید.

ورزش لبخند

این حرکت ورزشی، گونه های شما را سفت می کند و بالا می کشد. برای اطمینان از درست انجام دادن این حرکت، به آیینه نگاه کنید. تا جایی که می توانید لبخند بزنید، دهان خود را ببندید و تا جایی که می توانید گوشه های دهان خود را منقبض کنید. در این حالت، باید حرکت ماهیچه های صورت را مشاهده کنید. 5 ثانیه در این وضعیت بمانید، سپس دهان خود را باز کنید. این حرکت را 10 مرتبه انجام دهید.

ورزش استخوان گونه

برای تحریک جریان و گردش خون و سفت کردن ماهیچه های گونه، باید این حرکت را انجام دهید. سر خود را بالا ببرید و به سقف نگاه کنید. سه انگشت وسط خود را روی گونه ها گذاشته، به سمت پایین بکشید. همزمان با یک لبخند شدید، گونه های خود را به سمت بالا بکشید. در این حالت، باید فشار دهان خود را روی انگشت ها احساس کنید.

guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments