محصولات زیبایی حاوی عسل - برنافیت

[iconbox title=”اگر وقت ندارید…” title_align=”right” content_align=”right” layout=”boxed”  align=”right” type=”vector” icon=”momizat-icon-pencil2″ icon_align_to=”title” size=”32″ icon_color=”#3e256a” ]عسل دارای انواع پروتئین، اسیدهای آمینه، اسیدهای آلی مثل اسید فرمیک و مشتقات کلروفیل و مقداری آنزیم و رایحه‌های معطر است. عسل مصارف بسیار زیادی در زیبایی پوست و مو دارد. محصولات زیبایی حاوی عسل موجب رطوبت رسانی به پوست می شوند زیرا که این ماده مغذی یک ضد باکتریست که از التهاب پوست و جوش جلوگیری می کند.

عسل دارای خواص فوق العاده ای است و مصارف بسیار زیادی در زیبایی پوست و مو دارد. عسل حاوی پینوکمبرین است، فلاونوئیدی که کارهای فوق العاده ای برای پوست انجام می دهد. این ماده به بازسازی، احیا و سلامت پوست کمک می کند. به علاوه، عسل، یک هموکتانت است که موجب رطوبت رسانی به پوست می شود و یک ضد باکتری است که از التهاب پوست و جوش جلوگیری می کند. البته این ماده را تنها برای صورت خود استفاده نکنید. خاصیت رطوبت دهندگی و شفا بخشی آن برای پوست بدن شما نیز بسیار مفید است. در ادامه به برخی از محصولات حاوی عسل که کاربردهای زیادی در سلامت پوست و موی شما دارند، اشاره شده است.

کرم دست ساوانا بی شرکت بیس وکس

محصولات زیبایی حاوی عسل - برنافیت

این کرم حاوی عسل و موم، دارای خواص شفابخشی و رطوبت دهندگیست که به جوانسازی پوست نیز کمک می کند. کمپانی ساوانا توسط یک زنبوردار تاسیس شد و این تجارت کوچک، متعهد به آموزش افراد در مورد اهمیت عسل و چگونگی حفظ آن از مواد مضر می باشد.

پیشنهاد برنافیت: [button color=”orange2″ link=”https://bornafit.ir/%D8%AC%D9%88%D8%A7%D9%86-%D8%B3%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%D9%BE%D9%88%D8%B3%D8%AA-%D8%A8%D8%A7-rf/” align=”right” target=”_blank”]جوان سازی پوست با RF[/button]

پاک کننده ی 100 درصد خالص عسل لوندر

محصولات زیبایی حاوی عسل - برنافیت

این پاک کننده ی حاوی فونداسیون نارگیل نه تنها پوست شما را خشک و ملتهب نمی کند، بلکه حتی برای پوست کودکان نیز ملایم است. این کرم برای پوست های مستعد به آکنه مفید است.

ماسک عسل لایه بردار مانوکا

محصولات زیبایی حاوی عسل - برنافیت

عسل مانوکا، عسلی است که زنبورها با جمع کردن گرده از گیاه درخت چای به دست می آورند که در مقابل عسل عادی به شدت ضد میکروبی است و گزینه ی خوبی برای پوست های مستعد به آکنه محسوب می شود. این ماسک لایه بردار شفابخش است و پس از هر بار استفاده، پوست شما را صاف و تازه
می کند.

کرم دست نی کد بی

محصولات زیبایی حاوی عسل - برنافیت

اگر تمام روز را در باغچه ی خود مشغول به کار بوده اید، این کرم دست حاوی عسل برای شما بسیار مناسب است. این کرم غلیظ و رطوبت رسان، دستان خشکیده و ترک خورده ی شما را احیا می کند.

پیشنهاد برنافیت: [button color=”orange2″ link=”https://bornafit.ir/%D8%AF%D8%B3%D8%AA-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%AC%D9%88%D8%A7%D9%86-%D8%AA%D8%B1%DB%8C-%D8%AF%D8%A7%D8%B4%D8%AA%D9%87-%D8%A8%D8%A7%D8%B4%DB%8C%D8%AF/” align=”right” target=”_blank”]دست های جوان تری داشته باشید[/button]

کرم زنبور عسل مارین

محصولات زیبایی حاوی عسل - برنافیت

این لوسیون بدن حاوی عسل کالیفرنیا، دارای بافت کرمی و غلیظ است و به دلیل ترکیب روغن مرکبات و اسطوخودوس، بوی فوق العاده ای دارد.

شامپوی تخم مرغ و عسل چارین والی

محصولات زیبایی حاوی عسل - برنافیت

شامپوها نقش مهمی در سلامت موها دارند. این شامپوی طبیعی حاوی عسل از مواد طبیعی ساخته شده است. عسل به درخشندگی، رطوبت رسانی و سلامت موها کمک می کند.

کرم چشم و صورت بی فرندلی

محصولات زیبایی حاوی عسل - برنافیت

برای ایجاد رطوبت رسانی عمیق، از این کرم شب جوان کننده استفاده کنید. عسل علاوه بر رطوبت رسانی، موجب تحریک تولید کلاژن می شود.

صابون عسل و جو دو سر

محصولات زیبایی حاوی عسل - برنافیت

این صابون برای افراد با پوست های حساس ساخته شده است. جو دو سر ارگانیک آن موجب لایه برداری و عسل موجود در آن، موجب احیای پوست می شود. به علاوه، این محصول فاقد هر گونه رنگ و عطر می باشد.

[box type=”note”]میکرودرم یا میکرودرم ابرژن، یک روش غیرتهاجمی برای پاکسازی پوست می باشد. در میکرودرم، علاوه بر لایه برداری پوست، رشد کلاژن نیز تحریک می شود تا پوستی سالم که ظاهر بهتری دارد و صاف تر است، نمایان شود. از این روش برای رفع چین و چروک های ریز، منافذ باز پوست، کک مک، لکه ها، کمرنگی پوست و لکه های خورشیدی و آفتاب سوختگی پوست استفاده می شود.[/box]

بدن شویه ی عسل ساوانا بی کمپانی

محصولات زیبایی حاوی عسل - برنافیت

این بدن شویه یک جایگزین عالی برای صابون است و علاوه بر عسل که خاصیت مغذی دارد، دارای خاصیت پاک کنندگی و عطر نعناع و علف لیمو می باشد.

برق لب زنبور عسل برت

محصولات زیبایی حاوی عسل - برنافیت

عسل برای پیشگیری از خشکی و پوست پوست شدن لب ها بسیار مفید است. این مرطوب کننده ی حاوی عسل بدون هیچ گونه رنگ و طعم طبیعی، موجب رطوبت رسانی و احیای پوست لب ها می شود.

لایه برداری لب ها پیش از استعمال یک برق لب آبرسان بسیار اهمیت دارد. این اسکراب خانگی را تهیه و برای یک یا دو بار در هفته استفاده کنید تا لب های شما همواره صاف و بدون پوسته بماند.

کاری از گروه محتوای برنافیت

Home