سلولیت را با امواج رادیو فرکانسی کاهش دهید!

درمان رادیو فرکانسی در زیبایی شناسی، به عنوان روشی برای ایجاد گرمای شدید به بافت های زیر اپی درمیس محسوب می شود و هدف آن، افزایش تولید کلاژن، گردش و آزاد شدن چربی از این بافت ها می باشد. درمان عمیق رادیو فرکانسی، موجب درمان افتادگی پوست و سلولیت به طور همزمان می شود و پوست شما صاف تر، سفت تر و زیباتر می شود. اساس رادیو فرکانسی بر همین است که بدون هیچ التهاب، قرمزی و سوختگی به درمان سلولیت بپردازد.


در حال حاضر رادیو فرکانسی یکی از بهترین روش های غیر تهاجمی بدون نیاز به جراحی برای کاهش سلولیت است. اساس رادیو فرکانسی بر این است که در آن، جریان های الکتریکی با فرکانس بالا، بدون ایجاد گرما به لایه های سطحی پوست نفوذ می کنند. اگر می خواهید بیشتر با سلولیت آشنا شوید، با برنافیت همراه باشید.

آنچه باید درباره سلولیت، بدانید

درباره رادیو فرکانسی

رادیو فرکانسی افتادگی پوست و سلولیت را به طور همزمان درمان می کند و پوست شما صاف تر، سفت تر و زیباتر می شود. اساس رادیو فرکانسی بر همین است که بدون التهاب، قرمزی و سوختگی، پروسه ی درمان را انجام دهد. همه ی انواع رادیو فرکانسی ها، یکسان نیستند و به یک شکل کار نمی کنند. دلیل آن هم این است که بسیاری از افراد غیر متخصص، با دستگاه های ارزان موجود در بازار به این کار می پردازند.

برخلاف تصور عمومی، درمان با رادیو فرکانسی دو قطبی و ماشین های خازنی برای درمان سلولیت چندان مناسب نیست. به همین دلیل است که بسیاری از زنان خیلی زود از این روش درمانی نا امید می شوند. در واقع، آنها از روش های مناسب برای این کار استفاده نمی کنند. به علاوه، بسیاری از این ماشین ها در سالن های زیبایی و کلینیک هایی نصب شده اند که تحت نظر کارشناسان نمی باشند آنقدر ضعیف هستند که نمی توانند نتایج چشمگیری حاصل کنند.

درمانی عمیق، قابل اطمینان، بدون درد و راحت

تمام ابزار رادیو فرکانسی که رادیو فرکانسی تک قطبی و مقاومتی را تشکیل می دهد، درمان های عمیقی محسوب می شوند. بسته به کرم، ژل و پروتکل های مورد استفاده، این درمان دقیقا بر روی بافت های خاص عمیقی تمرکز می کنند که آن را رادیو فرکانسی عمیق بافت ها می نامیم. این نوع رادیو فرکانسی، به اعماق پوست یعنی جایی که چربی های زیر جلدی، چربی سلولیت و بافت های همبند واقع شده اند، نفوذ می کند و بر روی ساختار کلاژن، سلول های کلاژن و سلول های چربی تاثیر می گذارد و آن را سفت می کند، سلولیت را کاهش می دهد و چربی های موضعی را از بین می برد. از آنجا که سطح پوست، به طور چشمگیری داغ نمی شود، هیچ درد و خطری از لحاظ سوختگی، قرمزی و التهاب رخ نمی دهد.

پیشنهاد برنافیت: چه روش هایی برای لاغری موضعی و کاهش سایز وجود دارد؟

روندی آسان و بدون درد، با بهترین نتایج

برخلاف بسیاری از درمان ها، رادیو فرکانسی، درست بر روی درمیس و هیپودرمیس عمل می کند، یعنی جایی که فیبرهای کلاژن محافظ پوست یافت می شوند. در این پروسه، فیبرهای کلاژن سفت می شوند که این عمل به نوبه ی خود موجب سفت شدن و لیفتینگ پوست می شود. وقتی جریان خون افزایش یابد، موجب تغذیه ی سلول های پوست، سم زدایی و جوانسازی پوست می شود، در نتیجه پوست را جوان تر می سازد.

سلول های چربی روی هیپودرمیس، تشویق به آزاد کردن چربی می شوند، در نتیجه زودتر می میرند و سلول های جدید جایگزین آنها می شود. برای افزایش تاثیر درمان رادیو فرکانسی می توان از روش هایی چون کویتیشن اولتراسوند، مزوتراپی الکترومغناطیسی چند عاملی و حتی روش های طبیعی با کافئین، عصاره ی چای سبز، رزوراترول، کورکومین، اسید هیالورونیک کم مولکولی و چندین وسیله ی دیگر استفاده کرد.

پیشنهاد برنافیت: 6 دمنوش لاغری که سوخت و ساز بدن را بالا می برد

guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments

مطالب مرتبط:

خانه