با این ورزش های آسان چربی های بدن را نابود کنید

[iconbox title=”مقاله در یک نگاه” title_align=”right” content_align=”right” layout=”boxed” align=”right” type=”vector” icon=”momizat-icon-pencil2″ icon_align_to=”title” size=”32″ icon_color=”#3e256a” ] گاهی اوقات با اینکه به باشگاه می روید و فعال هستید، همچنان چربی هایی در قسمت پهلو، ران و شکم شما وجود دارد. این موضوع نشان می دهد که شما باید تغییری در ورزش های خود ایجاد کنید. انجام حرکات کاردیو یا هوازی، تمرین های اینتروال با شدت بالا، پیاده روی روزانه، استفاده از پله ها و انجام فعالیت های مورد علاقه به کاهش چربی های بدن کمک می کنند.[/iconbox]

ورزش های زیای وجود دارند که با تمرکز بر روی چربی های بدن به تناسب اندام و کاهش وزن کمک می کنند. برنافیت لیستی از این ورزش ها را برای شما فراهم کرده است.

30 دقیقه کاردیو علاوه بر ورزش روزانه

چربی های بدن- ورزش و تناسب اندام- برنافیت

اگر در ورزش های شما وزنه برداری وجود دارد، اما زیاد عرق نمی کنید، هرگز از فواید چربی سوزی کاردیو بهره مند نخواهید شد. دویدن، راه رفتن سریع، شنا کردن، دوچرخه سواری و دیگر فعالیت های ورزشی سریع، ضربان قلب شما را بالا برده و موجب می شود بیشتر از ورزش های قدرتی ثابت چربی بسوزانید.

پیشنهاد برنافیت: ورزش های کاردیو سوزی که در خانه نیز می توان انجام داد

حرکات شنا و لانج به صورت یک روز درمیان

چربی های بدن- ورزش و تناسب اندام- برنافیت

ترکیب حرکت شنا و لانج با هم شاید چنان پیچیده و سخت نباشد، اما طبق نظر کارشناسان ورزشی یکی از روش های مفید برای رهایی از چربی های بدن است. شما می توانید سه ست 12 مرتبه ای شنا و سه ست 12 مرتبه ای لانج را به صورت یک روز در میان انجام دهید. این دو حرکت ساده، ماهیچه های شما را تقویت و بدن شما را خوش فرم می کند.

تمرین های اینتروال با شدت بالا

چربی های بدن- ورزش و تناسب اندام- برنافیت

مربیان تناسب اندام بر این باورند که تمرینات اینتروال با شدت بالا یک روش موثر برای کاهش چربی های بدن است. برای انجام این ورزش ابتدا باید به مدت کوتاهی (مثلا 20 ثانیه) به ورزش کاردیو بپردازید، سپس دو برابر زمان ورزش را استراحت کنید و نفس بگیرید. این الگو را به مدت 20 الی 30 دقیقه تکرار کنید. اگر به راه رفتن علاقه دارید، ابتدا 20 تا 30 ثانیه سریع راه بروید یا آرام بدوید، سپس به مدت 30 تا 60 ثانیه حرکت را کند کنید و به همین منوال ادامه دهید. این بالا رفتن ضربان قلب به طور مداوم، نشان دهنده ی این است که بدن در وضعیت چربی سوزی به سر می برد.

45 دقیقه پیاده روی روزانه

چربی های بدن- ورزش و تناسب اندام- برنافیت

برای پیاده روی لازم نیست قدم ها را بشمارید، تنها زمان را در نظر داشته باشید. 45 دقیقه پیاده روی علاوه بر فعالیت های دیگر به کاهش چربی ها کمک می کند. اگر این پیاده روی را در ابتدای صبح و پیش از صبحانه انجام دهید، تاثیر آن چند برابر خواهد شد. چرا که سوخت و ساز بدن را افزایش داده و شما را در وضعیت چربی سوزی قرار می دهد.

استفاده از پله ها

چربی های بدن- ورزش و تناسب اندام- برنافیت

آیا اداره ی شما در طبقه ی هشتم یک ساختمان است؟ آیا پله های فروشگاه نزدیک به آسانسور است؟ درست است که استفاده از آسانسور بسیار آسان و راحت است، اما مزیت کالری سوزی بالا رفتن از پله ها را ندارد. می توانید استفاده از پله ها را برای خود به یک عادت روزانه تبدیل کنید. حتی می توانید با دویدن روی پله ها و افزایش ضربان قلب این کار را تبدیل به یک ورزش چربی سوز کنید.

انجام فعالیت های مورد علاقه

چربی های بدن- ورزش و تناسب اندام- برنافیت

یکی از نکات مهم در ورزش این است که هر چه شما بیشتر از فعالیتی لذت ببرید، به مدت طولانی تری آن را انجام خواهید داد. مثلا اگر دویدن را دوست نداشته باشید، اما خود را مجبور به دویدن کنید، این کار برای شما خسته کننده خواهد شد و به دنبال بهانه ای برای قطع آن خواهید بود. فعالیت هایی چون شنا، قایق سواری و دوچرخه سواری زیاد شبیه به ورزش نیستند، اما چون لذت بخش ترند، تمایل بیشتری برای انجام آنها وجود دارد. نکته ی مهم این است که برای کاهش چربی های بدن باید یک فعالیت را در مواقع خاصی از روز انجام داده و آن را تبدیل به یک عادت کنید.

مترجم: مریم اصیلی

رژیم گروهی؛ راه‌حل قطعی لاغری

دکترکرمانی بعد از سال‌ها تجربه به این نتیجه رسید که رژیم گروهی، بهترین راه‌حل برای افرادیه که در رژیم، انگیزه‌شون کم می‌شه و بر همین اساس ماراتن لاغری رو رونمایی کرد. بیشتر از ۹۰ درصد افرادی که با ماراتن لاغری رژیم گرفتن به وزن دلخواه‌شون رسیدن!

به اشتراک بگذارید

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

مطالب مرتبط

جدیدترین مقالات

همه مقالات
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments

برنافیت، ارائه دهنده‌ی رژیم غذایی دکترکرمانی است که رژیم غذایی و برنامه غذایی را به صورت گروهی و زیر نظر پشتیبان اختصاصی ارائه می‌دهد.

مجموعه برنافیت دکتر کرمانی، مشاوره تغذیه و تناسب اندام

مجموعه برنافیت اولیه و تنها شبکه اجتماعی سلامت فارسی زبان است.
برنافیت اینجاست تا درصورتی که در حین رژیم دچار استپ وزنی شدید، درگیر بیماری باشید یا بخاطر شرایط خاصی مانند کارمند بودن یا بارداری در شروع یا ادامه رژیم مردد باشید و یا خاطره چند بار گرفتن رژیم بی حاصل داشته باشید، به شما کمک کند.

بیشتر...

شما می توانید مشکلاتتان را با افرادی که چالش ها و شرایط مشابه با شما دارند مطرح کنید، در چالش های افزایش انگیزه برنافیت شرکت کنید و با داشتن یک متخصص اختصاصی در طول رژیم سوالات و مشکلاتتان را با ایشان مطرح کنید و مسیر تناسب اندام را یک بار برای همیشه تا تغییر سبک زندگیتان،طی کنید.
ما در برنافیت معتقدیم تناسب اندام و سبک زندگی از همدیگر جدا نیستند و نمی توان به قیمت دستیابی به تناسب اندام، سلامتی افراد را بازیچه قرارداد.به همین دلیل تفاوتی ندارد که حین گذراندن رژیم از مجموعه برنافیت باشید یا نه. در هرصورت شما به جامعه تناسب اندام فارسی زبان دسترسی دارید تا بتوانید ضمن دسترسی به پشتیبان متخصص تغذیه، سوالات و چالش های خود و دیگران را با همراهی یکدیگر حل کنید.

برنافیت، ارائه دهنده‌ی رژیم غذایی دکترکرمانی است که رژیم ها را به صورت گروهی و زیر نظر کارشناس اختصاصی ارائه می‌دهد.

دسترسی سریع

پربازدیدترین ها

انواع رژیم ها

مجموعه برنافیت، مشاوره تغذیه و تناسب اندام

مجموعه برنافیت اولیه و تنها شبکه اجتماعی سلامت فارسی زبان است.
برنافیت اینجاست تا درصورتی که در حین رژیم دچار استپ وزنی شدید، درگیر بیماری باشید یا بخاطر شرایط خاصی مانند کارمند بودن یا بارداری در شروع یا ادامه رژیم مردد باشید و یا خاطره چند بار گرفتن رژیم بی حاصل داشته باشید، به شما کمک کند.

مشخصات شما با موفقیت ارسال شد
همکاران ما به زودی با شما تماس خواهند گرفت

دریافت مشاوره رژیم برنافیت
برای رسیدن به وزن دلخواهت، شماره‌ات رو ثبت کن تا از کارشناسان ما مشاوره رایگان بگیری!

دریافت مشاوره رایگان رژیم

اگه می‌خوای به وزن دلخواهت برسی، شماره‌ات رو ثبت کن تا از کارشناس‌های برنافیت دکترکرمانی مشاوره‌ رایگان بگیری!

[contact-form-7 id="19069" title="فرم مشاوره"]