آرایشی زیبا برای چشم آبی ها

[iconbox title=”مقاله در یک نگاه” title_align=”right” content_align=”right” layout=”boxed”  align=”right” type=”vector” icon=”momizat-icon-pencil2″ icon_align_to=”title” size=”32″ icon_color=”#3e256a” ]هر رنگ چشمی آرایش مخصوص به خود را دارد و برای چشم های رنگی نمی توان از همان آرایش چشم های مشکی استفاده کرد. افرادی که دارای چشم های آبی هستند، باید از سایه ی نارنجی، برنزه یا خاکستری استفاده کنند. به جای خط چشم مشکی از خط چشم آبی یا تیره استفاده کنند و رژ لب قرمز بزنند. قرمز، در چرخه ی رنگ ها در مقابل آبی قرار دارد و یک تضاد زیبا از رنگ ها را ایجاد می کند.

آنچه در این مطلب خواهید آموخت نمایش

شاید تصور کنید افراد با رنگ چشم های متفاوت می توانند از آرایش های یکسان بهره ببرند اما، هر رنگ چشمی آرایش مخصوص به خود را دارد و برای چشم های رنگی نمی توان از آرایش چشم های مشکی استفاده کرد.افرادی که دارای چشم های قهوه ای هستند، می توانند از تنوع آرایشی بیشتری نسبت به دیگران استفاده کنند، اما چشم آبی ها باید رنگ ها و سایه های خاصی استفاده کنند. در این مقاله، به ترفندهایی اشاره می کنیم که چشمان رنگی شما را زیباتر، براق تر و برجسته تر نشان می دهد.

سایه ی چشم

در چرخه ی رنگ ها، نارنجی در مقابل آبی قرار دارد. بنابراین هر چیز که دارای تون نارنجی باشد، یک تضاد زیبا با رنگ چشم ها ایجاد می کند و چشمان شما را زیبا تر نشان می دهد. هم چنین استفاده از سایه ی خاکستری مایل به قهوه ای برای چشمان شما یک تون زیبا ایجاد می کند و قاب چشم تان را به خوبی مشخص می کند.

خط چشم

خط چشم مشکی در برابر چشم های آبی، بسیار خشن به نظر می رسد. بهتر است به جای آن از خط چشم تیره یا آبی دریایی استفاده کنید. این دو رنگ، رنگ چشمان شما را زیبا تر می کنند.

ریمل

گرچه خط چشم مشکی به دور چشم آبی، آنها را خشن نشان می دهد، اما ریمل مشکی باعث می شود چشم های شما زنده و سرحال بنظر برسد. دسته ی ریمل را نزدیک به انتهای مژه های خود بگیرید تا از پایه رنگ بگیرند.

رژ لب

برای افرادی که دارای چشم آبی دارند، تنها چیزی که همیشه می توانند روی آن حساب کنند، لب های قرمز است. همانطور که در مورد سایه ها گفته شد، قرمز نیز همانند نارنجی، یک تضاد با رنگ آبی ایجاد می کند، در نتیجه رژ لب قرمز با تضادی که با چشمان آبی ایجاد می کند، آرایش شما را برجسته تر و زیباتر نشان می دهد.

پیشنهاد برنافیت: [button color=”orange2″ link=”https://bornafit.ir/%d9%86%da%a9%d8%aa%d9%87-%db%8c-%d8%b3%d8%a7%d8%af%d9%87-%db%8c-%d8%a2%d8%b1%d8%a7%db%8c%d8%b4%db%8c-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%da%86%d8%b4%d9%85%d8%a7%d9%86%db%8c-%d8%b2%db%8c%d8%a8%d8%a7%d8%aa%d8%b1/” align=”right”] چند نکته ی ساده ی آرایشی برای داشتن چشمانی زیباتر[/button]

کاری از گروه محتوای برنافیت

guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments

مطالب مرتبط:

خانه