همه ی ما می دانیم که در خانه بودن چه لذتی دارد. آرامش بخش ترین جایی که می توان از آن نام برد. اما زندگی کردن در خانه های شیک سلبریتی ها، به شما چه حس و حالی می دهد؟ دیوارهای شیشه ای، آبشارهای مصنوعی، استخرهای لاکچری و منظره ی رو به اقیانوس بیشتر شبیه به رویاست تا واقعیت.

برنافیت امروز خانه های شیک سلبریتی ها را برای شما به تصویر خواهد کشید تا از دیدن آنها لذت ببرید.

عمارت سلین دیون

خانه های شیک سلبریتی ها- سلین دیون- برنافیت

متراژ: 1850 متر مربع

مکان: جزیره ژوپیتر، فلوریدا

ویژگی های برجسته: دیوارهای شیشه ای، 13 اتاق خواب، 14 حمام و دستشویی تنها نکات برجسته ی این خانه نیستند. پارک آبی وسط عمارت واقعا شگفت انگیز است. برای اینکه تصویر دقیق تری از این خانه داشته باشید، باید بگویم که برای پر کردن این پارک آبی به 500 هزار گالن آب نیاز است. سیستم استخر آن شامل دو استخر شنا، دو سرسره ی آبی، یک رودخانه، چندین فواره و یک خانه ی درختی است.

عمارت تیلور سوئیفت

خانه های شیک سلبریتی ها- تیلور سوئیفت- برنافیت

متراژ: 1020 کیلومتر مربع

مکان: بورلی هیلز، کالیفرنیا

ویژگی های برجسته: یکی از خانه های شیک و لاکچری متعلق به تیلور است. این خانه در سال 1934 ساخته شده و در همسایگی عمارت ستاره های هالیوود یعنی کلارک گیبل و چارلی چاپلین قرار دارد. این خانه برای فیلم برنده ی اسکار بهترین سال های زندگی ما در سال 1947 مورد استفاده قرار گرفت.

عمارت مرلین مونرو

خانه های شیک سلبریتی ها- مرلین مونرو- برنافیت

متراژ: 243 متر مربع

مکان: برنت وود، لس آنجلس

ویژگی های برجسته: چه عمارتی جز این می توانسته این هنرپیشه آمریکایی را متقاعد سازد تا پیش از خودکشی در آن زندگی کند؟ اینکه این تنها خانه ای بود که مونرو توانست بخرد، برای برخی از افراد جای سوال است. پس از آن این خانه و استخر لوبیا شکل آن هنوز دست نخورده باقی مانده است.

عمارت جین فوندا

خانه های شیک سلبریتی ها- جین فوندا- برنافیت

متراژ: 7100 متر مربع

مکان: کالیفرنیا

ویژگی های برجسته: خانه، دارای تهویه و روشنایی فوق العاده است. دیوارهای آن شیشه ای و فضای آن آرامش بخش است.

عمارت الویس پرسلی

خانه های شیک سلبریتی ها- الویس پرسلی- برنافیت

متراژ: 464 متر مربع

مکان: لاس وگاس، نوادا

ویژگی های برجسته: عمارت الویس در سال 1962 توسط مجله ی Look Magazine “خانه ی فردا” نامگذاری شد. دکوراسیون این عمارت که توسط آرشیتکت مدرنیست به نام ویلیام کریسل طراحی شد، همچنان پس از 55 سال با داشتن دیوارهای شیشه ای و استخر لاکچری جزء خانه های شیک به شمار می آید.

پیشنهاد برنافیت: زیباترین هنر پیشه های زن در سال 2017

عمارت جانی کارسون

خانه های شیک سلبریتی ها- جانی کارسون- برنافیت

متراژ: 16187 متر مربع

مکان: مالیبو

ویژگی های برجسته: بسیاری از خانه های شیک هنرمندان، منظره ای رو به دریا دارد. اما عمارت کارسون بالای یک صخره است و دیوارهای شیشه ای آن منظره ای رو به اقیانوس آرام ایجاد کرده که شگفت انگیز است. فضای بیرونی این عمارت مجهز به یک استخر فضای باز و آبشار و فضای داخلی آن دارای یک فضای طبیعی است.

مترجم: مریم اصیلی

Home