۸ روش کاهش وزن که نیاز به انگیزه ندارند

افرادی که دچار اضافه وزن هستند، اغلب آرزوی دیدن وزن ایده آل خود را بر روی ترازو دارند. اما می دانید که که کاهش وزن و تثبیت آن کار بسیار سختی است، به ویژه اگر برای این کار انگیزه ی کافی نداشته باشید. در اینجا به روش هایی برای کاهش وزن اشاره شده که هیچ نیازی به انگیزه ندارد.

رژیم دکتر کرمانی- رژیم حضوری دکتر کرمانی- برنافیت

۱- برای کاهش وزن خود یک دلیل بیابید

گاهی اوقات افراد نسبت به کاهش وزن بی انگیزه می شوند، چرا که در مرحله ی اول نمی دانند چگونه باید وزن خود را کاهش دهند. دلیل کاهش وزن شما باید حتی الامکان مشخص و منحصر به فرد باشد. یافتن یک دلیل مشخص برای کاهش وزن نه تنها عزم شما را برای این کار جزم می کند، بلکه پس از هر گونه شکست در این مسئله، شما را به مسیر اصلی باز می گرداند.

پیشنهاد برنافیت: رژیم غذایی ترسناک نیست!

۲- موانع خود را تعریف کنید

نداشتن انگیزه، می تواند نشانه ای برای فاکتورهای دیگر از جمله خستگی و استرس زیاد باشد. دلیل بی انگیزگی خود را کشف کنید و استراتژی هایی ایجاد کنید تا به شما کمک کند با آن مقابله کنید. برای مثال، شما برای تعریف پارامترهای اهداف خود، مواردی را در نظر بگیرید که از این هدف دورتان می کند. مثلا اگر از شکست می ترسید، از تغییراتی شروع کنید که تنها پنج دقیقه یا کمتر طول می کشد: مثل درست کردن اسموتی یا مدیتیشن.

گاهی شکم شما نیاز به استراحت دارد. این اسموتی خوشمزه ی مغذی می تواند بهسلامت روده های شما نیز کمک کند.

۳- یک لیست غذایی تهیه کنید

یک ژورنال غذایی برای خود تهیه کنید. ثبت غذاهایی که می خورید، شما را نسبت به عادت های غذاییتان آگاه و برای ایجاد تغییرات کوچک در رژیم لاغری با انگیزه تر می کند. از آنجا که این روش موجب ایجاد تغییرات کوچک در رژیم فعلی می شود، پایدارتر و علمی تر است. به علاوه این پیشرفت عاقلانه، شما را در طولانی مدت با انگیزه تر می کند. تنها، اطمینان حاصل کنید که به این موضوع با یک رویکرد فرصت طلبانه نگاه کنید، نه با رویکرد به یاد آوردن رفتارهای خوب و بد.

۴- اهداف غیرمرتبط با کاهش وزن تعیین کنید

اگر تنها بر روی عدد روی ترازو تمرکز کنید، ممکن است ناامید تر شوید، چرا که هر فردی در یک دوره ی خاص دچار فلات وزن (توقف) می شود و یا ممکن است وزن دلخواه خود را به راحتی روی ترازو نبیند. این مشکل در طولانی مدت منجر به کارشکنی می شود. به جای این کار، اهداف کوچکی وضع کنید که با کاهش وزن در ارتباط نباشد، مثل جایگزین کردن آب گازدار با نوشابه، پیاده روی پس از شام و اضافه کردن سبزیجات به وعده های غذایی. برای پیشگیری از احساس خستگی، در هر زمان تنها بر روی یک هدف متمرکز شوید. بررسی تمام و کمال سبک زندگی بسیار مشکل است و به ناامیدی می انجامد. انجام یک به یک اهداف، موجب افزایش اعتماد به نفس و خود کارآمدی می شود.

حتما بخوانید: اهدافی که بزرگترین تغییرات را به وجود می آورند

۵- دسترسی به اهداف را برای خود آسان تر کنید

همین که اولین هدف خود را تعیین کردید، باید همه ی آنها را همانند یک پازل در کنار هم قرار دهید تا آن هدف به حقیقت بپیوندد. برای مثال، اگر هدف اول شما مصرف یک غذای سالم برای سه بار در هفته است، باید یک دستورالعمل غذایی آماده کنید، مواد غذایی مورد نیاز را تهیه کنید و زمانی را برای تهیه ی این غذا در نظر بگیرید.

۶- پیشرفت خود را ثبت کنید

برای جا به جایی یک عادت بد با یک عادت خوب نیاز به زمان زیادی است. این کار را تا جایی تمرین کنید که برایتان عادی و طبیعی شود. هر گاه به یک عادت خوب دست یافتید، آن را ثبت کنید. مهم نیست که این عادت ها، چندان چشمگیر نباشند. زمانی که آن را ثبت می کنید، پیشرفت شما دوچندان خواهد شد.

۷- اجازه ندهید لغزش ها، شما را از مسیرتان دور سازد

شکست در هر کاری، غیر قابل اجتناب است، بنابراین به جای اینکه اجازه دهید ناامیدتان کنند، از آنها درس عبرت بگیرید. ببینید چه چیزی شما را به سمت شکست سوق می دهد، پس از آن دیگر اجازه ندهید چنین اتفاقی برایتان رخ دهد. اگر یک روز در یک میهمانی تولد بیش از حد کیک خوردید، روز بعد آن را با مصرف یک بشقاب سبزیجات جبران کنید.

پیشنهاد برنافیت: با این ۶ روش به رژیم غذایی خود پایبند باشید

۸- به تدریج، خود را با شرایط جدید وفق دهید

تنها، تعیین یک هدف به معنای موفقیت نیست. ایجاد تغییرات در هدفی که برای خود تعیین کرده اید و چگونگی رسیدن به آن، شما را به سمت پیشرفت هدایت می کند. اگر احساس می کنید هدفی که انتخاب کرده اید، بسیار خسته کننده تر از آن است که در ابتدا تصور می کردید، آن را به اهداف کوچک تری تقسیم کنید. این کار به معنای شکست نیست، بلکه تنها به معنای وفق دادن خود با شرایط جدید است. به کاهش وزن به عنوان یک مسیر نگاه کنید نه مقصد. تنها توجه به وزن روی ترازو و نادیده گرفتن عادت های سالم و درست، شما را به سمت شکست سوق می دهد.

کاری از گروه محتوای برنافیت

من 106 کیلو بودم، هیچ لباسی اندازه‌م نمی‌شد! بالاخره زیر نظر متخصص تغذیه‌ برنافیت رژیم گرفتم و در 8 ماه، 27 کیلو لاغر شدم. رژیم برنافیت، آخرین رژیم زندگیم بود!

شما هم می‌تونید!!!

علی معراجی زاده

علی معراجی زاده

5/5

به اشتراک بگذارید

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

جدیدترین مقالات

همه مقالات
0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
guest
1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments

برنافیت، ارائه دهنده‌ی رژیم غذایی دکترکرمانی است که رژیم غذایی و برنامه غذایی را به صورت گروهی و زیر نظر پشتیبان اختصاصی ارائه می‌دهد.

گروه برنافیت دکتر کرمانی، مشاوره تغذیه و تناسب اندام

گروه برنافیت دکتر کرمانی یکی از بزرگترین گروه های درمانی چاقی و لاغری می باشد که با ارائه رژیم گروهی با استفاده از بروز ترین متد های لاغری به شما در رسیدن به لاغری و تناسب اندام کمک میکند.
بیشتر...

یکی از زیر مجموعه‌های دکتر کرمانی که با بیش از چند سال سابقه درخشان در زمینه تغذیه و لاغری توانسته است، هزاران افراد را به تناسب اندام دلخواه خودشان برساند، مجموعه برنافیت دکتر کرمانی است. در سایت برنافیت با دنیایی از مطالب درمورد تغذیه و لاغری روبه‌رو خواهید شد و  هر آن‌چه درمورد تغذیه و لاغری است را در این‌جا می‌توانید پیدا کنید.

هنگام ورود به سایت برنافیت دکتر کرمانی با انواع متفاوتی از رژیم‌ها روبه رو می‌شوید از جمله: رژیم تثبیت وزن برنافیت، برنامه‌غذایی روزانه برنافیت، رژیم غذایی برای لاغری، رژیم غذایی رایگان، رژیم غذایی لاغری برای دموی‌ها، رژیم فستینگ، رژیم فشرده لاغری، رژیم کاهش وزن، رژیم کتوژنیک، رژیم گروهی برنافیت، رژیم لاغری 20 کیلویی، رژیم لاغری رایگان، رژیم لاغری سریع، رژیم مایر، رژیم سیب، رژیم شیر، رژیم، رژیم افزایش وزن برنافیت، رژیم آنلاین، رژیم بارداری و شیردهی، رژیم برای بلغمی‌ها، رژیم برای دموی‌ها، رژیم پروتئین، بارهنگ برای لاغری است که تنوع رژیم‌ها باعث شده به یک مجموعه بسیار قوی در حوزه لاغری و تغذیه شناخته شود.

تمامی دستورات برنامه‌های غذایی زیر نظر کارشناسان دکتر کرمانی ارائه می‌شود و دستورات مصرف هر خوراکی با مقدار کالری مورد نیاز نیز در برنامه غذایی برای هر شخص به صورت جداگانه گفته می‌شود. مانند: طریقه مصرف دانه چیا برای لاغری، ماسالای چینی برای لاغری، سیر سیاه لاغری، سرکه سیب برای لاغری ، زردچوبه برای لاغری شکم، چای سبز برای لاغری، دانه چیا، دمنوش‌های لاغری و…. خواص میخک برای لاغری.

برنامه غذایی برای هر شخصی متفاوت است و با توجه به شرایط جسمانی هر فرد برنامه غذایی جداگانه به آن داده می‌شود مانند: برنامه رژیم غذایی 7 روزه، برنامه غذایی برای افزایش وزن، برنامه غذایی برای بدنسازی، برنامه غذایی برای کاهش وزن.

در مجموعه برنافیت دکتر کرمانی امکاناتی نظیر: مشاور تغذیه آنلاین، مشاوره رایگان رژیم لاغری، دریافت رژیم به صورت آنلاین، کاهش وزن سریع، آب کردن چربی شکم، نرم افزار رژیم غذایی رایگان برنافیت، ورزش برای لاغری، پشتیبان اختصاصی رژیم، چالش رژیم لاغری،  کالری مواد غذایی برنافیت،  محاسبه bmiدکتر کرمانی، دوچرخه ثابت برای لاغری،  قوی‌ترین رژیم لاغری، کاهش چربی، کاهش وزن، گروه لاغری برنافیت دکتر کرمانی، لاغری سریع، لاغری سریع 10روزه، لاغری سریع در یک هفته، لاغری و تناسب اندام، چاقی، زیبایی اندام، ورزش لاغری، ورزش و تناسب اندام، نمونه رژیم دکتر کرمانی، پیج دکتر کرمانی، رژیم دکتر کرمانی رایگان‌ و انواع روش‌های لاغری.

راه ارتباطی با مجموعه برنافیت دکتر کرمانی از طریق سایت برنافیت، اینستاگرام برنافیت دکتر کرمانی و واتساپ برنافیت امکان پذیر است و همراهی شما عزیزان باعث شده است تا یک خانواده بزرگی کنار هم تشکیل دهیم.

برنافیت، ارائه دهنده‌ی رژیم غذایی دکترکرمانی است که رژیم ها را به صورت گروهی و زیر نظر کارشناس اختصاصی ارائه می‌دهد.

دسترسی سریع

پربازدیدترین ها

انواع رژیم ها

برنافیت، ارائه دهنده‌ی رژیم دکترکرمانی است که رژیم ها را به صورت گروهی و زیر نظر پشتیبان اختصاصی ارائه می‌دهد.

گروه برنافیت دکتر کرمانی، مشاوره تغذیه و تناسب اندام

گروه برنافیت دکتر کرمانی یکی از بزرگترین گروه های درمانی چاقی و لاغری می باشد که با ارائه رژیم گروهی با استفاده از بروز ترین متد های لاغری به شما در رسیدن به لاغری و تناسب اندام کمک میکند.
دریافت مشاوره رژیم برنافیت
برای رسیدن به وزن دلخواهت، شماره‌ات رو ثبت کن تا از کارشناسان ما مشاوره رایگان بگیری!

دریافت مشاوره رایگان رژیم

اگه می‌خوای به وزن دلخواهت برسی، شماره‌ات رو ثبت کن تا از کارشناس‌های برنافیت دکترکرمانی مشاوره‌ رایگان بگیری!

[contact-form-7 id="19069" title="فرم مشاوره"]