10 غذایی که خلق و خوی تان را بهتر می کند

اگر سعی کنید برای یک هفته از غذاهای سالم استفاده کنید، احساس شادمانی و انرژی بیشتری خواهید داشت. چرا؟ ویتامین ها، مواد معدنی و فیتوشیمیایی های موجود در میوه ها، سبزیجات و غذاهای کامل به سلول ها کمک می کنند تا کار خود را به خوبی انجام دهند، بنابراین بدن شما می تواند به طور کارآمدتری عمل کند. در واقع، مطالعات اخیر نشان داده افرادی که روزانه هفت وعده یا بیشتر از غذاهای سالم استفاده می کنند، خلق و خوی بهتری دارند و از سلامت روحی بیشتری برخوردار خواهند شد.

لذتی که از خوردن غذا کسب می کنید، تنها به دلیل طعم خوب غذاها نیست بلکه در برخی از غذاها، مواد مغذی وجود دارند که موجب افزایش مواد شیمیایی همچون دوپامین در بدن می شود. این هورمون به افزایش و بهبود خلق و خوی کمک زیادی می کند.

در ادامه ی این مقاله به برخی از مواد بهبود دهنده ی خلق و خو اشاره شده است.

[masterslider id=”20″]

[gap height=”20″]

کاری از گروه محتوای برنافیت

می‌خوای ثابت کنی که می‌تونی به وزن ایده آلت برسی ؟

اصولی و تخصصی ترین برنامه رژیم غذایی رو از برنافیت دریافت کن کنارت هستیم تا سریع تر لباسی که دوست داری رو بپوشی

از همین الان شروع کن تا زودتر به هدفت برسی!
5/5

به اشتراک بگذارید

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin

جدیدترین مقالات

همه مقالات
guest
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments