کاهش وزن آسان برای تنبل ها

هرچند کاهش وزن آسان شبیه یک رویاست، اما در حقیقت روش های آسانی وجود دارند که بدون نیاز به باشگاه، انگیزه و صرف هزینه های زیاد، کاهش وزن را برای شما آسان کنند. این کارها شامل انجام حرکات ورزشی در جلوی تلویزیون، مصرف غذاهای تکراری، فاصله انداختن در میان وعده های غذایی، مصرف پاپ کورن به عنوان میان وعده، مسواک زدن دندان ها و غیره می باشد.

کاهش وزن، کار آسانی نیست و هر چند غذاهای سالم و ورزش تاثیر زیادی بر روی آن دارد، اما روش های بسیار آسان دیگری نیز وجود دارند که می توانند که بدون نیاز به باشگاه، انگیزه و صرف هزینه های زیاد، کاهش وزن را برای شما تسهیل می کنند. گاهی اوقات کارهای بسیار آسانی نظیر تماشای تلویزیون و مصرف غذاهای آماده نیز می توانند در کاهش وزن به شما کمک کنند.

برای کاهش وزن آسان ، حرکات ورزشی را در جلوی تلویزیون انجام دهید.

کاهش وزن- ورزش در منزل- برنافیت

شما می توانید به جای رفتن به باشگاه، در جلوی تلویزیون در خانه، ورزش و در زمان خود صرفه جویی کنید. در هنگام تماشای تلویزیون، وزنه های سبک بردارید و یا در هنگام برنامه ی مورد علاقه ی خود حرکات لانج و کرانچ انجام دهید. حتی می توانید دستگاه دوچرخه ثابت یا تردمیل خود را رو به روی تلویزیون قرار دهید و همراه با تماشای تلویزیون ورزش کنید.

برای کاهش وزن آسان ، کمتر آشپزی کنید.

کاهش وزن- برنافیت

سعی کنید یک یا نهایتا دو بار در هفته را آشپزی کنید و ما بقی هفته را به خوردن غذاهای باقی مانده در یخچال بپردازید. تحقیقات نشان داده است که محدود کردن تنوع غذاها در رژیم غذایی و مصرف آنها با فواصل استاندارد، موجب کاهش اشتها و به دنبال آن کاهش وزن می شود.

برای کاهش وزن آسان ، بین هر لقمه فاصله بیاندازید.

کاهش وزن- برنافیت

شاید ایجاد این عادت غذایی کمی به طول بیانجامد، اما فاصله انداختن میان لقمه ها، پروسه ی خوردن را با تاخیر مواجه می کند، به علاوه موجب کاهش سرعت جویدن و در نتیجه مصرفی کالری کمتری در طول روز می شود. در یکی از مطالعات نشان داده شد افرادی که هر لقمه ی خود را 40 مرتبه می جوند، کمتر از افرادی که 15 مرتبه غذای خود را می جوند، کالری مصرف می کنند. از دیگر اقداماتی که موجب کاهش کالری مصرفی و در نتیجه کاهش وزن می شود، نوشیدن آب پیش از وعده های غذایی است، چرا که نه تنها موجب آبرسانی به بدن می شود، بلکه موجب می شود در طول روز نیز کالری کمتری مصرف کنید.

برای کاهش وزن آسان ، به عنوان میان وعده، پاپ کورن مصرف کنید.

کاهش وزن- پاپ کورن- برنافیت

شاید برایتان عجیب باشد، اما مصرف پاپ کورن به عنوان میان وعده ی شبانه، موجب کاهش وزن شما می شود. افرادی که به عنوان میان وعده از پاپ کورن استفاده می کنند، 25 درصد غلات کامل و 22 درصد فیبر بیشتری از دیگران دریافت می کنند. فیبر و غلات کامل، برای کاهش وزن فوق العاده هستند، چرا که از بالا رفتن ناگهانی قند خون جلوگیری کرده و شما را برای مدت بیشتری سیر نگه می دارند.

برای کاهش وزن آسان ، از پله ها استفاده کنید.

کاهش وزن آسان- بالا رفتن از پله ها- برنافیت

اگر زمان کافی برای ورزش های منظم ندارید، روش هایی برای افزایش تحرک در طول روز بیابید. حتی اگر نمی توانید به طور پیوسته یک ساعت را به ورزش های منظم بپردازید، آن را به چندین بخش (مثلا سه بخش 10 دقیقه ای) تقسیم کنید و یا با استفاده از یک گام شمار، تعداد قدم های خود را تا 100 قدم بیشتر در روز افزایش دهید. از رختخواب خود بلد شوید و حداقل هر دو ساعت یک بار از جای خود بلند شوید و به جای آسانسور یا پله برقی از پله ها استفاده کنید.

برای کاهش وزن آسان ، دندان های خود را مسواک بزنید.

کاهش وزن آسان- مسواک زدن- برنافیت

پس از هر وعده ی غذایی، سعی کنید دندان های خود را مسواک بزنید. از قدیم الایام، مسواک زدن دندان ها، سیگنالی برای توقف مصرف غذاها بوده است. بوی شدید نعناع، جوانه های چشایی شما را از خوردن غذای بیشتر منع می کند.

برای کاهش وزن آسان ، کمربند خود را سفت تر ببندید.

کاهش وزن آسان- چاقی شکمی- کمربند- برنافیت

برای اینکه پیش از سیر شدن کامل دست از غذا خوردن بکشید، یک کمربند را سفت به دور کمر خود ببندید. این کار موجب می شود تا شکم شما به کمربند فشار آورده و قادر به خوردن بیشتر غذا نباشید.

guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments