کاهش سایز تضمینی بدون ورزش

منظور از کاهش سایز تضمینی ارائه روش هاییست که بدون شک به لاغری موضعی و کوچک شدن شکم کمک می کند. از بهترین روش های کاهش سایز بدون جراحی می توان به کویتیشن اشاره کرد. علاوه بر کویتیشن، کاهش مصرف نمک، کاهش استرس، مصرف چای سفید، مصرف پروتئین، روغن ماهی، دارچین و فلفل نیز به کاهش سایز کمک می کند.

این مطلب هم می تواند برای شما مفید باشد: کویتیشن، کاهش سایز یا کاهش وزن

هرچند کمی چربی برای حفظ سلامت ما ضروری است، اما تجمع بیش از حد آن اثر معکوسی بر روی سلامت و طول عمر دارد. این موضوع در مورد چربی های شکمی اهمیت بیشتری دارد. این چربی ها خطر بیماری های قلبی- عروقی، دیابت نوع 2 و فشار خون را افزایش می دهند. برای کاهش سایز تضمینی این ناحیه برنافیت تصمیم گرفته تا روش های بدون نیاز به ورزش را به شما معرفی کند.

کاهش سایز تضمینی: کویتیشن

کاهش سایز تضمینی- کویتیشن- برنافیت

بهترین و موثرترین روش برای از بین بردن چربی های شکم و کاهش سایز، کویتیشن است. کویتیشن یک روش کاهش سایز تضمینی غیر تهاجمی و بدون نیاز به عمل جراحی است. در این روش، چربی ها به وسیله ی دستگاهی به نام کویتیشن و با استفاده از امواج فراصوت شکسته می شوند. پس از آن چربی ها از طریق مجاری ادرار و سیستم لنفاوی از بدن خارج می شوند.

حتما بخوانید: لاغری موضعی با کویتیشن

کاهش سایز تضمینی: قطع مصرف نمک

کاهش سایز تضمینی- نمک- برنافیت

بهترین و سریع ترین راه برای حذف چربی های شکمی قطع مصرف غذاهای شور و نوشیدن آب است. اگر نتوانسته اید چند کیلو وزن باقی مانده را کم کنید، احتمالا به دلیل احتباس آب در بدن شماست. خارج کردن آب از بدن روش مفیدی برای کاهش نفخ و کاهش وزن است.

کاهش سایز تضمینی: مصرف پروتئین به جای کربوهیدرات

کاهش سایز تضمینی- پروتئین به جای کربوهیدرات- برنافیت

هر چند این روش را نمی توان یک روش جادویی برای رهایی از چربی های شکم دانست، اما مصرف پروتئین کافی و کاهش مصرف کربوهیدرات ها روش موثری برای کاهش سایز شکم و پهلو است. پروتئین شما را سیر نگه می دارد و بدن برای شکستن آن انرژی بیشتری صرف می کند. به علاوه پروتئین موجب افزایش ناگهانی انسولین نمی شود.

کاهش سایز تضمینی: کاهش استرس

کاهش سایز تضمینی- کاهش استرس- برنافیت

استرس به طور مستقیم بر روی افزایش وزن تاثیر می گذارد. این افزایش وزن به دو دلیل است. اول اینکه استرس منجر به مصرف غذاهای ناسالم و پرخوری می شود و دوم اینکه بدن در پاسخ به استرس، چربی ها را ذخیره می کند. برای کاهش چربی های شکمی باید استرس را از خود دور کنید.

کاهش سایز تضمینی: روغن ماهی

کاهش سایز تضمینی- روغن ماهی- برنافیت

نوع خاصی از روغن ماهی به نام (hi-DHA, NuMega) وقتی در کنار ورزش مصرف شود، چربی بدن را کاهش می دهد. به علاوه طبق تحقیقات، روغن ماهی به کاهش وزن و کاهش سایز بدن کمک می کند. شاید کمی بدمزه باشد، اما روغن ماهی، یکی از مغذی ترین مواد برای بدن است. روغن ماهی را می توان با مصرف ماهی های سرشار از اسیدهای چرب امگا 3 همچون ماهی تون، سالمون و ساردین تامین کرد.

کاهش سایز تضمینی: چای سفید

کاهش سایز تضمینی- چای سفید- برنافیت

چای سفید به چهار شکل موجب چربی سوزی می شود. اول اینکه از ایجاد سلول های چربی جدید جلوگیری می کند و به طور همزمان لیپولیز را افزایش می دهد. لیپولیز فرآیندیست که چربی های ذخیره در بدن را می شکند. گروه دیگری از تحقیقات نشان داده که چای سفید منبع خوبی از کاتچین است. کاتچین نوعی آنتی اکسیدان است که موجب رهایی چربی از سلول های چربی می شود. به علاوه توانایی کبد برای تبدیل چربی به انرژی را افزایش می دهد.

پیشنهاد برنافیت: 6 دمنوش لاغری که سوخت و ساز بدن را بالا می برد

کاهش سایز تضمینی: دارچین

کاهش سایز تضمینی- دارچین- برنافیت

دارچین حاوی آنتی اکسیدان های قوی به نام پلی فنول است که ترکیبات بدن را تغییر می دهد و حساسیت انسولین را بهبود می بخشد. اما خواص دارچین به همین جا محدود نمی شود. این ادویه قوی از افزایش وزن و چاقی موضعی نیز جلوگیری می کند. می توانید به قهوه یا کیک خود مقداری دارچین اضافه کنید.

کاهش سایز تضمینی: فلفل

کاهش سایز تضمینی- فلفل- برنافیت

مصرف فلفل تند به صورت روزانه از ایجاد چربی های شکمی جلوگیری می کند. طبق تحقیقات مصرف فلفل منجر به کاهش اشتها نیز می شود. در این تحقیقات نشان داده شد مردانی که از فلفل تند استفاده می کنند، 200 کالری در روز کمتر مصرف می کنند.

کاهش سایز تضمینی: قانون نصف بشقاب

کاهش سایز تضمینی- قانون نصف بشقاب- برنافیت

حداقل نیمی از بشقاب خود را با سبزیجات پر کنید. سبزی ها، سرشار از مواد مغذی و فیبرهای رژیمی هستند، اما کالری آنها کم است. این موضوع آنها را به ابزاری برای کاهش وزن تبدیل می کند. نیمی از بشقاب خود را با سبزیجات پر کنید تا میزان کالری دریافتی شما کمتر شود و به مدت بیشتری سیر بمانید.

کاهش سایز تضمینی: عدم محرومیت غذایی

کاهش سایز تضمینی- محرومیت غذایی- برنافیت

گرسنگی کشیدن و ایجاد محرومیت های غذایی شیوه خوبی برای کاهش وزن نیست. نه تنها این کار موجب می شود تا در وعده ی بعد پرخوری کنید، بلکه بدن شما را در وضعیت کاتابولیک قرار می دهد. وضعیت کاتابولیک وضعیتی است که بدن به جای چربی از انرژی استفاده می کند.

کاهش سایز تضمینی: کاهش مصرف قند

کاهش سایز تضمینی- کاهش مصرف شکر- برنافیت

یکی از بهترین روش ها برای سوزاندن چربی های شکم کاهش مصرف قند و شکر است. طبق مطالعات، فروکتوز بیش از حد که در نوشابه یافت می شود، موجب تجمع چربی های شکمی به ویژه در مردان می شود. اگر نمی توانید مصرف نوشابه را قطع کنید، به جای آن از چای گیاهی و دمنوش استفاده کنید. کاهش مصرف 25 گرم شکر در روز برای کاهش وزن فوق العاده است.

این مطلب هم می تواند برای شما مفید باشد: رژیم لاغری شکم در دو هفته

کاهش سایز تضمینی: مسواک زدن

کاهش سایز تضمینی- مسواک- برنافیت

آیا تا به حال پس از مسواک زدن غذا خورده اید؟ حتما می دانید که چقدر بد طعم است. به همین دلیل مسواک زدن بلافاصله پس از خوردن غذا از پرخوری جلوگیری می کند. البته اگر یک ماده غذایی اسیدی مصرف کردید، زود مسواک نزنید. توصیه ی کلگیت این است که پس از مصرف ماده اسیدی حداقل نیم ساعت برای مسواک زدن صبر کنید، چرا که مینای دندان شما ممکن است آسیب ببیند.

guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments

مطالب مرتبط:

خانه