چهره بدون آرایش هنرپیشه های هالیوود

بسیاری از هنر پیشه های معروف با پیام هایی چون “دختر، تو. نیاز به آرایش نداری” و هشتگ هایی چون “آرایش نه” و بیداری این چنینی” در شبکه های مجازی شروع به انتشار عکس های بدون آرایش خود کردند. با انتشار این عکس ها، مشخص شد که چهره ی برخی از هنر پیشه ها تا چد متفاوت از چهره ی با آرایش آنهاست. چرا که چهره ی بسیاری از آنها، اصلا قابل تشخیص نبود.

زمانی که هشتگ هایی چون “آرایش نه” و بیداری این چنینی” در شبکه های مجازی روند خود را آغاز کردند، هنر پیشه های زیادی از آن حمایت کردند و شروع به انتشار عکس های بدون آرایش خود در فضای مجازی کردند. این موضوع برخی از طرفداران را حیرت زده کرد. چرا که چهره ی بدون آرایش بسیاری از آنها، اصلا قابل تشخیص نبود. برخی از آنها در این مقاله معرفی شده اند.

 

چلسی هندلر

چهره بدون آرایش - چلسی هندلر - برنافیت

چلسی هندلر، با یک استندآپ کمدی بسیار برجسته، کتاب های بیوگرافی سانسور نشده و تاک شوهایی توانست برای خود سری در میان سرها در بیاورد. عکس های بدی که او در پست های خود منتشر کرده، به نظر عمدی و برای خنده به نظر می رسند.

دمی لواتو

چهره بدون آرایش - دمی لواتو - برنافیت

دمی لواتو، خدای سلفی های بدون آرایش است. او عکس های بدون آرایش خود را مدام انتشار می دهد. او حتی عکس بدون آرایش و لخت خود را در نمایشگاه غرور منتشر کرده تا مفهوم تصور مثبت از بدن را در میان زنان دیگر ترویج دهد.

نیکی میناژ

چهره بدون آرایش - نیکی میناژ - برنافیت

هر چند نیکی میناژ از آرایش های زننده ی خود کمی دست برداشته، اما از آنجا که همیشه دارای آرایش های عجیب و رنگارنگ، مژه ی مصنوعی سایه ی چشم  بوده، چهره ی بدون آرایش او بسیار شگفت انگیز و چیزی شبیه به کلئوپاترا و جسیکا ربیت است.

شارون استون

چهره بدون آرایش - شارون استون - برنافیت

برای انتشار یک پست اینستاگرامی، شارون از چهره ی بدون آرایش خود پرده برداشت. هر چند چهره ی بدون آرایش او معصومتر و زیباتر است، اما چنین به نظر می رسد که در او انفجاری رخ داده و هیچ شباهتی با چهره ی با آرایش او ندارد.

کیتی پری

چهره بدون آرایش - کیتی پری - برنافیت

شوهر سابق کیتی پری به نام راسل برند، این عکس بدون آرایش را از او انتشار داد که به سرعت توسط او حذف شد. پس از این حرکت احمقانه، ازدواج آنها تنها یک سال و نیم دیگر ادامه یافت. هر چند این عکس از جذابیت او نکاست، اما هیچ کس دوست ندارد پس از بیدار شدن از خواب، عکس هایش در فضای مجازی پخش شود.

جسیکا آلبا

چهره بدون آرایش - جسیکا آلبا - برنافیت

چهره ی بدون آرایش و طبیعی جسیکا آلبا، همانند بسیاری از هنرپیشه های معرفی شده در این مقاله همچنان جذاب است. هر چند ممکن است هیچ کس پس از ورزش و عرق کردن چهره ی جالبی نداشته باشد، اما این عکس جسیکا که پس از تمرین های باشگاهش گرفته شده، چیزی از جذابیت او کم نکرده است.

آنالین مک کورد

چهره بدون آرایش - آنالین مک کورد - برنافیت

اگر چهره ی بدون آرایش مک کورد را ببینید، باور نخواهید کرد که زیر آن ارایش و فونداسیون غلیظ، او جوش های زیادی روی صورت خود دارد. تا آنجا که چهره ی او را با آرایش کاملا متفاوت و غیر قابل شناسایی کرده است.

کایلی جنر

چهره بدون آرایش - کایلی جنر - برنافیت

این عکس بدون آرایش جنر، هنوز جای سوال دارد، چرا که همچنان دارای خط چشم است، اما همچنان این عکس را شامل کردیم، چرا که بینی و لب های او بدن آرایش بسیار با چهره ی با آرایش او متفاوت است. احساس می شود که این تنها آرایش نیست که بینی و لب های او را به شکل زیبایی در آورده، بلکه یک گریم فوق العاده است.

guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments

مطالب مرتبط:

خانه