میان وعده های سیر کننده ای که هر روز باید مصرف کنید

دلایل زیادی وجود دارد که میان وعده های سالم و سیر کننده را در لیست برنامه ی کاهش وزن خود بگنجانید. غذاهای کامل و سالم به شما کمک می کنند تا کمتر احساس گرسنگی کنید و دچار وسوسه های غذایی شوید. به طور کلی میان وعده ای که مصرف می کنید باید بین 200 تا 250 کالری و حاوی 10 گرم پروتئین و 5 گرم فیبر باشد. این میزان کالری، فیبر و پروتئین شما را تا وعده ی بعد سیر نگه می دارد.شما علاوه بر این مطلب می توانید به مقاله میان وعده بین صبحانه و ناهار نیز سر بزنید.

میان وعده های سیر کننده: سیب و کره بادام زمینی

میان وعده های سیر کننده- سیب و بادام زمینی- برنافیت

سیب به دلیل فیبر فراوان یکی از میوه های مناسب برای کاهش وزن است. تنها 2 قاشق غذاخوری کره بادام زمینی، پروتئین و چربی های سالم را برای بدن شما فراهم خواهد کرد. تنها باید برچسب روی محصول را بخوانید تا ناخواسته دچار چربی های ناسالم و قند نشوید.

میان وعده های سیر کننده: هویج با حمص

میان وعده های سیر کننده- هویج با حمص- برنافیت

حمص منبع خوبی از پروتئین های گیاهی است. سبزیجات خام همچون کرفس و هویج نیز سرشار از کارتنوئید و پلی فنول هایی است که سطح انسولین را بهبود می بخشد و سایز کمر و شاخص توده بدنی را کاهش می دهد.

میان وعده های سیر کننده: دسر حمص با میوه

میان وعده های سیر کننده- دسر حمص- برنافیت

این دسر هم درست مثل حمص از نخود تشکیل شده، اما طعم آن شیرین تر است. از آنجا که این دسر سرشار از پروتئین و فیبر است، موجب می شود تا دچار گرسنگی نشوید. می توانید مقداری نخود را با عصاره ی وانیل، پودر کاکائو شیرین نشده و مقداری شربت افرا مخلوط کنید تا شیرینی طبیعی دسر را فراهم کنید.

میان وعده های سیر کننده: اسموتی سبز

میان وعده های سیر کننده- اسموتی- برنافیت

اسموتی ها روش خوبی برای دریافت انواع ویتامین ها از طریق میوه و سبزیجات است. علاوه بر آن نوشیدنی بسیار خوبی برای کاهش وزن محسوب می شود. برای تهیه ی اسموتی اسفناج می توانید مقداری اسفناج ریز را با مقداری انبه یخ زده، ¾ فنجان شیر و یک قاشق غذاخوری بذر کتان پودر شده یا یک مشت کلم و توت، ¾ فنجان شیر بادام شیرین نشده و 1 قاشق غذاخوری کره بادام مخلوط کنید.درصورتی که می خواهید طرز تهیه اصولی اسموتی سبز را بدانید، به مقاله طرز تهیه اسموتی سبز رجوع کنید.

میان وعده های سیر کننده: بادام و دانه انار

میان وعده های سیر کننده- بادام و دانه انار- برنافیت

در یک مطالعه نشان داده شد که زنان چاقی که به مدت 3 ماه هر روز 42.5 گرم آجیل مصرف می کنند، وزن بیشتری را نسبت به زنانی که آن را مصرف نمی کنند، کم می کنند. ¼ فنجان بادام را با ½ فنجان دانه انار مخلوط کنید. آب و فیبر موجود در این ترکیب شما را به مدت زیادی سیر نگه می دارد.

میان وعده های سیر کننده: مخلوط ماست یونانی

میان وعده های سیر کننده- ماست یونانی- برنافیت

مقداری میوه یا گرانولا را جایگزین دانه های تفت داده و شور کدو، زیتون و گوجه گیلاسی خرد شده کنید.  می توانید این مواد را با ماست یونانی مخلوط کنید. در هر فنجان ماست 23 گرم پروتئین و مقدار زیادی پروبیوتیک وجود دارد. این میزان موجب می شود تا تنها در عرض شش هفته بتوانید 4 درصد از چربی های خود را کاهش دهید.

میان وعده های سیر کننده: پنیر کاتیج با تمشک

میان وعده های سیر کننده- پنیر کاتیج و تمشک- برنافیت

علاوه بر پروتئین فراوان (حدود 25 گرم در هر فنجان)، پنیر پر چرب کاتیج سرشار از لینولئیک اسید است. یک نوع اسید چرب که به کاهش چربی ها کمک می کند. با مصرف هر فنجان از این میان وعده می توانید از یک شیرینی کم کالری و مقدار زیادی فیبر بهره مند شوید.

میان وعده های سیر کننده: پسته

میان وعده های سیر کننده- پسته- برنافیت

هوس یک غذای شور کرده اید؟ پسته یک ماده ی سرشار از فیبر و پروتئین است. طبق مطالعات افرادی که 240 کالری در روز آجیل مصرف کردند، توانستند BMI خود را در هر ماه تا یک عدد کاهش دهند. اما افرادی که به همان میزان چوب شور مصرف کردند، چنین اتفاقی در آنها رخ نداد.

رژیم گروهی؛ راه‌حل قطعی لاغری

دکترکرمانی بعد از سال‌ها تجربه به این نتیجه رسید که رژیم گروهی، بهترین راه‌حل برای افرادیه که در رژیم، انگیزه‌شون کم می‌شه و بر همین اساس ماراتن لاغری رو رونمایی کرد. بیشتر از ۹۰ درصد افرادی که با ماراتن لاغری رژیم گرفتن به وزن دلخواه‌شون رسیدن!

به اشتراک بگذارید

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

مطالب مرتبط

جدیدترین مقالات

همه مقالات
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments

برنافیت، ارائه دهنده‌ی رژیم غذایی دکترکرمانی است که رژیم غذایی و برنامه غذایی را به صورت گروهی و زیر نظر پشتیبان اختصاصی ارائه می‌دهد.

مجموعه برنافیت دکتر کرمانی، مشاوره تغذیه و تناسب اندام

مجموعه برنافیت اولیه و تنها شبکه اجتماعی سلامت فارسی زبان است.
برنافیت اینجاست تا درصورتی که در حین رژیم دچار استپ وزنی شدید، درگیر بیماری باشید یا بخاطر شرایط خاصی مانند کارمند بودن یا بارداری در شروع یا ادامه رژیم مردد باشید و یا خاطره چند بار گرفتن رژیم بی حاصل داشته باشید، به شما کمک کند.

بیشتر...

شما می توانید مشکلاتتان را با افرادی که چالش ها و شرایط مشابه با شما دارند مطرح کنید، در چالش های افزایش انگیزه برنافیت شرکت کنید و با داشتن یک متخصص اختصاصی در طول رژیم سوالات و مشکلاتتان را با ایشان مطرح کنید و مسیر تناسب اندام را یک بار برای همیشه تا تغییر سبک زندگیتان،طی کنید.
ما در برنافیت معتقدیم تناسب اندام و سبک زندگی از همدیگر جدا نیستند و نمی توان به قیمت دستیابی به تناسب اندام، سلامتی افراد را بازیچه قرارداد.به همین دلیل تفاوتی ندارد که حین گذراندن رژیم از مجموعه برنافیت باشید یا نه. در هرصورت شما به جامعه تناسب اندام فارسی زبان دسترسی دارید تا بتوانید ضمن دسترسی به پشتیبان متخصص تغذیه، سوالات و چالش های خود و دیگران را با همراهی یکدیگر حل کنید.

برنافیت، ارائه دهنده‌ی رژیم غذایی دکترکرمانی است که رژیم ها را به صورت گروهی و زیر نظر کارشناس اختصاصی ارائه می‌دهد.

دسترسی سریع

پربازدیدترین ها

انواع رژیم ها

مجموعه برنافیت، مشاوره تغذیه و تناسب اندام

مجموعه برنافیت اولیه و تنها شبکه اجتماعی سلامت فارسی زبان است.
برنافیت اینجاست تا درصورتی که در حین رژیم دچار استپ وزنی شدید، درگیر بیماری باشید یا بخاطر شرایط خاصی مانند کارمند بودن یا بارداری در شروع یا ادامه رژیم مردد باشید و یا خاطره چند بار گرفتن رژیم بی حاصل داشته باشید، به شما کمک کند.

مشخصات شما با موفقیت ارسال شد
همکاران ما به زودی با شما تماس خواهند گرفت

دریافت مشاوره رژیم برنافیت
برای رسیدن به وزن دلخواهت، شماره‌ات رو ثبت کن تا از کارشناسان ما مشاوره رایگان بگیری!

دریافت مشاوره رایگان رژیم

اگه می‌خوای به وزن دلخواهت برسی، شماره‌ات رو ثبت کن تا از کارشناس‌های برنافیت دکترکرمانی مشاوره‌ رایگان بگیری!

[contact-form-7 id="19069" title="فرم مشاوره"]