مدل 22 ساله با سندرم داون، دختری که ثابت کرد معلولیت محدودیت نیست

مدلین استوارت یک مدل زیبای استرالیایی است. اما چیزی که او را از دیگران متمایز می سازد، ابتلای او به سندروم داون است. او یکی از بزرگترین سوپر مدل هاست که تبدیل به یک سمبل موفقیت در سر تا سر دنیا شده است. زمانی که او تصمیم گرفت یک مدل حرفه ای شود، به شدت طالب آن بود که هر کاری انجام دهد تا رویاهایش به واقعیت تبدیل شود و هیچ چیز هم نمی توانست جلوی او را بگیرد، حتی سندروم داون. برنافیت امروز شما را با داستان او متعجب خواهد کرد.

 

جرقه ای برای یک پیشرفت بزرگ

مدل 22 ساله سندروم داون- زیبایی

زمانی که مادر مدلین در سال 2014 او را برای دیدن یک فشن شو به سالن برد، او با کلام بریده بریده گفت: “مامان، من مدل”. اما مادرش می دانست که این موضوع بسیار چالش برانگیز است، چرا که رقابت در این رشته بسیار زیاد است و دختران زیادی دوست دارند در رشته مدلینگ فعالیت کنند. اما مثل هر مادر دیگری او هم می خواست آرزوهای دخترش را برآورده کند.

برای اینکه بتواند به این عرصه قدم بگذارد، مدلین باید 20 کیلو وزن کم می کرد. حالا بماند که او چقدر از ورزش به خصوص دویدن متنفر بود. اما عشق او به مدل شدن موجب شد تا سبک زندگی خود را به کلی عوض کند و به آدم دیگری تبدیل شود.

پیشنهاد برنافیت:

پیشرفت مدلین

مدل 22 ساله سندروم داون- زیبایی

عجیب نیست که با این همت بالا، مدلین به یک سوپر مدل حرفه ای با ظاهری کاملا طبیعی تبدیل شود. اولین تجربه ی او در سال 2015 اتفاق افتاد. او اولین مدل با سندروم داون است که لقب “تغییر دهنده ی بازی” را به او دادند. او تا کنون در 6 فصل نیویورک فشن اجرای برنامه کرده و در هر فصل 18 شو ارائه کرده است. او همیشه آماده است و نیازی به آماده شدن ندارد.

مدلین با اینکه شاید هیچ وقت فکرش را هم نمی کرد، اما به یک انگیزه برای بسیاری از مردم استرالیا و حتی دنیا شد. مادر او فکر می کند که معلولیت دلیلی برای تعلل در رسیدن به اهداف نیست.

مدلین تاثیرگذار

مدل 22 ساله سندروم داون- زیبایی

او به دنیا آمده تا دنیا را تغییر دهد. او اینجاست تا نشان دهد که افراد مبتلا به سندروم داون هم زیبا هستند و هم می توانند مثل دیگران موفق و مشهور باشند. افرادی مثل مدلین دنیا را رنگارنگ می کنند. با ایجاد تغییرات در فرهنگ ها و کمپین ها او در حال شهرت روز افزون و تبدیل شدن به یک چهره ی جهانی است.

بیماری مدلین

مدل 22 ساله سندروم داون- زیبایی

متاسفانه بیماری مدلین مشکلات زیادی برای او ایجاد کرد و در اواخر سال 2018 مجبور شد مدتی را در بیمارستان سپری کند. زیر تیغ عمل بودن بسیار سخت است، اما خوشبختانه مدلین در حال بهبود است. مدلین می گوید: “وقتی پله های موفقیت را طی می کنی، هنوز سقف های شیشه ای هستند که باید شکسته شوند.

آرزوی بزرگ مدلین

مدل 22 ساله سندروم داون- زیبایی

او هنوز یک آرزوی بزرگ دارد و آن هم راه رفتن در فشن شو ویکتوریا سیکرت و تبدیل شدن به اولین فرشته سندروم داون در تاریخ بشر است. با همت بلندی که او دارد، اصلا بعید نسیت که او به زودی به آرزوی خود برسد. خواستن توانستن است.

guest
5 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
مهسا

معرکه بودبهش افتخار میکنم

sahar

فوق العاده است خیلیی عالیه چقدر هم نازه! واقعا بهش افتخار میکنم! ایول!!!!

فاطمه30

لذت بردم مرحبا

مرمر حکم آبادی

آفرین به اراده ش

فاطمه رضای

آفرین به اراده اش وآفرین به جسارت مادرش خیلی عالی بود