غذاهای گیاهی که میزان آهن آنها بیشتر از گوشت است

[iconbox title=”اگر وقت ندارید…” title_align=”right” content_align=”right” layout=”boxed”  align=”right” type=”vector” icon=”momizat-icon-pencil2″ icon_align_to=”title” size=”32″ icon_color=”#3e256a” ]تنها گوشت و منابع حیوانی نیستند که می توانند آهن مورد نیاز ما را تامین کنند. برخی از منابع گیاهی شامل بروکلی، اسفناج، برگ چغندر و لوبیا دارای آهن بیشتری از گوشت می باشند.[/iconbox]

مصرف آهن بسیار اهمیت دارد. افراد بالغ باید روزانه 8 تا 27 میلی گرم آهن در روز مصرف کنند که البته این میزان در زنان مسن، باردار و شیرده بیشتر است. گرچه گوشت یکی از منابع اصلی آهن است، اما گزینه های گیاهی دیگری نیز وجود دارد که به اندازه ی گوشت حاوی آهن هستند. این غذاها در ادامه معرفی شده اند.

[masterslider id=”43″]

[gap height=”20″]

کاری از گروه محتوای برنافیت

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

می‌خوای ثابت کنی که می‌تونی به وزن ایده آلت برسی ؟

اصولی و تخصصی ترین برنامه رژیم غذایی رو از برنافیت دریافت کن کنارت هستیم تا سریع تر لباسی که دوست داری رو بپوشی

از همین الان شروع کن تا زودتر به هدفت برسی!
5/5

به اشتراک بگذارید

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin

جدیدترین مقالات

همه مقالات
guest
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments