عجیب ترین زوج های جهان که شما را شگفت زده خواهند کرد

آیا تا به حال در مورد عجیب ترین زوج های جهان شنیده اید؟ برخلاف تصور مردم که زن و شوهر باید از هر لحاظ به هم شبیه باشند، بسیاری از زوج ها هیچ وجه مشترکی با هم ندارند. ازدواج انسان با ربات، با عروسک، با ترن هوایی، با یک مرده و … جزء ماجراهای عجیب و غریبی است که به سختی در تصور ما می گنجد.

تفاوت قد، ظاهر و جثه در میان زوج ها کاملا عادی است، اما گاهی این تفاوت ها آنچنان عمیق است که نمی توان باور کرد. برنافیت، امروز شما را با 10 مورد از عجیب ترین زوج های جهان آشنا خواهد کرد. این لیست را از دهمین مورد شروع خواهیم کرد.

احمد محمد و صفیه عبدالله

عجیب ترین زوج های جهان- احمد محمد و صفیه عبدالله- برنافیت

دهمین مورد از لیست عجیب ترین زوج ها، احمد محمد و صفیه عبدالله هستند که در سال 2009 با هم ازدواج کردند. شاید چیز عجیبی در عکس آنها نبینید، اما آنها با هم 95 سال تفاوت سنی دارند. احمد در زمان ازدواج 112 ساله بود، اما صفیه تنها 17 سال داشت. این ششمین ازدواج احمد است.

پائولو گابریل دا سیلوا باروس و کاتوشیا هوشینو

عجیب ترین زوج های جهان- پائولو گابریل دا سیلوا باروس و کاتوشیا هوشینو- برنافیت

نهمین مورد از لیست عجیب ترین زوج های جهان پائولو و کاتوشیا هستند. این زوج کوتوله در شبکه های اجتماعی با هم آشنا و عاشق هم شدند. آنها بیش از 8 سال است که با هم آشنا هستند و در حال حاضر قصد ازدواج دارند. این زوج برزیلی، رکورد کوتاه قدترین زوج های جهان را دارند.

لیو یه و لیو یه

عجیب ترین زوج های جهان- لیو یه و لیو یه- برنافیت

لیو یه یک مرد چینی است که با لیو یه ازدواج کرد. اشتباه نکنید. لیو یه دوم یک زن با نام مشترک نیست. بلکه او در واقع با خودش ازدواج کرد. این مرد چینی در مراسم عروسی با کپی مقوایی خود پیمان ازدواج بست. احتمالا او بیش از حد خود شیفته است.

سلطان کوزن و مروه دیبو

عجیب ترین زوج های جهان- سلطان کوزن و مروه دیبو- برنافیت

عشق، قد و سایز نمی شناسد. باور ندارید؟ ازدواج بلند قدترین مرد جهان با شخص مورد علاقه اش، این گفته را به خوبی تایید می کند. سلطان که لقب خود را به دلیل قد بلندترین فرد جهان (2 متر و پنجاه و یک سانتی متر) از کتاب گینس گرفت، با عشقش دیبو که 179 سانتی متر قد دارد، ازدواج کرد.

سلطان، یک مرد خجالتی بود که نمی توانست برای خود همسر مناسبی پیدا کند؛ تا اینکه با دیبو آشنا شد. هرچند در ابتدا خانواده ی دیبو به این ازدواج رضایت نمی داد، اما بالاخره عشق کار خودش را کرد.

جایلا کوپر و جوز گریگز

عجیب ترین زوج های جهان- جایلا کوپر و جوز گریگز- برنافیت

شاید در اولین نگاه، تصور کنید که ازدواج این دو کودک یک ازدواج احمقانه است. اما ماجرا فراتر از اینهاست. وقتی پزشکان تشخیص دادند که جایلای 9 ساله به دلیل سرطان خون آخرین روزهای زندگی را سپری می کند، پدر و مادر او تصمیم گرفتند که آخرین آرزویش یعنی ازدواج را برآورده کنند. او در یک مراسم عروسی سمبلیک با دوست 7 ساله خود، جوز ازدواج کرد. هر چند مراسم او کاملا ساختگی بود، اما لبخند را بر روی لب های جایلا آورد. او پس از اینکه به آروزیش در لباس سفید عروسی رسید، درگذشت.

دیوکت و سیدروئه کرونکو

عجیب ترین زوج های جهان- دیوکت و سیدروئه کرونکو- برنافیت

پنجمین مورد از لیست زوج های عجیب و غریب را به سختی باور خواهید کرد. دیوکت که عاشق ربات است، با یک ربات عروسکی به نام سیدروئه کرونکو ازدواج کرد. او حتی معتقد است به مرور زمان، افراد بیشتری به ازدواج های رباتی رو می آورند.

Sal9000 و نن آنه گاساکی

عجیب ترین زوج های جهان- Sal9000 و نن آنه گاساکی- برنافیت

یکی از عجیب ترین زوج های جهان sal9000 و نن آنه گاساکی است. جالب است بدانید که نن یک شخصیت مجازی بازی ویدئویی است. او در حالی دست به این کار زد که به شدت تحت تاثیر یک بازی ویدئویی به نام لاو پلاس قرار گرفته بود. خبر عروسی آنها در حالیکه نن را می بوسید، به صورت زنده پخش شد. او هر روز با شخصیت مجازی خود بازی می کند.

امی ولف و هزار و یک شب

عجیب ترین زوج های جهان- امی ولف و هزار و یک شب- برنافیت

از دیگر عجایبی که به سختی باور خواهید کرد، ازدواج ولف با هزار و یک شب است. شاید بخواهید بدانید هزار و یک شب کیست؟ هزار و یک شب یک ترن هواییست که خانم ولف سوار آن می شود. او پس از 3000 بار سوار شدن، عاشق آن شد. ازدواج او با این ترن کاملا جنبه ی جنسی دارد.

آماندا راجرز و شبا

عجیب ترین زوج های جهان- آماندا راجرز و شبا- برنافیت

یکی از عجیب ترین ازدواج ها، ازدواج آماندا با سگش شبا است. پس از اینکه آماندای 48 ساله از سر و کله زدن با مردها خسته شد، تصمیم گرفت با سگ خود ازدواج کند. در سال 2014 آماندا با حضور 200 میهمان انسان و حیوان مراسم خود را برگزار کرد. او از این ازدواج بسیار راضی است.

چادیل دفی و آن کامسوک

عجیب ترین زوج های جهان- چادیل دفی و آن کامسوک- برنافیت

آنهایی که می گویند فقط عشق است که می تواند ما را از هم جدا کند، از عشق چادیل بی خبرند. چادیل و آن را می توان از عجیب ترین زوج های جهان دانست. زمانی که آن در یک تصادف فوت کرد، نامزد چندین ساله ی او که تهیه کننده و کارگردان تلویزیون بود، آرزوی ازدواج با او را برآورده کرد. آنها چندین بار به دلایل مختلفی عروسی خود را عقب انداخته بودند. چادیل فکر کرد که ازدواج با کامسوک در مراسم ختمش، بهترین راه برای جشن گرفتن عشقشان است.

guest
33 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
بردیابارانی

قدرت خداخوشحالم که جایلاکوپربه آرزوش رسید

امین

خدایا رحم کن.آخر الزمانه

نننننن

به حق چیزای ندیده

عسل

من باور نمی کنم اخه اینا همه دوروغ

پشتیبان برنافیت

خیر دوست عزیز کاملا واقعی هست

عشق

بعضی هاش غیر قابل باورن

فاطمه

خدایا ..‌.

نگین

من دیگه حرفی برای گفتن ندارم

............. یاس

خدایا اینا دیگه چیه جه مذخرقاتی اره واقعی هستن اما واقعا………

اذر خردادی

آدمای کودنی بودن

کاربران ناشناس

با سگو شغالو با ماکت ربات وترن!!!؟؟؟
ادم اندازع جو عقل تو کله شم باشه ابنکارارو نمیکنه

غلامتون

از ادم دوپا بعید نیست

ارامیس

هر کی عقیده ای داره

امین طاهری

خیلی خوبه منم با فرزانه عقد بستم

رومینا محمدی

به پای هم‌ پیرشن

زهرا زارع

واقا احمقانه هست عشقو این چیزا اخخخ

آروین

عشقه دیگه کاریش نمیشه کرد

کاربران ناشناس

آخه آدم با سگ ازدواج میکنه
حتما عقلش از همون سگه هم کمتر بوده

کاربران ناشناس

خدا شفا بده افسردگی بهتر این کاراس

بخت دار

من سگ ندارم ، ربات ندارم ، فپم خیلی بلند یا کوناه نیست . پس این موارد هم منتفیه

یکی

جالب بود