ستاره های هالیوودی از کاهش وزن حیرت انگیز خود می گویند

بقای شهرت ستاره های هالیوودی به شدت به سلامت و وزنشان بستگی دارد. بسیاری از آنها به دلیل فشار کاری، زایمان و یا دلایل دیگر تناسب اندام خود را از دست می دهند. در این میان ستاره هایی هستند که برای کاهش وزن به سبک زندگی سالم، ورزش و روش های دیگر روی می آورند.

فشاری که به دلیل شهرت در هنر پیشه ها وجود دارد، موجب افزایش وزن آنها می شود. اما بقای شهرت آنها به تناسب اندام و سلامتشان بستگی دارد. به همین دلیل بسیاری از ستاره های هالیوودی به فکر کاهش وزن افتاده اند. این کاهش وزن ها گاها آنقدر زیاد بوده که آنها را از این رو به آن رو کرده است. در ادامه ی این مقاله با چند نمونه کاهش وزن ستاره های هالیوودی آشنا می شویم.

جان گودمن

ستاره های هالیوودی- برنافیت

یکی از دلایل افزایش وزن جان گودمن ایفای نقش در قالب افراد چاق بود. اما او به این نتیجه رسید که دیگر نوبت کاهش وزن رسیده و باید کمی به سلامتی خود اهمیت دهد. او توانست 45 کیلو از وزن خود را کاهش دهد. چهره ی او پس از کاهش وزن باورنکردنیست.

ریون سیمون

یکی از ستاره های هالیوودی که کاهش وزنش به شدت مشهود است، ریون سیمون می باشد. او راز کاهش وزن 30 کیلویی خود را، رژیم غذایی و کاهش استرس می داند. او سعی می کند سبزیجات را جایگزین غذاهای سرخ کرده و مضر کند.

آدام ریچمن

ستاره های هالیوودی- برنافیت

آدام ریچمن، مجری برنامه ی مستند انسان و غذا، خوردن، یکی از ملزومات شغلش بود. اما برای کاهش وزن و سلامت خود از این برنامه استعفا داد. او با یک رژیم گیاهخواری سخت توانست در طول 10 ماه 32 کیلو از وزن خود را کاهش دهد.

کیم کارداشیان

کیم کارداشیان پس از تولد دومین فرزندش در سال 2015 به 90 کیلوگرم رسید. اما با ورزش و رژیم غذایی مناسب توانست به وزن مورد نظرش برسد. او در حال حاضر 59 کیلوگرم است.

پیشنهاد برنافیت: بهترین ورزش ها برای کاهش وزن سریع

الک بالدوین

ستاره های هالیوودی- برنافیت

الک بالدوین در فیلم های بسیار خوبی چون رفتگان و هوانورد ایفای نقش کرده است. او پس از ابتلا به پیش دیابت، سبک زندگی خود را تغییر داد و یک رژیم غذایی کم کربوهیدرات و کم شکر را در پیش گرفت. او توانست 27 کیلوگرم از وزن خود را کاهش دهد.

کریستی آلی

ستاره های هالیوودی- برنافیت

 

بالاترین وزن کریستی آلی 103 کیلوگرم بود. او در برنامه های زیادی برای طرفداران خود در مورد کاهش وزن صحبت می کرد. اما مدت زیادی طول نکشید که به دلیل افزایش وزن مورد توجه رسانه ها قرار گرفت. او در سن 65 ساگی یک سبک زندگی سالم را پیش گرفته و فوق العاده به نظر می رسد.

جردین اسپارکس

جردین اسپارکس یکی از خواننده های پاپ است. او به دلیل اضافه وزن، نظرات تندی را از جانب سیمون کاول متحمل شد. پس از این ماجرا او 22 کیلو از وزن خود را کاهش داد و عکس او در صفحه ی اول مجلات قرار گرفت.

تام آرنولد

ستاره های هالیوودی- برنافیت

به گفته ی خودش، عاشق غذاست. او به راحتی در مورد اعتیاد پیشین خود به الکل و مواد مخدر صحبت می کند. پس از تولد پسرش در سال 2014 تصمیم گرفت این عادت را کنار بگذارد و یک سبک زندگی سالم در پیش بگیرد. او موفق شد 45 کیلو از وزن خود را کاهش دهد.

guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments