روش های آسان برای پر کردن ابرو

داشتن ابروهای پر و پررنگ، آرزوی بسیاری از زنان است، چرا که ویژگی های صورت را برجسته می کند و به آن شکل می دهد. داشتن ابروهای بدون نقص شاید مرعوب کننده به نظر برسد، اما در عین حال آسان است. تنها کافیست ابزار مورد نیاز پر کردن ابرو را بردارید و دست به کار شوید. این ابزار شامل مداد ابرو، ریمل ابرو و ژل ابرو هستند که آنها را به تنهایی و یا در ترکیب با دیگری می توانید مورد استفاده قرار دهید.

اگر از مداد ابرو استفاده می کنید.

اگر قصد پر کردن ابرو را دارید و می خواهید قاب آن را مشخص کنید، از مداد ابرو استفاده کنید. ابتدا از قسمت داخلی ابرو (یعنی نزدیک ترین مکان به گوشه ی داخلی چشم) شروع کنید و با ضربه های ریزی آن را بر روی ابرو بکشید. به سمت خارج بروید ومسیر موهای ابرو را دنبال کنید. برای ترکیب حرکات به سمت بالا و خارج، از یک براش ابرو استفاده کنید.

اگر از ریمل ابرو استفاده می کنید.

اگر می خواهید ابروهای شما پررنگ تر و برجسته تر باشند، از ریمل ابرو استفاده کنید. ریمل ابرو را به تنهایی یا پس از مداد کشیدن می توانید بر روی ابروهای خود استفاده کنید. از گوشه ی داخلی ابرو شروع کنید و مسیر موهای ابرو را دنبال کنید.

[box type=”note”]کمی شکل دادن و قوس دادن به ابروها موجب زیباتر شدنشان می شود. ابروها به مشخص کردن قاب صورت، درشت نشان دادن چشم ها و جوان تر شدن چهره کمک می کنند. با این ترفند های آرایشی جوان تر به نظر خواهید رسید.[/box]

اگر از ژل ابرو استفاده می کنید.

ژل ابرو نه تنها ابروهای شما را پررنگ تر نشان می دهد، بلکه موجب تثبیت آن در جای خود نیز می شود. ژل ابرو را با یک براش با ضربه های تند به سمت بالا، بزنید و شکل ابرو را دنبال کنید.

کاری از گروه محتوای برنافیت

guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments

مطالب مرتبط:

خانه